30. augusta 2013

MOTD 30.8.2013

Ahojte, dnes sa nám znova ukázalo slniečko v plnej kráse, tak som sa rozhodla že dnešné líčenie neostane len pri zemitých farbách. Líčenie som oživila výrazným "lakom" na pery. Konkrétne ide o Apocalyps od Rimmelu (303 Apocaliptic), chystám aj podrobnejšiu recenziu !  Dúfam, že slniečko nám spríjemni aj posledný prádzninový víkend :o) Líčenie oči som zvolila v teplejších odtieňoch.
Ako vždy pri MOTD vás zavalím množstvom fotiek, tak si ich užite ako aj dnešný slnečný piatok !Najbližší článok bude recenzia na dosť známu vecičku :o)
 
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


  Bioderma Sensibio AR BB krém
Zoeva minerálna lícenka odtieň Peach Bouquet
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)

OBOČIE

Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

  Zoeva podkladová báza
Urban Decay Naked 2 palette (Bootycall, Chopper, Busted, Half Baked)
Gosh Catchy Eyes mascara

PERY

 Rimmel London Apocalips lak na pery (odtieň 303 Apocaliptic)

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter set
Máte už svoj lak na pery ? :) Krásny deň prajem!

26 komentárov:

  1. Tá druhá fotka je top! Tie pery sa ti strašne hodia :) Apocalips si už musím zaobstarať, teším sa na recenziu :) !
    Lyanelle ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení :) moc ti to sluší ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne, úplne ťa to prežiarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten lak na pery tak krásne farbí? úžasné, tuším si pre neho pôjdem do drogérie <3
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, je fakt mega pigmentovaný, krásna syta farba, na fotke je ešte k tomu po otreti o servítku :)

      Odstrániť
  5. Jéé ja mám presne taký odtieň Apocalips
    http://beautybypetka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásne líčenie :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne sa vieš nalíčiť.....škoda že mám tak hlboko vsadené oči :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyzeráš veľmi, naozaj veľmi dobre. Krásne žieňa a krásne nalíčená s krásnym úsmevom. Ja svoj lak na pery ešte nemám čo je dosť škoda lebo vyzerá veľmi dobre a hneď si ho idem vygoogliť :) Už sa teším na ako si povedala podrobnejšiu recenziu :)Aj tebe krásny posledný prázdninový víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. veľmi pekný je ten odtieň ,,laku " na pery :)) ide ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. opäť krásne líčenie♥ strašne ti pasujú také zemité tiene s výrazným rúžom! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Očká opäť nádherné ♥
    tento odtieň Apocalypsu je na mojom wishliste, zatiaľ mám len jeden - 102 Nova a určite pri ňom neostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. budem asi opäť raz opakovať, ale tvoje líčenia sú vždy nádherné :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Výrazné rty Ti sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ten lak na pery ti veľmi pristane!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Máš moc krásně namalované oči. Celkově ti tohle líčení sedne :))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Milujem MOTD!!! Líčenie sa ti ako vždy poadrilo a veľmi ti pristane. Tá kombinácia zlatých tieňov a výrazných ružových pier je fascinujúca! Krásny článok a veľmi sa mi páčia fotky! Už teraz sa teším na recenziu. A prajem ti krásny zvyšok víkendu!!

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Krásne líčenie!!!!!!!! Tie zlaté tiene sú dokonalé! A k tomu rožové pery! Krása a dokonalosť v jednom :o)
    Teším sa na recenziu a na ďalšie MOTD!!! Dúfam že ich bude čo najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. krasne, velmi sa mi paci aj tvoje obocie.. predtym si si ho dost zvyraznovala do hranatch tvarov teraz je to pekne prirodzene.. inak ti takyto typ make-up velmi sedi.. uz viac krat som ti to pisala.. mas na to pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Jsi krásná :)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  20. DOKONALÉ!!! <3

    littleann5.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť