18. septembra 2013

MOTD: Privítajme jeseň s výraznymi perami :)

Ahojte, vonku to dnes vyzeralo skôr na prichádzajúcu zimu ako na jeseň, nuž musíme to len prežiť(na mňa toto hnusné počasie doľahlo prostredníctvom nádchy a zhoršenej pleti ) a myslieť a tešiť sa z pozitívnych veci, mňa napríklad dnes potešil krásny e-mail od čitateľky Táničky, ktorú týmto aj pozdravujem :o) Dneska mám ako inak pre Vás líčenie z víkendu, ktoré sa ale dostalo na rad, až dnes :o) Ja som zástanca toho, že výrazne rúže patria proste k jeseni a k zime :o) Tmavé farby idú do popredia a žiarivejšie neónové odtiene do pozadia :o) Vopred radšej napíšem, že fotky sú tento krát upravené, pretože moja pleť prežíva ťažké obdobie, dúfam, že mi to odpustíte :o) Cez víkend som natočila jedno menšie video/tutorial, postup, tak, keď budem mať čas sa nato aj pozriem a možno ho dám dokopy a zverejním :o) Prajem Vám príjemný zvyšok dníka :o)
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Bioderma Sensibio AR BB krém
Dermacol Duo líceniek s krajkou
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)

OBOČIE

Essence Eyebrow set
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

  Zoeva podkladová báza
Essence gel eyeliner 01 Midnight in Paris

PERY

Carmex lip balm
 Rimmel London Kate Moss 09

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection

48 komentárov:

  1. máš krásne oči ale to som ti už asi písala, že? :) skvelé líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto líčenie ti neskutočne pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak, tohle líčení se ti moc povedlo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. přesně tak, tmavé líčení je na podzim jako dělané! nosíš ho i do školy?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v jemnejšej verzii, žiaľ, nemám toľko času aby som sa vyhrala s líčenim, ja si radšej doprajem spánok :)

      Odstrániť
  5. krásné líčení, moc se mi líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  6. strašne krásne líčenie, opäť! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty jsi nádherná :).
    První fotka? -PANENKA! :) Ta rtěnka Ti hrozně sluší kočko.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nadhera, velmi ti to pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš suprový obočí a krásně namalovaný oči! mně se taky líbí takhle barevný rtěnky na podzim, nějak se k tomu ale nemůžu dokopat, nevím jestli by mi to slušelo :D a sluší moc :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, ja by som odporučila najprv to nosit napr. ked budeš mať čas cez vikend a len tak si naniesť vyrazny ruž a behať s nim napr. len po dome a postupom si nato zvykneš :) ja vyrazne pery nosim viac cez vikend ako cez bežne dni :)

      Odstrániť
  10. Moc pěkné, ty rty to dokonale oživily :) A ty oči, ani nemluvím, perfektní :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Rtěnka ti moc sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvelé líčenie :) vyzeráš úchvatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krása! Na mě ta Rimmel rtěnka vypadá dost násilně, Tobe skvěle sedne. Moc Ti to sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tento ruž má u mna za každym iny odtien, skušam ho rozne kombinovať s inymi ružami, inak ho nanášať :)

      Odstrániť
  14. toto licenie sa ti velmi hodi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. prva foto je naj.. ach, ty mas tak krasny usmev :) licenie je krasne a aj ja si takto predstavujem jesen :) aj ked mne velmi taketo pery nepristanu..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem, podla mna by ti zas naopak, vyrazne pery pristali :)

      Odstrániť
  16. woooow nádherný rúž :O :) veľmi ti pristane :) XOXO -N

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Na tej prvej fotke si nádherná! A máš aj super svetrík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krásna si :O

    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Máš nádhernou pleť a o líčení nemluvě, moc se mi líbí :)
    http://novakovakristyna.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. fakt krásne líčenie ...milujem červené rúže :3 a strašne sa mi páči tvoje obočie ! ;)

    Beperfectissimple

    OdpovedaťOdstrániť