29. septembra 2013

Novinka Rimmel London Kate Moss matné rúže recenzia

Ahojte !
Keď som na blogoch zazrela novinky od Rimmelu, ktoré sa mali objaviť každým dňom v drogérií, bola som nadšená, keď medzi nimi boli aj matné rúže z kolekcie Kate Moss ! Počula som o nich samú chválu a veľmi ma zaujali, vedela som, že čoskoro mi pribudne do zbierky nejaký kúsok z tejto kolekcie ! :o) Myslím, že už asi každá má nejaký odtieň z tej klasickej verzii dlhotrvajúcich rúžov, ktoré sú v čierno obale (Recenzia TU !) Ja mám niekoľko odtieňov a som s nimi nadmieru spokojná. Z tejto kolekcie je u nás dostupných 5 odtieňov, môže sa stať, že inde ich je viac, určite mi dajte vedieť koľko je u Vás. Bola by som rada, keby sa dostali aj ostatné odtiene k nám :o)
 

Obal sa mi zapáčil veľmi, nebudem ho porovnávať s čiernou "verziou", keďže tú beriem ako inú kolekciu. Krásny sýta červená myslím,že zaujme každú ženu, v regále pekne vyniknú ako aj v mojej zbierke rúžov :) V podstate je taký istý ako čierny obal len v inej farbe :)
Odtiene sa mi celkom pozdávali, dostupné sú aj jemné na denné nosenie aj výraznejšie. Ja som tentokrát si vybrala ružový odtieň (101) na každodenné nosenie, na vonok vyzerá ako taká staroružová farba ale v skutočnosti vyzerá skoro ako baby pink v studennej zimnej verzii :)
Musím povedať, že na prvý pohľad mi veľmi neprišla ako matná verzia. Rúž sa mi nezdal matný, no je tam rozdiel od klasických rúžov. Konzistencia je pekne krémová, pigmentácia je naozaj úžasná, dokonca rúž krásne vonia, čo ma potešilo. Keďže je to matný rúž tak je potrebné pred aplikáciou naniesť balzám, pretože pery dosť vysušuje a zvýrazňuje suché miesta na perách, na popraskaných perách by rozhodne vyzeral zle. Na perách nevyzerá až tak prirodzene ako klasické rúže.
Na blogoch som čítala že výdrž úžasná a vydrží 6-8 hodín, čo ma prekvapilo a aj to bol dôvod, prečo som ju chcela ešte viac. No mne bez jedenia, pitia vydržala 2-3 hodiny, čo je taká klasika u mňa, takže ani tu ma neprekvapili.
Cena je do 5 eur, no myslím, že čoskoro budú určite v nejakej akcii a vtedy si aj dokúpim nejaký ďalší odtieň, pretože nie sú až také zlé, aj keď ostanem radšej verná čiernej verzii, ktoré mi proste vyhovujú o trošku viac. Síce som od týchto čakala niečo viac, páči sa mi vôňa, pigmentácia a odtiene a po balzáme nevyzerajú až tak neprirodzene na perách. Kto trpí veľmi suchými perami, tak to asi nebude najlepšie riešenie si kúpiť tento matný rúž, ale nikdy nie je problém predsa pretrieť pery balzámom. Je to už len a len na Vás či chcete túto novinku vyskúšať alebo Vás necháva chladnou :)
bez použitia balzamu
Fotky nie sú nijak upravené !

Máte túto novinku ? Zaujal Vás nejaký odtieň ? :o) Teším sa na Váš názor.

23 komentárov:

  1. vypadá moc pěkně! :) tak tu si určitě koupím v tomto odstínu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak tu musím mít, vypadá úžasně!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Má strašně pěkný odstín, přesně takový hledám:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krasna recenzia, aj ja chystam na blog...odtien mas krasny ja mam taku tmavsiu farbicku, ale tiez krasnu..u nas su dostupne tieto odtiene : 101, 102, 105, 107, 111 a dalsie odtiene 106, 109, 110 v ceskej drogerke Rossman :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, pozerala som tie odtiene čo su v ČR a 109 sa mi celkom páči :)

      Odstrániť
  5. Ja som ten ruz kupovala este pred par mesiacmi v Madarsku v krasn nude farbe a strasne som sa mu tesila, no vobec ho nepouzivam lebo mi vadi jeho vona :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to áno, niekomu može vadiť, niekto to zas môže oceniť...mne to nevadí :)

      Odstrániť
  6. Pôjdem na nich pozrieť, nech viem, aké odtiene máme na výber :) Tvoj je pekný, ale mne by bohužiaľ nesvedčal :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ešte som ich u nás nikde nevidela, ale možno naozaj prišli iba nedávno :D Mám extra suché pery a balzám si dávam pred každým rúžom a aj tak mi to pomáha iba trocha, takže toto asi nič pre mňa nebude. Ale vyzerá krásne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Barva rtěnky se mi moc líbí :) Ale na podzim preferuji tmavší barvy

    Můj blog s giveaway http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj ja ale tento odtien sa mi velmi páčil :)

      Odstrániť
  9. Krásna recenzia! A odtie¨ružu je dokonalý! Veľmi sa mi páčia aj fotky rúžu. Touto recenziou si ma úplne nahovorila na kúpu tohto rúžu! Trošku ma odrádza cena ale aj tak si pôjdem jeden kúpiť. Len ma mrzí že je v ponuke len málo odtieňov :(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. myslím, že jsem viděla osm odstínů u nás nebo sedm, teď si nejsem jistá, bohužel jsem si nevybrala za nabídky odstínů, chtěla jsem 103, ten u nás samozřejmě není :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zákon schválnosti :( možno v nejakom inom meste alebo inej drogérii :)

      Odstrániť
  11. Priznám sa, že tento odtieň sa mi v matnom prevedení veľmi nepáči, som zvedavá na ostatné odtiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. matné rúže mám rada, tento odtieň vyzerá fakt krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na rtech vypadá teda božsky!! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. vapadá úžasne :O :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ďakujem za recenziu.. aj ja som citala chvaly.. aspon budem vediet, ze ma aj svoje negativa.. odtien sa mi paci, ale nevyzera prirodzene ako sama pises.. mam ciernu verziu a tie su skvele..nemam k nim ziadnu vyhradu..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásna farba :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moc se mi nelíbí, jak zvýrazňují vrásky. Ale tento odstín je nádherný! :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť