13. septembra 2013

INSTAGRAM FRIDAY.

Aj Vám sa zdá že tie pracovné/školské dni ubiehajú oveľa pomalšie ako tie voľné? Pomaly si začínam uvedomovať(pomaly :D) že je na čase všetky letné veci dať dozadu a uprednostniť teplejšie oblečenie. Tento ani nabudúci týždeň nebudem mať vôbec čas na písanie a pripravovanie článkov, takže sa vopred ospravedlňujem, keď prídem domov som veľmi unavená po celom dni a chuť blogovať naozaj nemám. No keďže je piatok tak som sa rozhodla spraviť taký voľnejší článok, hlavne pre tích ktorý ma nesledujú na instagrame. Pretože všetky fotky(až na pár výnimiek :D ) sú práve z neho, takže je to taký random fotiek za poslednú dobu. Dúfam, že ste dnešný piatok prežili dobre a prajem Vám krásny zvyšok dňa ! :)


 


Nezabudnite sa zúčastniť GIVEAWAY!
PS: Ak máte nejaké nápady na líčenie, článok, recenziu, TAG, čo by ste si radi pozreli u mňa, určite mi napíšte, či do komentára, na FB alebo na e-mail ( kontakt v menu), dochádzaju mi nápady..:D

22 komentárov:

  1. To tvoooje obočííí!!! Funguje to od té biodermy NODE S? :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo je s mojím obočím ?? :D No mne áno, používam aj masku Node S cca dva tyždne stále a velmi mi to pomohlo na suche končeky, ale o tom potom v recenzii :)

      Odstrániť
  2. Jsi pěkná :) Fotky se ti moc povedly :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Patty neviem ci som sa uz pytala :) s cim si natacas vlasy???:)) krasne ich mas vzdy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano pytala, v clanku back to school, aj som ti odpovedala tam, natočila som si ich klasickymi uplne starymi plastovymi natačkami :D

      Odstrániť
  4. pekné fotky :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten fialový lak na nehty je krásný a dala bych si kousek pizzy :)

    Jinak ti ta výrazná rtěnka moc sluší.

    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsi strašně krásná:)
    naštěstí já to mám naopak, školní dny mi ubíhají hrozně rychle a víkendy kdy se nudím pomalu:/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeeee krásne fotky!!!! Tie laky od Avon vyzerajú super!!!A krásna taštička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky a ty boty !!:)
    www.enarastyle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásne fotky!!!:)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mmm tie boty..odkial ich máš? :)
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Mmm, tá pizza! :) Super fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Hrozně moc ti to sluší:)!

    A tvůj Insta mám ráda:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. mobil mas taky isty ako ja.len ja ho mam biely.si s nim spokojna??
    GIVEAWAY
    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. poslednú domu mi štrajkuje a robí si čo sa mu za chce, takže mám pri nom naozaj pekne nervy, inak som s nim spokojna z polovice, má všetko čo potrebujem ale čo ma velmi štve je jeho výdrž, za hodinu a pol od uplneho nabitia sa mi uplne vybije(ked ho použivam) ked velmi nie, tak vydrži tak 4 hodiny, čo je hrozne pre mna, kedže stale musim mať so sebou nabijačku atd..:)ty ? :) ja mam taky strieborno-biely ..

      Odstrániť
  14. Ta poslední a předpředposlední fotka jsou nej ;)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. aká si pekná :) a veru že tie školské dni idú pomaly.. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Strašně ti to na fotkách sluší !!:)) a ta pizza mnaaaaaam:)
    Přijd se mrknout i ke me budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť