26. augusta 2013

LETNÍ FAVORITI 2013 ( pleťová a telová kozmetika)

Ahojte, dneska by som Vám rada ukázala druhú časť mojich top letných produktov, tentoraz pôjde o pleťovú, telovú a opaľovaciu kozmetiku.Chcela som pridať aj vlasovú kozmetiku, no nemám žiadne stále alebo top produkty, ktoré by som Vám ukázala. Tento článok už bude o niečo kratší ako ten predošlý..:o) Nájdete tu niekoľko mojich obľúbeních Bioderma produktov, no nie je to žiadna reklama Bioderme :D Keď mi niečo naozaj vyhovuje tak prečo by som o tom nemala napísať, no nie ?
Bioderma Sensibio H2O - základ všetkého. Prvá vec po vode (:D) po ktorej siahnem ráno, micelárna voda mi pomohlo asi najviac, odkedy ju používam stojím si za tým, že sa určite oplatí viac investovať do kvalitnejšieho odličovača, už viac krát som napísala že neexistuje pre mňa nič lepšie ako táto micelárka, používam ju denno-denne už rok, toto veľké balenie vydrží naozaj veľmi dlho a k tomu je často v rôznych akcii 1+1 a podobne, čo sa už úplne oplatí, kto nevyskúšal a rozmýšľa nad ňou nech ide do nej :o) Odličujem s ňou aj oči aj pleť, denný make-up ale aj ten večerný, kedy na seba "napatlám" viac produktov, pleť nedráždi, keďže je na citlivú pleť. Recenzia: TU !

Bioderma Hydrabio Sérum - Ako udržať si cez leto hydratovanú pleť?! Zaobstarať si toto sérum, na leto je to aj skvelé osvieženie, do minúty budete mať hladkú, jemnú, hydratovanú pleť, na dovolenke som ho používala stále na dehydrovanú pleť zo slnka, žiadne šupinky sa mi neobjavili, myslím, že napíšem ešte podrobnejšiu recenziu. Skvelý bude aj na zimu, na suchú pokožku, nezabudnite : Hydratovať, hydratovať, hydratovať !!!

Bioderma Hydrabio Masque - Je dobré, keď sa nepoužíva stále tá istá maska po všetky ročné obdobie, pretože naša pleť nie je vždy taká istá a potrebuje niečo iné. Na dehydrovanú pokožku mám masku z rady Hydrabio, ktorá pleť krásne zregeneruje, čo ma prekvapilo, že je ako krém a ani ju nie je vidieť na pleti, raz som ju mala asi polhodinu pretože som úplne zabudla že som si dávala masku..Je redšia, nanášam ju prstami, nechávam pôsobiť 10 minút a pleť po nej naozaj hydratovaná, jemná, oživená :o) A k tomu sa mi strašne páči balenie ! :D



Bioderma Photoderm After Sun - Top produkt zo všetkých top produktov ! :D Toto telové mlieko mi neskutočne vyhovuje, veľmi ma potešilo že má hutnejšiu konzistenciu, ktorá sa ale vynikajúco rozotiera a vstrebáva do pokožky. Je určené používať ho po opaľovaní, pretože zvýrazňuje a predlžuje zhnednutie, mám veľké rodinné balenie, ktoré som nepoužívala len ja, všetci si ho chvália a ešte ostalo veľmi veľa v ňom. Pokožka je jemná a keď si predstavím že mi zvýrazni a predĺži bronz, tak by som sa s ním natierala aj každú hodinu..:D Určite o ňom ešte napíšem ! :)

Bioderma Sensibio DS+ - Krém na citlivé miesta, spálenú pokožku, balenie je pomerne malé (40 ml), no stále tam je toho veľa, na dovolenke to bol obľúbený produkt, ja som si ho nanášala skôr len na tvár keď som cítila ako ma páli, do piatich minút mi krásne ukľudnil pokožku, na spálené miesta (priateľ :D) a začervenané miesta je taktiež skvelé a účinok tam je 100 %, fakt skvelá vec, ktorá na dovolenke nesmie pri 40 stupňoch chýbať ! Na budúce leto si ho zaobstarám znova !


Saloos Bio kokosový olej - O tomto zázraku ste sa už mohli dočítať na blogu, cez leto som si ho veľmi obľúbila, hlavne na suché miesta, po holení, dostatočne ukľudní podráždenú pokožku, niekedy som ho aj ochutnala :D, používam ho aj na popraskané pery, ešte stále ho mám, no keď mi dôjde, rozmýšľam že vyskúšam ten z DM-ky či je tiež taký skvelý ako tento, chcem poskúšať viac značiek a potom uvidím kto bude stály favorit !
Recenzia: TU  !



Bioderma Photoderm SPF 15 - Toto veľké 400 ml balenie mi vydrží ešte veľmi dlho. SPF má 15, čo je tá nižšia ochrana, ale na slovenské slniečko dostatučujúca (aj keď pár týždňov aj to slovenské slnko bolo silné). Na dovolenku som  si zobrala zvyšné dva so SPF 30. Toto je vodeodolné ako asi všetky opaľovacia krémy od Biodermy. Má redšiu konzistensiu, nezanecháva biele stopy ani mastný film, skvelé sa vstrebáva, rozotiera je naozaj skvelé. So sestrou sme ho používali spolu a tiež si ho veľmi obľúbila.

Bioderma Photoderm SPF 30 - Vodeodolné, už s hutnejšou konzistenciou, vyšším faktorom. Toto som už zminula,no je naozaj úžasné. Vynikajúco chráni pokožku. Určite sa k nemu vrátim znova ! 


Bioderma Photoderm BRONZ SPF 30 - Tento opaľovací krém narozdiel od predošlích dvoch podporuje zhnednutie, takže som si ho obľúbila najviac a teda sa mi aj najrýchlejšie zminulo, SPF 30, taktiež som ho mala na dovolenke a teda ani raz som sa nespálila, čo predošlé roky áno. Pomalšie ale chytila som hnedú farbu bez spálenia :o)

Bioderma opaľovacie krémy sú užasné a môžem vrelo odporučiť ! Ak by Vás zaujímal podrobnejší článok o nich s viacerými fotkami, dajte vedieť !
Bioderma Sensibio Déo - Stály záchranár aj pri horúčavach !! Tento anti-transpirant je skvelý, zas mi vydrží ešte minimálne ďalší pol rok, nepoužívam nič iné. Je na citlivú pokožku, takže aj hneď po holení sa môže naniesť a nepodráždi pokožku. Podrobnejšiu recenziu si môžte prečítať TU !


Elite Model Look (Paris Baby ) - Potrebovala som nejakú malú voňavku na dovolenku, keďže do lietadla si väčšiu ako 100 ml nemôžem zobrať, no ja som zohnala túto skvelú 50 ml /do 5 € v DM-ke. Krásne vonia, výdrž je priemerná, zmestí sa všade, takže ju môžte mať pri sebe stále. Ja mám Paris Baby no sú dostupné aj ďalšie vône :o) Máte ?
Balea gél na nohy Milk ´n´ Peach - Gél na holenie od Baley mám neskutočne rada, mám už asi šieste balenie, stojí do dvoch eur a tá broskyňová vôňa je úžasná. Gél sa krásne pri rozotieraní pení a stačí malé množstvo. Ja som si ho veľmi obľúbila :o) 


Balea krém na nohy s ureou - Skvelý krém na päty, suché nohy, super hydratuje, nohy sú jemné, hladké, možno niekomu Urea môže vadiť , ale je to fakt zázrak ! Mám už druhé balenie. Recenzia : TU !

Tak a týmto by som ukončila mojich letních favoritov 2013, dúfam, že sa Vám článok /články páčil/i ! Krásny deň prajem !! :)

9 komentárov:

  1. Kokosový olej mám nezdá sa mi tak zázračný ale je super to uznávam krém na nohy s ureou je fajn ale nezdá sa mi žeby hydratoval do hĺbky neviem :D

    www.freedom-dream-desire.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok a super produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čo sa týka kozmetiky, tak si ma určite inšpirovala k nákupu niektorých kúskov ;)
    Od Elite mám aj Paris a nedám dopustiť na Rio. Sú to také "rýchlovky". Keď treba kúpiť na poslednú chvíľku parfém, alebo ako ja, keď vieš, že ho aj tak miniem do 2 týždňov.. Takže tých pár eur peňaženke neuškodí :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No já začínám Biodermu nesnášet, jediné co ještě ujde je Sensibio micelárka, ale LRP, Vichy i Eucerin podle mě dělají lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Par veciciek mame spolocnych :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bioderma H2O sa mi tiež veľmi zapačila:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som strašne chcela jednu Elite, ale mne ani jedna nevoňala, tka škoda. Na mňa boli moc také silné.

    OdpovedaťOdstrániť