6. septembra 2013

NYX Jumbo Pencil odtieň Milk recenzia

Ahojte ! Dnešná recenzia sa bude týkať veľmi známej jumbo ceruzky od americkej značky NYX, ktorá je taktiež veľmi populárna. Túto ceruzku snáď pozná každá blogerka a je to asi aj najpredávanejší produkt NYX.
Preto ma veľmi potešilo, keď som túto ceruzku našla na slovenskom e-shope krasotika.sk, ktorý môžem iba doporučiť. Známe zahraničné produkty značiek ako Famous Urban Decay,W7,Vaseline, Hakuro a ďalších milión značiek, ktoré na inom slovenskom e-shope za tak prijateľné ceny ani nenájdete. E-shop má odo mňa len to najpozitívnejšie hodnotenie. Majú dosť často rôzne akcie na produkty. Vopred upozorňujem, že produkty som si sama kúpila, nič som nedostala zadarmo.
Kúpila som si na e-shope aj Skin 79 BB krém, raz som mala vzorku a spravila som recenziu naň TU. K objednaným produktom som dostala ako darček aj nejaké tie menšie sladkosti, čo vždy poteší.:D Ceruzka má 5g a cena na krasotika.sk je 4,10 € čo je úplne super cena na tak skvelú vecičku.
NYX všeobecne ako značka sa mi veľmi páči, je mi sympatická, čo sa o niektorých značkách nedá povedať. Je to americká drogeriová bežne dostupná značka (to by mohla byť aj u nás, nie ? ) Táto jumbo pencil je dostupná v mnohích odtieňoch, ja už mám zálusk na pár odtieňov, tak hádam si ich čoskoro vyškrtnem z wishlistu :o) No najviac populárny je asi odtieň Milk, ktorý mi v kozmetickej zbierke nesmel chýbať. Je univerzálny, praktický, ceruzku môžte použiť buď ako podklad pod tiene na zvýraznenie tieňov (viď.nižšie) účinok je dosť viditeľný myslím.
 
Pred použitím tejto bielej ceruzky ešte použijem aj podkladovú bázu. Ceruzku taktiež nepoužívam stále, skôr vtedy keď mám nejaké menej pigmentované tiene a chcem ich ich zvýrazniť. Taktiež ako rozjasňovač pod obočie ale aj nad lícne kosti, do vnútorného kútika, krásne rozjasní vzhľad oka. Ceruzka je dostatočne mäkká, krásne sa s ňou pracuje, pekne sa rozotiera vďaka jej krémovej konzistenciii, na jedno použitie napr.pod obočie stačí minimum z nej. 
Na youtube je neskutočne množstvo líčiacich tutoriálov s použití tejto ceruzky, ale aj návody ako použiť túto ceruzku a podobne :o)
Vlastníte túto slávnu jumbo ceruzku alebo máte nejaký produkt od NYX ? Poznáte e-shop krasotika ? Prajem Vám krásny deň :o)

18 komentárov:

  1. značku NYX mám ráda, jejich rtěnky jsou naprosto perfektní :)♥ pěkná recenze! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemám, ale naozaj ma zaujala, pretože na zvýraznenie tieňov by sa mi hodila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od nyx som este nikdy nic nemala o par reenzii na jumbo som uz videla

    OdpovedaťOdstrániť
  4. po tej ceruzke slintám už dlhšiu dobu :3 Takisto aj po tieni v odtieni Taupe, ktorý sa dokonale hodí na obočie aj na kontúrovanie ;) Len musím čo to našetriť a potom objednávam :) Pekná recenzia :)
    http://ourpinkhell.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tuhle jumbo tužku mám zálusk! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tý jo vypadá to velmi dobře :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nemám ale vypadá moc lákavě :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já mám klasickou bílou od essence, ale jsem s ní moc spokojená.. stíny na ní krásně drží a vyniknou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úžasná stránka, ďakujem za tip, hneď som si ju pridala do záložiek :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY Rexona Maximum Protection dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Už dlhší čas po tejto ceruzke pokukujem, ale stále neviem, či by som ju aj poriadne využila. Inak od NYX mám rúže Round a sú fantastické :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tiež ju mám a používam ju každý deň či už ako podklad pod tiene alebo linku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od NYX nemám nič a bb krém som mala možnosť vyskúšať iba vo vzorke :) mimochodom mám super blog a skvelý štýl obliekania aj keď to s kozmetikou nemá nič :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Už dlho o nej rozmýšľam a o e-shope som ani len netušila doteraz. Myslím, že tam čoskoro nakúpim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Presne takúto potrebujem!!! Veľmi si ma potešila že si dala do článku aj názov stránky z ktorej sa dá objednať. Krásna recenzia a ĎAKUJEEM :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tiež som na ňu na ich stránke pozerala, no nikdy ju nemali! :( Momentálne sa chystám odtiaľ objednávať hneď ako mi nabehne výplata, takže dúfam, že túto srandu mať budú, pretože neviem či vydržím čakať :D Z toho čo píšeš som vlastne ani nič iné nečakala, je naozaj veľmi ospevovaná a dúfam že ju čoskoro budem mať doma tiež :) Tie porovnávacie fotky, s ceruzkou a bez sú úplne mega :D Som zvedavá ako na tom vyniknú nejaké lacnejšie tiene, možno si potom kúpim nejaké single tiene od Essence, minule som aj na ne pozerala :D
    Inak som ťa nominovala u mňa na blog na Versatile Blogger Award, dúfam, že sa zapojíš! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ta bílá jumbo tužka mě teda vážně zaujala. Musím se po nějaké takové podívat.
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  17. presne na túto ceruzku si brusim zubky už dlho ale stále ked ju chcem je vypredana:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť