18. augusta 2013

Letné žlté líčenie s modrou linkou


Ahojte !!!

Konečne nastala tá chvíľa a dostala som chuť sa nalíčiť, viem znie to divne, ale konečne to bol relax a nie nutnosť aby som vyzerala k svetu :o) Dlho som nič farebné nespáchala a spomenula som si že som podobné líčenie s dolnou modrou linkou videla tak som spravila niečo na ten spôsob. Taktiež som konečne spokojná aj s výsledkom a fotkami...Žltá a modrá je myslím, že skvelá kombinácia..Dokonca by som toto líčenie určite na letné denné nosenie, žltá nie je tak pestrá takže nepôsobí rušivo.Pomaly už nebudem vedieť ani ako kombinovať farby, aké sú Vaše najobľúbenejšie kombinácie farieb pri líčení ? :o)


Ako prvé som pleť vyčistila micelárkou. Tentoraz som na pleť naniesla aj podklad. Štetcom som do pleti zapracovala kompaktný makeup od Biodermy, ktorý mi teraz skvelo sadne. Na kruhy pod očami som naniesla korektor. Celú tvár som zafixovala transparentným púdrom. Jemne som vykonturovala tvár bronzerom.

Postup líčenia očí je celkom jednoduchý. Celé líčenie sa stavalo na základe - podkladová báza. Na ktorú som následne ešte pre väčšiu intenzitu tieňov bielu Jumbo pencil, na  ktorú chystám recenziu v najbližšej dobe. Asi tak do polovice očného viečka som naniesla bledý žltý tieň. Do vonkajšej časti a ohybu oka som naniesla tieň Pistol z Naked 2. Ktorý som poriadne rozblendila až k žltému tieňu..Medzi žltý a tmavší tieň som naniesla ešte Suspect, ktorý to pekne prepojil. Zľahka som ešte do vonkajšej časti naniesla čierny tieň Blackout, ktorý som mierne stratila. Jemne som vykreslila linku, tentoraz bez "ocásku" :D Pod obočie som naniesla znova bielu Jumbo ceruzku. Od prvej polovici dolného viečka som naniesla modrý tieň z palety 168 očných tieňov, ktorý som predĺžila až k smerom k obočiu (mierne) a jemne rozblendila do stratena. Od vnútorného kútika oka až k smerom modrému tieňu som naniesla tieň Foxy z Naked 2. Riasy som vytočila klieštikmi a naniesla špirálu. Obočie som jemne vykreslila setom na obočie a zafixovala gélom. Na pery som naniesla telový rúž a lesk.


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Bioderma Sensibio H2O
NIP+FAB Sheer Make-up Fix
Bioderma Sensibio AR Kompaktný make-up (Light)
Miss Sporty Ohh! Tan So Fine Bronzer 001 Sun Kissed
Catrice Camouflage Cream (020 Light Beige)
NYC Smooth Skin Pressed Face Powder (701A Translucent)

OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

Zoeva Eyeshadow Fix Matte
NYX Jumbo Pencil ( Milk)
Urban Decay Naked 2 (Pistol, Suspect, Blacout, Foxy)
Paleta 168 očných tieňov (žltý tieň)
Essence gélová očná linka (01 Midnight In Paris)
Gosh Catchy Eyes mascara

PERY

Rimmel London Kate Moss 03
Clarins Instant Light Natural Lip Perfector 03 

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Zoeva Eye Definition
 Real Techniques Starter Set

Dúfam, že sa vám dnešný článok a líčenie páči. Prajem Vám príjemný deň :o)

51 komentárov:

  1. Vyzerá to úžasne! Tiež som chcela vymyslieť nejaké farebné líčenie, alebo niečo kde by som sa vyhrala, ale momentálne som už asi týždeň bez mejkapu, lebo si nechcem namáhať pleť - zhoršilo sa mi líce a fakt mám taký pocit že je to akné, doteraz to bolo ešte v pohode.
    Tá žltá vyzerá nádherne, v kombinácií s modrou je to úžas :) Ja pri farebných líčeniach najradšej a najčastejšie používam ružové alebo fialové tóny, možno by som si nabudúce pozrela nejaké farebné večerné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja sa tiež iba občas namalujem a to ked sa namalujem už teda, tak to vyfotím a dám aj na blog, aby aj tu niečo pribudlo :o) fialovú som strašnee dlho nepoužila a milujem ju, musim to napravit :o) určite niečo vymyslim ! :)

      Odstrániť
  2. Ja neobľubujem takéto farebné líčenia ale si odvážna a celkom ti to pristane ;) A pekná košieľka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. DOKONALOST! Tohle líčení se ti moc povedlo s sedne ti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné!

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzera to skvele.. paci sa mi farebna kombinacia, ja sa tiez teraz v lete malujem len aby som mohla vyjst von.. nic farebne a extravagantne a niekedy mi to uz aj chyba :)
    velmi ti to pristane a nemas trosku svetlejsie vlasy?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj mne sa tá kombinacia páči :) no keď som si pozrela ešte raz tieto fotky tak vyzeraju fakt svetlo oproti napr. tej fotke čo mám v menu :) ale nič som s nimi nerobila, može byť že mi slniečko vytiahlo farbu..:D

      Odstrániť
  6. Naozaj originálne a veľmi ti toto líčenie pristane...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. si nadherna, pery mas jedinecne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekne si to vytieňovala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem, konečne sa mi podarilo vytienovať ličenie tak aby som bola spokojna..:D

      Odstrániť
  9. Nádherné líčenie! :)Dlho sa mi žiadne líčenie tak nezapáčilo ako toto :)

    werushberry.blogspot.sk - prebieha GIVEAWAY!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne líčenie, a ten rúž od Kate Moss je perfektný. už dlho zháňam takú jemnú farbu. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ano je perfektny, škoda že sa mi už pomaly míňa asi si znova skočím poň :)určite sa kupa oplati :)

      Odstrániť
  11. Nádherné líčenie! Tlieskam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sekne ti to !!! a veľmi sa mi páči i tá košieľka či vestička čo máš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super,nádherné :-) Doufám,že se neurazíš,ale ta žluto-modrá mi úplně připoměla oblíbený hokejový klub :-D Takže až třeba zase budou ve finále,tak se takto zkusím namalovat ,abych byla fanynka se vším všudy :-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne ! :) nie, práveže som sa potešila, velmi ma to pobavilo :D určite budeš jedinečná ! :)

      Odstrániť
  14. Ty si cim dalej tym krajsia nestiham sa divit :) zo dna na den stale viac

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale Nelka, taketo komplimenty :)) ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  15. Překvapivě se mi tohle líčení hooodně líbí!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. to by se mi líbilo:)
    moc ti to sluší, máš krásný rty

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vypadá to super a moc ti to sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krásne, krásne, krásne!!!! Veľmi ti pristane a tá žltá a modrá!! Nádherné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nádherné líčenie,nádherný úsmev :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Pristane ti to! Veľmi pekné líčenie, strašne sa mi páči kombinácia žltej s modrou. Lenže ja by som žltú asi nahradila zlatou, keďže žiadne žlté tiene doma nemám (treba to napraviť! :D).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ani zlatá by nebola zlé, mam v hlave jednu kombinaciu so zlatou, tak to musim spraviť :o) a určite to treba napraviť ja mam niekoľko žltej..:D

      Odstrániť
  21. Tak toto musím určite niekedy vyskúšať! Vyzerá to fantasticky! :)
    Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Nádhernéééé :) priznám sa , že som žltú v líčení ešte ani nepoužila :P a btw nádherné fotky, v zmysle : kvalitné. :)dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. To je nádherné líčení. Škoda, že mě se to určitě nepovede. Každopádně to určitě vyzkouším, vypadá to perfektně. :)

    http://www.doubleexplosion.com/styling-podle-nejlepsi-kamaradky/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale určite podari, nie je to naozaj nič ťažké..) ďakujem

      Odstrániť
  24. prekrásne, len čo si zaobstarám chýbajúce farby rozhodne sa inšpirujem, ďakujem ti, je to krásne a úplne si to viem predstaviť k mojim modrým krajkovaným šatám, milujem modrú a žltú dokopy :)

    OdpovedaťOdstrániť