14. augusta 2013

TAG: Jedno slovo

Ahojte ! Dneska si dáme oddychový TAG - 1 slovo ! Veľmi sa mi zapáčil a keďže nie je časovo-náročný, tak mi nezabral veľa času, no nabudúce už si dáme konečne recenziu, keďže produktov, ktoré čakajú na recenzie je veľa, takže sa už musím k tomu dokopať :o) Dúfam, že sa Vám TAG bude páčiť :o)

1. Tvoje vlasy? Rovné

 2. Obľúbená vec? Mobil

 3. Sen z minulej noci?
Žiadny

 4. Obľúbené pitie?
Nescafe 3 In 1 

5. Vysnívané auto? Žiadne

 6. Miesto, v ktorom sa nachádzaš?
Obývačka

 7. Tvoj strach?
Choroba

 8. Čo by si chcela byť za 10 rokov?
Šťastná

 9. S kým si trávila včerajší večer?
Sestra

 10. Čo nie si?
Muž

11. Posledné, čo si robila? Pozerala 

 12. Tvoja obľúbená knižka?
Džínsový Denník

 13. Čo máš na sebe?
Oblečenie

 14. Posledné, čo si jedla?
Halušky

 15. Tvoj život?
Šťastný

 16. Tvoja nálada?
Skvelá

 17. Tvoje leto?
Slnečné

 18. Najobľúbenejšia víkendová činnosť?
Oddychovanie

 19. Kedy si sa naposledy smiala?
Dnes

 20. Tvoj počítač?
Červený

21. Pivo?
Nepijem

22. Zima?
Vianoce

 23. Dovolenka?
Bola

 24. Na tvojej posteli?
Nemám

 25. Láska?
Navždy !!

Ak ste ho už robili tak mi nezabudnite hodiť odkaz na článok :o) Príjemný deň prajem !

18 komentárov:

  1. ♥♥♥ Krásny TAG ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pořád říkám že tyhle jednoslovné tagy jsou nejlepší. Jsi naše zlatíčko Patty <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. džínsový denník mám tiež rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tenhle TAG miluju! :D :) Taky jsem ho nedávno dělala - http://mszarofka.blogspot.cz/2013/07/tag-jedno-slovo_30.html :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dlho plánujem tento tag a presvedčila si ma :D
    idem donho aj ja :)
    inak dobré odpovede, páčia sa mi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super tag :) Asi si ho požičiam a sparím aj ja :D

    WerushBerry

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už som to čítala všelikde, ale u teba sa mi páčil asi najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento jednoslovný tag je proste skvelý :)
    Ja ho mám akurát rozpísaný a mal by sa na blogu čoskoro objaviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zaujímavé, že keď tento tag čítam skoro každá dala pri láske slovíčko navždy :) A potom som sa zamyslela, no a prišla na to, že pravdepodobne by som ho tam napísala aj ja sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pekne spracovane . Tiez sa nan chystam

    OdpovedaťOdstrániť
  11. džinsový denník mam rada aj ja !:) asi tento tag skúsim aj ja ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Super, idem si urobiť tento tag aj ja :))
    Ivka

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Máš dobrý vkus :))
    Jinak.... máme nový blog, který se týká mody, líčení a podobně... právě u nás na blogu probíhá soutěž, GiveAway o ceny jako jsou například čtyři stíny od essence nebo lak na nehty od Miss Sporty, a další ceny :) Budeme rádi když se přihlásíš... je to velmi jednoduché... stačí napsat nejoblíbenější film a můžou být ceny tvoje:) http://www.teenagestylee.blogspot.cz/2013/08/ahojj-mame-tady-giweaway-o-skvele-ceny.html MĚJ SE KRÁSNĚ AHOOOJ :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. zbožňujem džínsový denník ! :)
    tento tag som si spravila aj ja na mojom blogu, môžeš si pozrieť :) http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť