23. septembra 2013

MOTD 22.9.2013 : Vínovo-zelené líčenie vhodné na denné nosenie

Ahojte, som tu zase s MOTD, tentoraz zo včera, kedy som otestovala dva kúsky zo sobotňajších nákupoch, v minulom čase som písala že idem na hľadanie jesenných topánok, no a úspešne som pochodila aj so skvelou zľavou (na konci článku prikladám fotku, ak ma náhodou nesledujete na instagrame:) ) No čo sa týka tých kozmetických kúskov tak som objavila nový odtieň color tattoo v odtieni 70- Metallic Pomegranate čo je krásna vínová farba s bronzovými trblietkami, možno spravím aj samotný článok, ale musím povedať, že aj keď pigmentácia je slabšia ako napr. u bronzového odtieňu ale vodeodolnosť je úžasná, skúsila som ho na ruku, potom som nato zabudla a išla sa do vane a stále držal až do noci pokiaľ som to poriadne nevydrhla :o) Takže keď bude pršať nemusím sa báť že mi tiene zmiznú :)
Ako ďalšiu novinku som našla v DM-ke nové tentoraz matné rúže od Rimmelu z kolekcie Kate Moss, ktoré si ja nemôžem vynachváliť, samozrejme že som aj po matnej verzii siahla, krásny červený obal, púta jednoducho pozornosť :o) Ja som si po dlhom uvažovaní vzala odtieň 101 čo je taký chladnejší ružový odtieň, ideálny na denné nosenie :o) Inak po nádche mám vysušené, popraskané pery, takže najkrajšie nevyzerajú ale hydratujem o sto šesť :o) O ňom bude určite samotná recenzia ! :) Toľko k noviniek, ktoré som si zakúpila :)

Prajem krásny tyždeň :)

23 komentárov:

  1. Tohle se ti povedlo :) Božínku ty tak umíš líčit! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Působí to na mě hrozně čistě a svěže, takže bych se tak na běžný den určitě nalíčila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné líčenie:) o tej novinke určite napíš článok, som na to zvedavá:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, článok bude ešte tento týžden:)

      Odstrániť
  4. Líčenie je nádherné, ale ten rúž nemá chybu :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. náderné líčenie :) a ten rúž vyzerá fakt super :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nádherné líčenie a ten rúž vyzerá super :)))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné :o a tie tvoje očí a pery ešte viac ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Líčení jako stvořené pro běžný den, perfektní! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné, jemné........tobě sedí, mě by ale bohužel neslušelo (ty stíny ještě ano, ale ta růžová rtěnka ne :/ )

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tento makeup je uplne najlepši <3

    OdpovedaťOdstrániť