16. augusta 2013

ZOEVA EYESHADOW FIX MATTE recenzia

Ahojte !

Už to sú nejaké mesiace čo vlastním ďalšiu podkladovú bázu pod očné tiene. Pôvodne som si objednala podkladovú bázu od Zoevy, ktorá mi už došla a tak som sa musela zásobiť, no Zoeva ma milo prekvapila, keď som si našla v balíčku aj túto ich novinku.:o) Vlastne som aj nad touto dosť dlho váhala, ale nejako mi je sympatickejšia tá v sklenenom tégliku..Viem, že pre mnohích je praktickejšie toto balenie v tube ako "pchať" ruky do téglika..To je už ale každého vec..:o) No a tak mám teraz vlastne obidve a môžem byť nadmieru spokojná..:D Túto som testovala teda už dosť dlho, aby som ju mohla zrecenzovať. Konkrétne teda mám tú matnú verziu - EYESHADOW FIX MATTE.

Tubička nie je nijak veľká, takže ju zmestíte do svojej kozmetickej taštičky bezproblémovo ak napríklad niekde cestujete,  je praktická, šikovná, šedo-čiernej farby, na tube je šedým napísane všetko o báze, má 7,5 ml/6,20 €. Cena je vyššia, ale je v nej veľa, používam ju tretí mesiac a neminula som z nej ani štvťku, mám pocit, že vydrží ešte najbližšie dva roky..:D Prekvapilo ma, koľko málinko stačí na pokrytie celého viečka :o) Plus je že produkt nijak nevysychá, čo sa mi stalo pri podklade v tégliku, našťastie už som bola fakt na dne a nepoužila som ju dlhú dobu, takže mi to nevadilo, ale inak sa mi to nestalo..Aj z tohto hľadiska je lepšia táto verzia :o) Takže už len je to na Vás či sa Vám oplatí trošku priplatiť, no prejdime k tomu hlavnejšiemu..
Produkt z tuby sám nijako nevyteká, keďže produkt je hutnejšej textúry a môžte si vďaka tomu, vytlačiť toľko, koľko chcete. Farba je telová, pekne sa prispôsobí tónu pleti, že ju nie je ani vidieť, výborne sa vstrebáva, nemusíte čakať pokiaľ sa vstrebe a pekne sa rozotiera. Keďže je to matná verzia (dostupná je aj báza s perleťou) tak neobsahuje žiadne trblietky, čo mne veľmi vyhovuje, na denné nosenie ideál !! Výdrž je výborná, vydrží celý deň, celú večer ako aj moja prvá báza od Zoevy, viečka sa mi extra nemastnia, takže ja s tým problém nemám,no myslím že pre mastnejšie viečka by to nemal byť taktiež problém..Problém som nemala ani s perleťovými tieňmi, takže nemusíte sa báť, že tie Vám na matnom podklade nebudú držať.Tiene držia ako pribité, pigmentácia tieňov je naozaj viditeľná (viď.dole).
Použila som jeden tieň z paletky od Gosh. Použivala som aj lacné Essence tiene a držali taktiež ako tiene z Naked 2 od UD..

Celkovo má táto verzia viac výhod a vylepšení ako klasická v sklenenom tégliku. Výhoda je praktické balenie vhodné na cestovanie, báza nevyschýňa, vytlačíte si také množstvo aké chcete,  vstrebe sa ihneď, atď..Nevýhodou môže byť pre niekoho vyššia cena Možno aj preto som teraz uprednostnila túto pred tou starou(ktorá má inak vynovené balenie) :o) Myslím že Zoeva má naozaj veľmi kvalitné podkladové bázy vrátane iných ďalších kvalitných produktov...Teraz som tak zabezpečená podkladmi že mám najbližšie roky pokoj, len škoda že by som stále chcela skúšať niečo nové ..:D  Túto bázu môžem len a len odporučiť !

Bázu si môžte zakúpiť na ich e-shope TU a českom e-shope TU.

Budem rada, ak mi napíšete či ste si nejaký produkt od Zoevy obľúbili natoľko, že by ste po ňom siahli znova ? :o)

Ďakujem Zoeva Slovensko za poskytnutie produktu na zrecenzovanie !

15 komentárov:

  1. Tak o téhle zauvažuju! Celkově báze pod oční stíny šly mimo mě.. nic co bych potřebovala, ale tadyta vypadá skvělě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už na podkladové bázy nedám dopustiť a neviem si predstavit líčenie bez nej :o)

      Odstrániť
  2. Čekala jsem, že bude dražší :D ale není tak popřemýšlím o ní :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám od zoevy nude paletku a nejaké štetce, zo štetcami som veľmi spokojná zvažujem ďalšiu objednávku ale odrádza ma celkovo ich eshop, aj keď tam nakúpiš za 60 € nemáš tam žiadnu zľavu čo sa týka poštovného alebo aspoň nejaký darček v podobe nejakej vzorky no nič, na ostatných eshopoch dostaneš už nad 40 € štetec zdarma (plum foolery), alebo už nad 4 € nejaký lak alebo darček (dermacol)o poštovnom ani nevravím z anglicka ti dôjde objednávka bez poštovného zo super cenami produktov(beautybay.com), čiže palec dole asi zaspali dobu, čo sa týka tej nude paletky to niesom spokojná, určite ju nemôžem odporučiť je strašná, esence tiene ktore nemám veľmi v láske (mám ich asi 3 kusy) sú 100x pigmentovanejšie, no prepadák, čiže ďalšiu objednávku štetcou asi skúsim niekde inde

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, Zoeva nič také nemá a bolo by dobre pre zakáznikov niečo vymyslieť, ale to sa musí napísať im na e-mail :o) Dobre je, keď objedná viac ludí, aby sa poštovné rozdelilo, pokiaľ to je možné. Ale ja s ich zákaznickym prístupom problém nemám za tú kvalitu to stojí, ja som velmi spokojná s produktmi, hlavne teda so štetcami :o) ja mám tiež tú nude paletu, tú trblietavú a teda už dlhšie som ju nepoužila, mám už niečo oveľa lepšie, s čím som spokojnejšia, no zo začiatku bola super, pokial som si nezaobstarala druhu paletu. Ale s pigmentaciou, vydržou u nej problém nemám, len dosť práši čo mi vadí ale 100 ludí 100 chutí :o) každý má svôj názor, každému niečo iné sadne :)

      Odstrániť
  4. Ja mám podkladovú bázu z Avonu, práve v tej chutnej sklenenej nádobke, ale radšej by som ju vymenila za takúto tubu, je to určite praktickejšie a aj tá cena je dosť dobrá :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tu mám aj ja, síce aj tú som teraz odložila a uprednostnujem túto :)

      Odstrániť
  5. Super článok :)
    Si naozaj skvelá bloggerka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Keď som si bola v Zoeve kupovať štetce, tá slečna mi bázu odporúčala, no ja si zatial "vystačím" s bázou od Essence, čo nie je nič extra ale zatiaľ mi vyhovuje. Keď ju vyminiem, mám v pláne si zaobstarať buď bázu od Dermacolu, alebo jednu z týchto od Zoevy. Neviem ktorá by bola lepšia, mne osobne rýpanie sa v téglikoch s kozmetikou nevadí, ale nemám nijaké výhrady ani voči tubičkám. Recenzia super, mám rada tvoj štýl písania a že všetko krásne vysvetlíš, a na konci článku už nemám nijaké otázky, lebo som všetko pochopila (to sa mi stáva málokedy, haha :D) a tiež žeriem tvoje poznámky ako napríklad, že vydrží ešte 2 roky :D To ma pobavilo. :D
    Od Zoevy mám inak štetce a 28 Nude palette. Paletka troška práši, ale už som si zvykla a nejako moc mi to ani nevadí, keďže pri 28 tieňoch mi to vydrží veľmi dlho tak či tak :D Pigmentované sú dobre hlavne tie tmavšie, pri svetlejších to až tak dobré nie je, ale dá sa to. So štetcami som spokojná maximálne, proste tie by som si kúpila aj znova :D Alebo teda skôr dokúpiť nejaké tie ďalšie. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mne "rýpanie" nevadí práveže mi je to sympatickejšie záhadne, ale tak predsi sú tubičky lepšie :)Jej tak to si ma potešila, ja si myslím,že nijak zaujimavo nepíšem ale som rada že niekomu sa to moje písanie páči a rád si to prečíta :o) No ale naozaj podla mna vydrži strašne dlho.:D :D
      Ja som s tou paletou az na to prášenie spokojná, musím ju prevetrať a nachvílu Naked odložiť :o) Presne tak, dokupiť si musím aj ja ďalšie, keď som videla kolko máš ty tych štetcov od Zoevy, musím zavitať do ich e-shopu zas..:D

      Odstrániť
  7. Ja tie z viac oblubujem take kde netreba pchat prsty :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja mam tiez paletu nude tú matnú a baby ak vam vadi ze sa z nej práši treba vzdy jemne fuknut do stetca.. ide o bezny trik kedy nabeerate neprimerane mnostvo pigmentu.. tieniky sa totiz velmi dobre naberu a na to asi nie ste zvyknute tak sa snazite nabrat na stetec co najviac ako u inych tienov.. treba fuknut do stetca a neprasi sa vobec.. navyse na stetci zostane presne tolko farby kolko potrebujete.. takze nie je chyba v tienoch ale v pouzivaní..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Baby čo sa týka matnej nude palety od zoevy tak nejde o zlu kvalitu ale nespravne pouzivanie. tiene su velmi kvalitne a pigmenty prilnu na stetec takmer pri jemnom pretretí po palete.. naberiete si prilis vela a potom sa krásne poprašite.. ja mam na to trik, stači vzdy po nabrati pigmentu fúknut do štetca vsetko nadbytocne čo by inak skoncilo na tvari vyfuknete a na stetci ostane presne take mnozstvo ake chcete.. netreba hned paletu odvrhnut.. pretoze je naozaj kvalitná...

    OdpovedaťOdstrániť