4. septembra 2013

Missha M Perfect Cover BB Cream recenzia

Príjemný deň prajem, dnešná recenzia bude už taký menší tip na BB krém na zimné obdobie. Dnešná recenzia bude na BB krém od kórejskej značky Missha konkrétne Perfect Cover BB cream (odtieň 21). Vďaka spolupráci s e-shopom bbcreamshop.eu/sk, (v ktorom nájdete rôzne kórejské značky a skvelé produkty) som mohla otestovať tento známy BB krém, myslím že značku Missha pozná už každá blogerka. Výber bol na mne a keďže práve tento BB krém má veľmi pozitívne recenzie rozhodla som sa ho vyskúšať. 

Dostupné sú tri odtiene, ja mám stredný odtieň č.21 Bright Beige, svetlejší od toho môjho je č.13 Milky Beige a tmavší je 23, Natural Beige. Rozhodla som sa pre svetlejší odtieň, keďže momentálne mám slušnú zásobu BB krémov a tento budem používať keď budem mať bledšiu tvár, takže na zimu bude vynikajúci. No musím povedať, že sa veľmi teším keď ho budem pravidelne používať pretože čo som ho testovala zatiaľ tak mám z neho veľmi pozitívne pocity a som veľmi spokojná. 
BB krém je normálne tubičkový, moje balenie je 20 ml/11,85 €, normálne sa dá kúpiť aj plné balenie 50 ml/ 18,85€.  Dizajn balenia sa mi veľmi páči, krásna farba, obal vo mne zanecháva luxusný dojem. Takže za balenie ma u mňa jedno veľké plus !

Čo sľubuje výrobca..? 
Missha Perfect Cover BB krém – je ľahký jemný krém, ktorý zabezpečí dokonalé a zároveň veľmi prirodzené farebné krytie, pričom upokojuje a hydratuje pleť. Odporúča sa na všetky typy pleti, vrátane aknóznej. Používa sa ako podkladový krém a makeup v jednom. Má bieliace a protivráskové účinky s vysokou ochrannou pred UV žiarením SPF 42
Vynikajúce prirodzené farebné krytie + + vysoká ochrana proti UV žiareniu SPF 42 + prevencia tvorby vrások
Hlavné účinné látky:
výživné: rozmarín, harmanček
obnovujúce : extrakt z puku bukovice regeneruje bunky
hydratačné: roztok kyseliny hyalurónovej, ceramidy


Teraz ako som už spomenula je tento odtieň pre mňa príliš svetlý, je to vidieť aj na fotkách, no to by som ako výhodu určite nebrala. Čo je ale veľká výhoda je odtieň, je svetlý, nemá žiadne oranžové, žlté, ružové podtóny, je naozaj neutrálny a výborne sa prispôsobí, vhodný najmä pre bledule, svetlejšie, zimné tipy. Na zimu každý asi vybledne takže sa bude skvelo hodiť a pasovať k tónu pleti. Kto by chcel tak myslím, že by mi momentálne a teda tím, čo majú opálenú tvár, hodil ten posledný tmavší odtieň. Konzistencia je príjemná, nie je veľmi riedka, skôr krémová, čo mi úplne vyhovuje, skvele sa rozotiera, je lepšie ho nanášať hubkou alebo štetcom a jemne ho do pleti klepkávať, ja ho potom nakoniec ešte jemne zafixujem. Výborne sa do pokožky vstrebe takže nezanecháva žiadny film na pleti, čo ma úplne potešilo je to že nemá žiadny trblietky a nelesknem sa po aplikácii ako pri iných BB krémov. Pleť vyzerá po aplikácii veľmi prirodzene, rozžiarene a ani nie je vidieť že niečo na pleti mám. Krycia schopnosť je skôr stredná až vysoká, no z názvu by som povedala že bude fakt vysoko krycí, ale mne jeho krycia schopnosť naopak vyhovuje, keďže vysoko krycí BB krém nepotrebujem, keď chcem niečo poriadne zamaskovať, tak na to mám predsa korektor a podobné veci. Nie je problém vrstviť. Výdrž je dobrá, taká klasika, vydrží somnou od šiestej rána až do poobedňajších hodín, cez deň sa trochu začnem lesknúť takže pri sebe mám zmatňujúci púder, klasika. Inak netreba pod neho dávať žiadny hydratačný krém pretože nijak nevysušuje. Čo môže byť obrovské plus pre niekoho je vysoké SPF 42 ! Kúpiť si ho môžte TU !


Pre mňa je to naozaj vynikajúci pravý korejský BB krém, myslím, že aj najlepší z tých, ktoré som zatiaľ vyskušala, teším sa keď ho budem používať, no ešte si na to počkám. Myslím, že sa určite oplatí ho aspoň vyskušať vo vzorke a potom sa rozhodnúť. Páči sa mi či už z vzhľadovej, krycej, účinkovej alebo výdržovej stránky. Som naozaj spokojná. Budem rada ak mi napíšete Váš názor na BB krémy, či už aký je Váš obľúbeny, či máte práve tento alebo či radšej uprednostňujete klasický make-up ? :o)

*ďakujem bbcreamshop.eu/sk za poskytnutie produktu na zrecenzovanie

31 komentárov:

  1. Som to ja za kozmetickú blogerku, keď som ešte pravý BB neskúšala:D A pritom ma to veľmi láka, len som sa ešte akosi neodhodlala ku kúpe...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak je na čase to zmeniť ! :) prave bb kremy su uplne niečo ine ako tie drogerkove :)

      Odstrániť
  2. Já radši make-upy...BB ani CC mě tolik neoslovilo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. CC krém som ešte nemala možnosť otestovať, no make-up je hned na druhom mieste po BB kremoch, ktore mam najradšej momentalne :)

      Odstrániť
  3. Tak podla toho, co si pisala, by mi tento mohol odtienovo velmi sediet, lebo mam casto problem najst BB krem s vhodnou farbou.
    Inak ak by si mala zaujem, mozes sa zapojit do mojej giveaway ;)
    http://bynicka.blogspot.sk/2013/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslim, že by sadol naozaj mnohým vďaka skvelym odtienom :)a dakujem za pozvanie ! :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá super,pekný článoček:) Vďaka za tip, dobrý BB cream hľadám už dlho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Právě se chytám koupit si nový BB cream . Díky moc za tip ! :)

    Na mém blogu probíhá giveaway budu ráda když se zapojíš :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Korejská kozmetika je sama o sebe dosť kvalitná. Ja osobne si rozhodne zaobstarám tento skvelý BB cream! Krásna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne by tento odtieň vyhovoval :) Krásna recenzia a netušila som že môže BB krém obsahovať aj bieliace a protivráskové účinky. Toto je pre mňa trošku novinka. No čo dodať kvalitná korejská kozmetika! Krásna recenzia :) Ja som si kúpila svoj prvý BB krém kúpila len nedávno a zatiaľ som s ním spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no je to naozaj zaujimave, korejska kozmetika stoji zato :)

      Odstrániť
  8. Na tváři vypadá pěkně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Já mám už druhou tubu a jsem spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tento vyzera fakt dobre každy čo som vyskušala vždy bol tmavy tak už ani po bb kremoch radšej nepozeram

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ak si skušala len tie drogerkove "BB krémy" tak sa ani nečudujem, na tie práve azijske naozaj maju eešte velmi daleko :)

      Odstrániť
    2. a tento maš odkial? rozmyšlala som potom o BB s oriflame alebo s avonu tam boli aj take najbledšie:)

      Odstrániť
    3. v článku je odkaz na e-shop z kade ho mám :) no ale myslim, že od avonu je tiež dobry bb krem, skus si najst recenzie, myslim, že by ti mohol byt vhodny :)

      Odstrániť
  11. Ja mám s BB krémami len zlé skúsenosti, ale ak nejaký tak pravdepodobne tento, už som o ňom počula, čítala, a vidím, že aj tebe dosť sedí:) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no to áno sedí mi aj ked odtienovo zatial nie, ale na zimu je perfektny určite pre mna, dokonca je pre mna lepši ako od Skin 79 bb krem :)

      Odstrániť
  12. love misha http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. taky ho teď mám, větší balení. na pleti se mi opravdu líbí, akorát pumpička přestala dneska fungovat (Asi nedostatek vzduchu) a přijde mi, že na obličeji mírně lepí, ale to je tím, že ještě pořád nemám foundation brush a prsty se tak dobře nezapracovává. trochu mi dělá akné kolem pusy, ale to může mít i jiné příčiny. ještě mi přijde, že rychleji ubývá, než tekutší Garnier, ale jinak ho mám fakt ráda :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s pumpičkou byva niekedy problem aj pri inych produktoch, určite by sa ti lepšie pracovqla keby si mala na to aj štetec :) aj ja ho mam rada :)

      Odstrániť
  14. ja ho mam veľmi rada pretože som veľmi bledá a skvele mi sadol:)
    ale ty máš krásnu pleť aj bez BBcreamu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ja som mala signature a bol celkom fajn, len skoda, ze na vyber som mala len s ruzoveho podtonu...:/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahojte, tento kremik si mozete kupit za dobru cenu aj tu http://www.mimibazar.sk/foto.php?id=18261552&tab=1 :)

    OdpovedaťOdstrániť