16. septembra 2013

Prvé jesenné líčenie v burgundy farbe :)

Ahojte :)

Dneska Vám ukážem moje včerajšie líčenie, ktoré sa nieslo vo vínovo-červenej farbe s nádychom do ružova :) Výraznejšie som zvolila oči ako pery, no mám pre Vás prichystané "opačné" líčenie. Po neskutočnej dlhej dobe som konečne vytiahla nude shimmer paletu od Zoevy, s Naked paletou máme trošku pauzu :o) Mám v pláne teraz niekoľko jesenných farebných kombinácii len je trošku momentálne ťažšie to všetko zrealizovať. V škole mám toho naozaj veľa a to len začíname tretí týždeň :( Ale snažím sa nezanedbávať ani jedno :) Toto líčenie určite budem nosiť cez jeseň častejšie, na denné nosenie je myslím že vhodné, aspoň teda pre mňa, ale zas nie všetkým táto variácia sedí že :)  Budem rada ak mi napíšete, či sa Vám líčenie páči a aká je vaša obľúbená farba/kombinácia na tohtoročnú jeseň :o) Prajem Vám príjemný štart do nového týždňa !!!
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Bioderma Sensibio AR BB krém
 Dermacol Duo líceniek s krajkou
 Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)

OBOČIE


Essence Eyebrow set
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

  Avon podkladová báza 
168 očných tieňov paleta (burgundy farba)
Gosh Catchy Eyes mascara

PERY

Carmex lip balm
Komnbinácia Rimmel Kate Moss 09 a 03

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Zoeva Eye Definition
Na záver ešte jedna instagramová :)


49 komentárov:

  1. Krásne líčenie a naozaj obdivujem, ako pekne si vieš naniesť linku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ja sa tiež niekedy "obdivujem" ako si ju dokazem naniest :D

      Odstrániť
  2. Wau to je krásne líčenie! Veěmi sa mi páči kombinácia farieb, veľmi ti to pristane :) Už sa teším na ďalšie!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné líčenie! aj ja sa chystám také v burgundy farbe spraviť:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, teším sa na tvoje líčenie :)

      Odstrániť
  4. Zvolila si naozaj nádherné farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som v konečnom výsledku nebola velmi spokojná, pretože som to plánovala "trošku viac burguny" ale čo už, už sa mi to celkom páči :)

      Odstrániť
  5. Krásne líčenie
    Pozývam na GIVEAWAY!!!
    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne :) wau :)))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Líčenie je naozaj veľmi pekné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne líčenie, veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ty máš vždy tak nádherné líčení:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak tohle ti mega moc sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. rty mají moc hezkou barvu, stejně tak líčení očí je povedené. mě se na tenhle podzim nejvíc líbí tmavá vínová + tmavozelená.. všechno už v nich jakž takž nakoupené mám, ještě mi zbývá vínové tílko a vínový oční stín, jinak samozřejmě černá se mi na podzim líbí taky, osobně ráda přecházím na temné tajemné barvy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tie pery chcela ovela tmavšie, také jesenejšie, no nevydalo, ale inak keby som to nebrala ako jesenne ličenie, tak sa mi páčia :) presne si to napisala, to iste sa aj mne páči :)

      Odstrániť
  12. Krásné... jako všechno tvoje líčení :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Burgundy barva ti moc sluší ! <3

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super licenie, tusim som nedavno niekde zhliadla ze burgundy je momentalne in tak si sa trafila do cierneho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mna ta farba bude in asi kazdu jesen :D ďakujem !! :)

      Odstrániť
  15. Pati, cim fotis? Mas velmi dobre fotky a vzdy v skvelej kvalite. O liceni ani nehovorim, ako vzdy, krasne! Tieto farby ti idu k pleti a vlasom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fotím zrkadlovkou Nikon D5100 (zakladny objektiv 15-55 mmm) som rada že sa ti páčia fotky aj líčenia :) niekedy mi dochádza pri fotení naozaj trpezlivosť :))

      Odstrániť
    2. To veľmi dobre poznám :-) S písaním textu strávim najmenej času, ale úpravy fotiek a fotenie z x uhlov, aby som potom mohla vybrať najlepšie mi tiež pri každom príspevku zaberie najviac času. Ale tak, musíme to blogovanie predsa robiť poriadne

      Odstrániť
  16. jedno z tvojich najkrajších líčení! :) nádherné farby, strašne moc sa mi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. si veľmi pekná! u mňa článok o Benátkach :)

    OdpovedaťOdstrániť