27. septembra 2013

Black smokey eyes / Čierne dymové líčenie

Ahojte, dnešné piatkové líčenie je výrazne, dalo by sa povedať že party líčenie. Ide o čierne dymové líčenie očí a neutrálny telový rúž..Na nejakú party ako stvorené, keď sa nechcete "hrajkať" s glitrami, trblietkami, pigmentmi a podobne..Stačí Vám hlavne dobre pigmentovaný čierny tieň, nejaký telový tieň a dobrý blender brush ! Pri tomto líčenie sa treba držať slov ako je rozotierať, blendit, strácať, tieňovať...! Líčenie pekne zvýrazní oči a dodá im ten správny sexy vzhľad ! Líčenie som robila pred týždňom v piatok, kedy bolo celý deň zamračeno a žiadne pekné svetlo, takže pri fotení (o šiestej večer) som už stratila nervy, no rozhodla som, že nejaké fotky musím vybrať, keď som sa s tým už hrala. Základom je kvalitná podkladová báza, poprípade nejaká biela ceruzka, ktorá zvýrazní aj menej pigmentované tiene a predĺži ich trvácnosť ak chcete v tom líčenie vyjsť na celú noc von ! :o)
 POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Bioderma BB krém Sensibio AR
Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzer 001 Sun Kissed
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)

OBOČIEAlverde gél na obočie (01 Blond)
Essence set na obočie

OČI

Zoeva podkladová báza
NYX Jumbo Pencil ( Milk)
Urban Decay Naked 2 palette (Tease,Foxy, Blackout)
Barry M vodeodolná kajalová čierna ceruzka na oči
Gosh Catchy Eyes mascara

PERY

Carmex lip balm
Rimmel London Kate Moss 03

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
  Zoeva Eye Definition
Prajem Vám krásny víkend :o)

25 komentárov:

  1. já chci být taky tak šikovná!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ako vzdy, uzasne! Tebe asi pristane akekolvek licenie oci, mas sumernu tvar, velke oci, pekne klenute obocie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za krásny komentar, aj ked s obočim ja stale bojujem a nemam ho stale rovnake, za každym si ho spravim inak čo ma vytača :D

      Odstrániť
    2. S obočím má asi problém každý, moje je jedno trošinku iného tvaru, tak to tiež korigujem pinzetou a ceruzkou. Ešteže máme kozmetické zlepšováky.

      Odstrániť
  3. Líčeni ti hrozně moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne líčenie veľmi ti pristane :) XOXO -N
    http://believeforever-n.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásny make-up :) podarilo sa ti to :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wau tiene mas skvelo vyblendovane :) ja ked skusam cierne dymove licenie tak vyzeram ako keby ma niekto napadol takze este mam pred sebou vela trenovania :D
    Paťa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no celkom som sa stym vyhrala :D len blendovať, blendovať, blendovať treba :D

      Odstrániť
  8. Prekrásne, už dlhšie sa chystám na tmavé dymové líčenie, tak sa inšpirujem práve u teba :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť