20. augusta 2013

Prázdninový knižný TAG

Okrem toho že sa rada líčim, nakupujem, blogujem a podobné ženské záľuby... keď sa dá rada čítam knihy, je to môj veľký koníček, aj keď sa mu nevenujem dostatočne, je to moja záľuba, ktorá ma baví a skvele sa mi pri dobrej knižke relaxuje, hlavne cez jesenné a zimné obdobie keď vonku je zima a ja som zabambušená v posteli s dobrou knižkou a teplým čajom - máte to tak tiež ? :o) No a keď som našla tento prazdninový knižný TAG, ktorý ma veľmi zaujal, hlavne tie otázky, tak som sa rozhodla že ho musím tiež urobiť. Inak určite by som sa knihám chcela povenovať aj niekedy inokedy na blogu..:o)
Momentálne myslím prázdniny-letné :o)

1. Čítaš cez prázdniny viac alebo menej, než cez rok?
Pre mňa veľmi jednoduchá otázka, rozhodne viac čítam cez prázdniny, či už cez letné, zimné alebo iné, určite prečítam toho viac ako cez normálne školské dni, vtedy naozaj nemám toľko voľného času čítať knihy, čo ma mrzí, ale nič sa nedá robiť, ale sú aj také dni cez školu, kedy mám takú dobrú knihu, že sa neviem od nej odpútať a prečítam ju za pár hodín, aj keď by som sa mala venovať škole..:D Momentálne som cez leto prečítala niekoľko kníh(1 kniha-1 deň :D), pri opaľovaní, pri mori je kniha mojím verným spoločníkom.

2. Keď si vybavíš prázdniny, akú knihu si s nimi spojíš?
Pri týchto prázdninách si vybavím Láska na ľade (Rachel Gibsonová), ktorú som dostala na narodeniny od kamarátky, ktorú zároveň pozdravujem :-* a prečítala som si ju na dovolenke :o)

3. Koľko kníh si schopná vziať si so sebou na dovolenku?
Rozhodne nie veľké množstvo, ide aj o spôsob dopravy ako ideme na dovolenku a podobne ale tak jednu alebo dve, tento rok som mala dve a prečítala som ich za ten čas a skôr také malé knihy, kabelkové na relaxovanie..

4. Čítaš cez prázdniny nejaké povinné čítanie?
Nie, povinné čítanie nemám rada..

5. Preferuješ klasické knihy (papierové), alebo e-knihy (elektronické)?
Jednoznačne papierové..Podľa mňa e-knihy už nemajú to čaro kníh a nedokázala by som čítať knihu za počítačom a podobne..Nie som zástancom takého to čítania. Nie je nad to, mať tu knihu v ruke, listovať stranami..:o)

6. Akú knihu by si rada videla sfilmovanú?
Presne neviem, ale mám strašne rada historické romány, ktoré majú pútavý, zaujímavý, historický dej a určite by som si rada pozrela niektorú z toho množstva, ktoré som zatiaľ prečítala, napr. teraz ma napadá Ohne v zime :o) Alebo Prekliata láska od slovenskej spisovateľky Jany Pronskej..:o)

7. Keby si mala možnosť prežiť deň s nejakou knižnou postavou, aká by to bola?
Dávid z knihy Nič nás nerozdelí(Veronika Vajayová). Knižku som zhltla za dve hodiny stáleho čítania, úplne ma očaril dej, postavy a pekne som si teda aj poplakala na konci. Aj keď by to bolo celé smutné a nemá to šťastný koniec, rada by som bola na Viktoriínom mieste a prežila posledné Dávidove mesiace života..Určite knihu odporúčam, myslím, že bez sĺz ju neprečíta nikto...

8. Ktoré miesto z kníh by si rada navštívila?
Rokfort (Harry Potter) :o)

Tak dúfam, že sa Vám tento nekozmetický TAG páčil, pretože mne jeho vypĺňanie veľmi a trvalo celkom dlho, keďže som musela trochu aj popremýšľať..:o) Určite mi napíšte ako ste na tom vy s knihami, aký žáner čítate a proste budem rada za každý komentár :o) Prajem Vám všetkým krásny deň :o)

20 komentárov:

  1. super TAG :) přes prázdniny jsem neměla vůbec čas číst, jinak taky mám radši papírové než ty elektronické :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to máme práve naopak s tým časom :)

      Odstrániť
  2. Skvělý tag, zas něco trochu jiného než kosmetika taky není občas na škodu! :) Jinak miluju knížky, jenže mám takové období kdy čtu furt a potom zas na knížku dlouho nesáhnu .. Jinak s tebou úplně souhlasím co se týče elektronických knih. Určitě je to sice praktičtější a i levnější asi, ale prostě není to ono, nemá to to kouzlo. A navíc takové čtečka vydrží pár let, kdyžto papírová kniha i kolik desetiletí .. Doufám že je takových lidí s těmahle názorama víc. :) A jinak pokud ti můžu doporušit nějakou knihu, je to určitě Tobiáš Lolness. Je to moje nejoblíbenější kniha, která je sice hodně pohádková (ale opravdu krásně vymyšlená, taky bych chtěla mít takovou fantazii jako má autor) ale zároveň se v ní odráží spousta věcí z reálného života, komunistický režim .. a navíc to má takové krásné jakože poselství .. no prostě určitě doporučuji! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, napríklad teraz mám to obdobie stáleho čítania, cez školské dni nie a nie otvoriť nejakú knižku..Myslím, že takýto názor má viacero z nás :) ďakujem krásne za tip, hned idem pozriet tu knižku a zapisat si ju :)

      Odstrániť
  3. skvelý tag :) možno si ho prevezmem kedže som veľkž knihimoľ a suhlasím papierové knihy su naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj mne sa páči tento TAG! Našla som v ňom zároveň veľa tipov, na dobré knihy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pěkně napsáno! Já musím přiznat, že to mám s knížkami poslední dobou špatné, budu to muset napravit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, no pokiaľ je voľný čas a nie je čo na práci myslím že využiť ten čas s knižkou nie je zlé..:)

      Odstrániť
  6. pekný tag, ja práve čítam tú Lásku na ľade :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej to je super :) prijemné čitanie :)

      Odstrániť
  7. Krásny tag :) aj ja by som sa rada pozrela na Rokfoort dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. možno sa nám to raz podari..:D :D :D

      Odstrániť
  8. Mě se moc líbila knížka Jumaror od Sylvy Lauerové, četla jsem ji dvakrát, což se mi ještě nestalo a zase mě dostal konec knihy a došly mi další spojitosti a věci. :) Moc doporučuju

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úžasný TAG. Ani nevieš ako si ma týmto príspevkom potešila, pretože aj ja milujem knihy. Od začiatku prázdnin som prečítala asi 11 kníh. So 6. odpovedou s tebou úplne súhlasím. Pretože historické romány su moje obľúbené a tiež by som ich videla veľmi rada sfilmované. Ohne v zime je moja najobľúbenejšia kniha, ktorú som prečítala asi 3 krát. A taktiež Jana Pronska je úžasná spisovateľka všetky knihy som od nej prečítala, ak si nešte neprečítala všetky tak vrelo odporúčam pretože sú úžasné. Aj keď s knihami na dovolenku s tebou veľmi nesúhlasím, lebo ja keby môžem, tak by som si zobrala za kufor kníh na dovoleku :) Ale musím ťa pochváliť, krásne si to napísala :)
      BeBé

      Odstrániť
    2. Eve: ďakujem za tip :) pozriem sa na nu :)

      Odstrániť
    3. BeBé: ja ďakujem za krásny komentár :) Som rada že sa Tag páči :) Ohne v zime su určite musím ešte znova prečítať, určite to neostane len pri prvom raze :)Od Jany Pronskej som zatial len dve knihy prečítala, no chystám sa na ďalšie :) Momentálne "frčím" na historických filmoch inak :)

      Odstrániť
    4. ďakujem veľmi pekne, baby, snáď Vás moje knihy budú tešiť aj naďalej. Všetko dobré želám :) Jana Pronská /autorka/

      Odstrániť
  9. Ahoj, veľmi,veľmi pekný tag!!!! Kedže som knihomol tak sa mi veľi páčil :DDD nevadí ti ked si ho dám na svoj blog? :) -> keby si mala záujem tak si pozri -> http://thesuperblogforyou.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť