22. augusta 2013

Ombré očná linka alebo ako si oživiť každodenné líčenie :o)

Aj Vás niekedy už nebaví sa stále líčiť tak isto, jemné tiene alebo linka, špirála a tým to hasne ?  Či už do práce, do školy alebo len tak von...Ja sa snažím v líčeniach stále experimentovať no a tak ma napadlo celkom príjemné a veľmi ľahké, zaujímavé líčenie, ktoré je vhodné aj cez deň...na každodenné nosenie..:o) Myslím, že nie je sa čoho báť, líčenie mi zabralo aj s tvárom maximálne 25 minút, čo je myslím v pohode :o) Je pravda, že ja cez školu sa nelíčim skoro vôbec, jedine obočie upravené nesmie chybať, no niekedy si radšej pospím, že obočie nechám tak...:D No v tie dni, kedy sa chcem prikrašliť do školy si rada privstanem a potom mám po celý deň lepší pocit zo seba :o) Líčenie pekne zvýrazní oči ale nevyzeráte "vymachleno" :D
No ešte som vlastne ani nenapísala aké je dnešné líčenie, už dlhšie som chcela skúsiť ombré linku, všetci ombré asi poznáte, takže to nebudem vysvetlovať..:D
S výsledkom som veľmi spokojná, dokonca som na druhý deň spravila to isté a určite ma to tak skoro neomrzí, je naozaj jedno aké farby si zvolite, teda podľa toho aké maté produkty doma, pretože najlepšie sa to asi robí gélovými linkami / krémovými tieňmi, ktorými som to aj ja robila..
 

Myslím, že keby som zvolila aj výraznž rúž, tak nič tým nepokazím, hlavne cez jesenné obdobie práve výrazný vínový rúž bude podľa mňa úplne top :o) No ja som tentoraz zvolila jemný broskyňový..
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Skin79 Hot Pink Super Plus BB
Zoeva minerálna lícenka odtieň Peach Bouquet
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)

OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

 Zoeva Eyeshadow Fix Matte
NYX Jumbo Pencil ( Milk)
Maybelline Color Tattoo 35 On and On Bronze
Zoeva krémova linka Screen Queen
Essence gélová očná linka (01 Midnight In Paris)
Gosh Catchy Eyes mascara

PERY

F&F

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter Set
Zoeva 317 Wing Liner Brush 


Budem rada, ak mi napíšete či ste už aj vy spravili takúto "netradičnú" linku a ako si Vy oživujete každodenné líčenia ? :o)

54 komentárov:

  1. To je veľmi zaujímavý nápad, určite to vyskúšam, musí to byť pekné aj so zelenými linkami, ktoré obľubujem :-) Vďaka za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda zelené linky som ešte nikdy nemala, takže si mi dala nápad na líčenie, ďakujem aj ja ! :)

      Odstrániť
    2. Ja mám zeleno-hnedé oči, takže zelená je u mňa celkom doma. Úplne naj je taká olivovozelená metalická, napríklad od Pupy :-)

      Odstrániť
  2. Strašně ti to sluší! Já jsem nedávno zkoušela zlatou linku, od vnitřního koutku tmavší až nakonec to byla čistá zlatá a taky myslím že se mi docela povedla, řekla bych že tento školní rok je budu mít na očích docela často!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to muselo byt velmi zaujimave, určite skusim aj zlatu linku, inak aj ja si to myslim, je to jednoduche, celkom rychle(pri trochu šikovnosti a trpezlivosti) a dostatučujuco vyrazne :)

      Odstrániť
  3. Ja som šťastná ked sa mi podarí normálna linka!! :D Neviem či by som to zvládla ale je to super nápad ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa musim priznat, ze tato linka mi išla a ide ovela lepšie ako klasicka čierna a to je jedno či tekuta,
      gelova alebo aka..:D určite to skus :)

      Odstrániť
  4. jasneee :) takáto linka je veľmi pekná :) alebo ešte sa mi páči napr.spodná čierna a vrchná zlatá :) taká dvojitá :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne líčenie :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super Patty, mne sa to veľmi páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jéj to je krásne :) možno niekedy vyskúšam:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzera to krasne takze chvalim tvoj napad :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne, určite vyskúšam :) Ja som si raz robila podobnú, ktorá prechádzala od striebornej po modrú, ale určite vyskúšam aj túto farebnú kombináciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dobrá kombinace, skvělý nápad. ..:)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásne!! Veľmi sa ti to podarilo!! A naozajj krásne oživenie linky!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Wow super nápad. ráda ombre vyzkouším!

    Mám nový blog
    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/


    budu moc ráda za návštěvu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nádherné líčenie, musím to niekedy vyskúšať! :) strašne pekná si ty aj tvoj blog ;)
    Báš

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja sa takto líčim skoro každý deň, lebo nosím dioptrické okuliare a aspoň si tým zvírazním oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne, pekne zvyrazni oči, už aj aj budem praktizovať častejšie toto ličenie :)

      Odstrániť
  15. Krásné to máš ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mne sa to strašne páči, je to oživenie "nudnej" čiernej linky. Navyše ti to pekne zvýraznilo oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, vdaka tomu sa mi to páči ešte viac :)

      Odstrániť
  17. Jůů moc krásné :) jsi šikulka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak tohle by mě nenapadlo :) ale líbí se mi to hodně!

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Krasne to je, take jemne a prirodzene, pristane ti to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Krásné líčení a máš krásný úsměv :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Very beautiful make up ;) I love eyeliner en gel Essence ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much :o)
      I really love your blog and I follow your blog :o)

      Odstrániť
  22. Nádherný líčení!!♥ Strašně moc ti sluší :)
    mszarofka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Jsi úžasná! krásná! áááá, prostě přenádherný líčení <3

    OdpovedaťOdstrániť
  24. jej to je zaujímavé, inak veľmi sa mi páči, že tvoja pleť vyzerá veľmi prirodzene

    OdpovedaťOdstrániť