28. augusta 2013

ROYAL BLUE.

Včera sme rýchlo a neplánovane nafotili môj outfit, ktorý je letný a myslím, že dá sa povedať, že aj športový. Tento štýl sa mi veľmi páči a cítim sa v ňom veľmi dobre. Niesom zato že k sukni sa hodia len vysoké lodičky. Tieto biele plátenky sú z výpredajov F&F za pár eur a veľmi sa mi páčia (pokiaľ sú čisté :D ). Sukňa je teraz mojej obľúbenej letnej farby, ktorá je kráľovská modrá, taktiež za úžasnú cenu z New Yorkera. Biela a modrá mi k sebe jednoducho pasuje ! :o)
top: Takko / skirt: New Yorker / bracelet:----/ watches: mojehodinky.sk / shoes: F&F

Som naozaj zvedavá, čo poviete na môj outfit a či tiež nosíte k šatom alebo k sukni rádi podobnú obuv ako ja :o) Príjemný deň prajem:o)

34 komentárov:

  1. Hezky outfit. Kecky apod nenosim vubec,takze k satum uz vubec. Mam jedny do lesa se psem,kdyz je mokro a nechci nicit balerinky:D
    Ale vypada to hezky,jako vzdy ti to sekne:)

    Giveaway- http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/08/1-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento outfit sa mi veľmi páči! A naozaj ti pristane. Kombinácia bielej a kráľovsky modrej je dokonalá! A Tiež som zástancom toho že k sukni nemusia vždy byť lodičky ale aj tenisky či plátenky :) Naozaj vydarený outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sluší ti to, máš moc milý úsměv.:) Já bych k tomu ještě přidala nějaký lehký náhrdelníček.:)

    http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úplne s tebou súhlasím, pretože aj ja takýto štýl veľmi obľubujem a tiež sa v ňom cítim veľmi pohodlne. Len ma mrzí, že vo svojom šatkníku mám len 2 takéto kúsky - červenú sukňu a čiernu s krémovými pasikmy. Najlepšie na tom je, že sú lahko skombinovatelné a ľahko s k ním vyberajú doplnky. Bohužiaľ nemám plátenky v bielej farbe len v modrej a tie si k sukni nemôžem dať. Ale najčastejšie si dávam remenčekové sandálky bez opätku. Ale musím ťa pochváliť, lebo tento outfit sa ti vydaril a ešte k tomu ti veľmi pristane :) A ešte aj pekné jednoduché líčenie si k tomu vymyslela :)Ale tvoje líčenia sú podľa mňa všetky pekné :)
    Bebé

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Juuu, ty jsi takova desne roztomila :)) jinak kombinace se mi take moc libi, kdo by rekl, ze ty bile "tenisky" k tomu tak pekne pujdou. A kralovskou modr miluju ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja k sukniam a šatám rada nosím nízke topánky ak sa to dá, tiež je pravda že to nenosím moc často a väčšinou si beriem opätky, pokial mám na to náladu :D Tie tvoje plátenky sú super, tiež som chcela podobné, tak snáď niečo zoženiem. Vyzeráš krásne, máš super líčenie!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám stejnou sukni akorát v černé barvě a nosím k ní ráda conversky, líbí se mi to takhle :)) tobě to moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc ti to sluší :) Tenhle odstín modré je nádherný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. naozaj veľmi krásny outfit:) páči sa mi tá jednoduchosť :) máš pekné dlhé nohy,takže kludne možeš nosiť k sukni aj takéto plátenky a vyzerá to super :) trochu ako na tenis :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásne to je,veľmi ti to pristane :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. díky za typ na topánky, potrebujem si také kúúpiť:) a inak ja tiež k šatom a sukniam nosím tenisky pokiaľ idem do školy:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
  12. To je super! Moc ti to sluší :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Takyto športovy je veľmi pekný pristane ti, a platenky jasne že musia byť čiste ako si napisala, inak by potom boli dobre len do zahrady ak by sa nedali už vyčistiť:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moc ti to na fotkách sluší. Tenhle sportovní outfit je super! :)

    Můj blog :http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ta barva je jednoduše nádherná!!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Outfit je naozaj super ! :) a si moc krásna .:)
    Sim

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ako ti to sekne Patty! A náramok je perfektný :)

    Zuzana
    BeautyAndStyleUpdate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Jsi krásně nalíčení! Moc ti to sluší :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krásný outfit a luxusní postava!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sekne ti to :) Nedalo mi nesledovať ťa :) Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  21. strašne krásna kombinácia! :) modrú milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. krásny outfit :) zbožňujem kráľovskú modrú a tento pohodlný štýl sukňa a tenisky sa mi veľmi páči ! :) za mňa máš určite jedničku :)))

    http://julietandnicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Královská modrá je totálně boží barva. Nejvíc miluju její kombinaci v námořnickém stylu. :) A jinak, ty plátěnky jsou krásné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moc krásný outfit! Královská modrá je skvělá! :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Jednoduché a čisté, rtěnka je super tečka! A náramek se mi taky moc líbí :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Máš překrásný úsměv. Už dlouho jsem tak pěkný neviděla. Fakt krása.

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Jednoduché a pekné.Podobný outfit som nosila takmer celé leto.

    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. myslím že ti to pristane...na tvoj vek sa hodí takýto štýl, opätky sa ešte nanosíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Sluší ti to! :) Já bych volila sandálky :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat na svůj blog, kde právě probíhá giveaway na téma Back to school :) budu ráda když se zúčastníte!

    Tereziie

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Veľmi pekný jednoduchý outfit ... v jednoduchosti je proste krása :)
    Ja som si toto leto tiež veľmi obľúbila tento modrý odtieň

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Nádherny outfit a ta sukňa ti veľmi sekne :)
    http://xoxomony.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  32. velmi ti to pristane.. je to jednoduche, pohodlne a pekne..

    OdpovedaťOdstrániť