24. augusta 2013

LETNÍ FAVORITI 2013 (dekoratívna kozmetika)

Minulý rok som letních favoritov nespravila tak som sa rozhodla že tento rok to napravím, myslím, že je to pekne kozmetické zhrnutie a niekoho by tento článok mohol aj zaujímať. Keďže sú to moji letní favoriti, je každému asi jasné,že všetky produky budem jedine len chváliť a chváliť..:o) Najprv som teda nevedela či mám spraviť aj favoritov z dekoratívnej kozmetiky, pretože som robila článok čo sa skrýva v mojej dovolenkovej kozmetickej taštičke, ktorý si inak môžte prezrieť TU. No ale samozrejme som bola obmedzená pri balení kozmetiky, takže som toho veľa zobrať nemohla so sebou..Ešte môžte čakať 2 časť letních favoritov, v ktorých bude zahrnutá telová, pleťová, opaľovacia kozmetika :o) No poďme k tej dekoratívke...

Naked 2 ( Urban Decay) - Cez leto veľmi používaná, najmä na večerné výraznejšie líčenia, zamilovala som si najmä odtiene Half Baked,YDK, Chopper. Recenziu na paletu nájdete TU.

Color Tattoo (Maybelline) - Moje obľúbené odtiene na leto sú: 35- On an on bronz, 20- Turquoise Forever, 65- Pink Gold. Majú jemnú, krémovú konzistenciu, krásne sa aplikujú, či už štetcom alebo prstami, sú vodeodolné, držia naozaj celý deň a ja dúfam že prídu k nám ďalšie odtiene, pretože Color Tattoo je TOP produkt. Dajú sa použiť aj ako linky. Recenziu na odtieň On an on bronz nájdete TU.

Gel eyeliner (Essence) - Cez leto potrebujem linku, ktorá bude naozaj držať ako pribitá a neroztečie sa, táto gelová linka od Essence, je presne taká, mám druhé balenie, dobre sa s ňou pracuje a na leto je to must have produkt :o) Odtieň: 01 midnight in paris

Podkladová báza (Zoeva) - Bez podkladovej bázy sa nepohnem ani v lete či v zime, je to must have produkt po celý rok, momentálne cez leto som si obľúbila veľmi práve túto od Zoevy, recenziu nájdete TU.

Jumbo Pencil (NYX) - Moja ďalšia láska, ktorú nemám síce ešte dlho, ale snívala som o nej už dlho a tou je Jumbo Pencil od NYX v odtieni Milk. Krásne rozjasňuje miesto pod obočím, vnútorný kútik a výborne zvýrazňuje očné tiene.Určite ste o nej počuli už, podrobnejšia recenzia ešte len bude. Určite neostanem len pri tomto "základom" odtieni a zaobstarám si aj iné :o)


Catchy mascara (GOSH) a The Rocket Volum Express (Maybelline) - Toto sú moje dve najpoužívanejšie a momentálne aj najobľúbenejšie špirály. Na tú od Maybelline recenzia ešte len bude a od Goshu si môžte pozrieť TU.

Set tieňov na obočie (Essence) a gél na obočie (Alverde) - Obočie je podľa mňa základ. Upravené a neupravené obočie je veľký rozdiel. Aj keď cez leto som si ho skôr farbila farbou na obočie, používala som aj tiene na obočie a môj milovaný gél na obočie(recenzia), ktorý mi už ale došiel..:(


Super Plus BB Cream Triple Functions SPF 25 (Skin 79) - Už dávnejšie som ho mala vo vzorke a teda veľmi som si ho obľúbila. BB krémy s vyšším SPF sú nevyhnutné na leto, no budem ho nosiť aj keď vyblednem, pretože sa skvelo prispôsobí k tónu pleti. Tento mi veľmi sedí, tí, čo nepotrebujú vyššie krytie tak sa potešia. Odtieň je skôr do šeda, môj favorit ! :) Recenzia: TU

Sensibio AR kompaktný make-up SPF 30 (Bioderma)  - Ďalší favorit, je kompaktný make-up od Biodermy, ktorý som mala vďaka svojmu obalu na dovolenke, zmestí sa všade, je super že má hubičku a veľké zrkadlo. Fakt praktické balenie a ideálne na cestovanie. Používam ten svetlejší odtieň, ktorý mi skvelo sedí. Recenzia: TU

Sensibio AR BB Cream SPF 30 (Bioderma) - Posledný BB krém je od Biodermy, ktorý je taktiež môj obľúbený, odtieň mi skvelo sedí a myslím, že Bioderme sa veľmi podaril ! Určite ho budem používať aj naďalej. Recenzia: TU.

Camouflage Cream (Catrice) - Top korektor, ktorý je úžasný, som veľmi rada že som po ňom siahla v DM-ke. Skvelý odtieň(020 Light Beige), vysoká krycia schopnosť, výborne sa s ním pracuje, nevadí, mi že je tuhý, len to balenie, niekedy ide fakt ťažšie odšróbovať, napríklad keď mám zašpinené ruky od make-upu a podobne. Určite keď mi dôjde, si ho kúpim znova, no myslím že vydrží fakt dlho ešte. Podrobnejšia recenzia bude čoskoro.


Smooth Skin Pressed Face Powder (NYC) - Skvelý púder, ktorý dobre zmatňuje, ja mám odtieň transparentný, za pár eur sa určite oplatí vyskúšať, ja som si ho kúpila na základe vašich pozitívnych recenzií a som fakt spokojná, letný favorit !

Minerálna lícenka (Zoeva) - Moja najobľubenejšia lícenka, ktorá je ešte k tomu minerálna, je sypká, takže zas práve nie najideálnejšia do kabelky, ale ja som ju mala so sebou na dovolenke, nevyhnutná je aplikácia so štetcom, teda ak plánujete si ju zobrať na dovolenku, tak bez štetca si ju asi ťažko aplikujete.:D Nie je nijak veľká. takže nezabere veľa miesta. Skvele drží, neobsahuje nadmerné množstvo trblietok, môj odtieň je Peach Bouquet. Určite na ňu spravím recenziu.

Golden Bronzer ( ELF) - Čo sa týka bronzérov, tak najviac používaný je Golden Bronzer od Elfu, čo je vlastne taká paletka štyroch odtieňov, ktoré keď sa zmiešajú vznikne krásny odtieň, na opalenej pleti vyzerá úchvatne, obsahuje viac trblietok ale na leto mi to vôbec neprekáža, vydrž je vynikajúca ! Mám ho asi vyše roka a fakt pomaly sa míňa, určite odporúčam ! Prečítať si o ňom a viac fotiek nájdete TU.



Kate Moss lipstick ( Rimmel London) 03 a 05 - Obľúbene rúže od Rimmelu, chcela som si kúpiť aj korály odtieň na leto, no nechala som to tak keďže mám podobný od Dermacolu, ja som si obľúbila nude odtieň a staroružovú, obidvoje vhodné na denné aj večerne nosenie, top rúže z drogérie, kto nemá ešte nejaký odtieň nech beži po nejaký :o)

Lip Seduction (Dermacol) 04 - Na obrázku to vôbec nevyzerá na korálový odtieň, ale v skutočnosti je, môj obľúbený, krásny hydratuje, má užasnú textúru, výdrž je taká priemerná, len ma mrzí že mám len jeden odtieň..Krásne vynikne na opalenej pokožke. Ak máte šupinky na perách alebo popraskané pery, tak tento rúž to výrazne zviditeľný, pred aplikáciou si ich určite nabalzamujte. Recenzia TU.

Color Sensational 906 Hot Plum (Maybelline) - Asi môj top rúž tohto leta  zo všetkých rúžov, milujem tú farbu, výdrž je vynikajúca, pigmentácia taktiež, žiadnu nevýhodu som nenašla, určite si musím konečne dokúpiť nejaký ďalší odtieň. Pretože tieto rúže sú skvelé ! Na dovolenke to bol môj najpoužívanejší rúž.Recenzia TU.

Apocalips lak na pery 303 Apocaliptic (Rimmel London) - Darček od kamarátky (:-*) k narodeninám nesmierne potešil, tento lak na pery som si chcela kúpiť už dlho no ona to spravial za mňa, veľmi ma potešila aj farbou, akú vybrala. Na leto ideálna farba, krásny výrazna, čítala som už že nevydrží dlho, no mne vydržal cca 5 hodín, bez úpravy, pritom som aj pila, jedla, "máčala" sa v bázene, takže am veľmi prekvapil. Trošku sa rozpíja a obtláča o zuby, ale aj tak som si ho zamilovala. Určite nafotím podrobnejšie fotky aj na perách aby ste si ho mohli lepšie omrknúť. Mám vyhliadnuté aj ďalšie odtiene, už jemnejšie :))

Carmex - Skvelý balzám, mám ten klasický v kelímku, mám aj v tube,skvele hydratuje, ošetrí pery, proste skvelý balzám, škoda že u nás nie je dostupný, len na e-shopoch. Ja ho používam hlavne pred spaním, pery sa mi pekne zregenerujú cez noc a ráno sú hladké, jemné ..:)

Maxi tyčinka na pery SPF 50+ (Bioderma) - na fotke vyzerá táto tyčinka hrozne, no to je len obalom, inak je úžasná. Škoda že sa mi pokazil celý obal. Inak je úplne úžasná, je veľká, vydrží určite dlho, používala som ju pravidelne každý deň,na dovolenke, pri opaľovaní niekoľko krát, ani raz som nemala opar na perách, čo u mňa cez leto je veľmi často, no vtedy som perám neponúkla žiadnu ochranu pred opaľovaním, čo je rozhodne veľká chyba. Tentoraz pery boli pekne hydratované a spokojné. Faktor má najvyšší 50+ :o) Myslím, že sa tejto tyčinke povenujem osobitne v inom článku.

Tu som vybrala len tie najpoužívanejšie, ktoré som používala takmer pri každom líčení, ešte som zabudla odfotiť ELF kabuki štetec.

Zľava: Real Techniques Buffing brush (skvele zapracuje BB krém a používam ho aj na aplikáciu púdru), Real Techniques Contour brush( na broznér, lícenku), Zoeva Pencil brush(Eye Definition), Real Techniques Deluxe Crease brush, Zoeva Crease- používam na rozjasňovač(Very Croc), Zoeva Smudger brush (Eye Definition), Zoeva 317 Wing Liner Brush, Zoeva Eye Blender(Eye Definition), Zoeva Eyebrow (Very Croc), Real Techniques Base shadow brush
Pink Flamenco (O.P.I), 395 (Miss Sporty), 03 Intense Coral (Gabriella Salvete)

Tak a to je myslím všetko, dúfam, že sa Vám tento dlhý článok páčil, trvalo mi naozaj dlho ho spraviť, takže je to kuštek práce :o) 

21 komentárov:

  1. super príspevok, je vidno že si si dala záležať...:)
    inak paletku naked2 som si objednala a už len čakám kedy dôjde :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! :) tak to je super, dúfam, že ňou budeš nadšená ako som ja :)

      Odstrániť
  2. naked 2 budem mať asi od ježiška, tak dúfajme <3 :D inak catrice camouflage cream je úžasný, super príspevok _:)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to bude skvelý vianočný darček :) áno je, neviem si ho vynáchvaliť :) ďakujem :)

      Odstrániť
  3. carmex tiež použivam na noc, a kde si kupila ten Camouflage krem Catrice? v pd?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, veľmi pekný článok, len nabudúce si daj troško pozor na gramatiku :)) nič v zlom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a napríklad na aké ? :) aby som vedela do buducna :) Ty máš tiež chybu v komentári :)

      Odstrániť
  5. Krásne vecičky, a tie štetce sú naj :) ako nakupuješ, cez ebay? dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cez ebay som ešte nikdy neobjednavala :) nakupujem len z českych a slovenskych e-shopov :)

      Odstrániť
  6. Perfektný článok :) Určite sa zhodneme minimálne na tieňoch Color tattoo, bronzeri od ELF, bb kréme od Biodermy či rúžoch od Kate ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ano, všetky produkty ktore si vymenovala su užasne :)

      Odstrániť
  7. Některé tyto věci jsou taky moji favorité..škoda, že Essence už ty linky nabízet nebude :(

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to naozaj ? ja som ich už ani pred dvoma tyždnami nevidela v stojane,ale že už nebudu som nevedela, je to asi môj najoblubenejši proudukt od Essence

      Odstrániť
  8. jééj, veľa vecí sa mi páči :) najmä tie laky a neviem prečo bola som sa pozrieť na štetec od zoevy na prechody, asi si ho pôjdem kúpiť ;)
    škoda že u mňa v meste sa nikde nepredávajú tie "pieskové" laky od GS :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zoeva ma naozaj kvalitne štetce, určite nebudeš lutovat :) no ja som tento jeden vyhrala v ich suťaži a ďalšie nemam ale tiež som ich nikde nevidela :(

      Odstrániť
  9. super článok :) žeby som konečne vyskúšala color tattoo? :) a OPI lak vyzerá parádne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Verím, že ti dal článok zabrať, ale je super! :) Niektoré produkty mám zaradené ako TOP aj ja :) A na ten korektor od Catrice sa teda musím pozrieť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) to teda musiš, je važne skvely :)

      Odstrániť
  11. Color Tatoo patří mezi moje oblíbené!

    OdpovedaťOdstrániť