27. júla 2013

MY SUMMER HOLIDAY MAKE-UP BAG !

AHOJTE !

Som späť, vyodychovaná, poopaľovaná (NEspálená), vykupaná z dovolenky. Po týždni som znova otvorila blogger a rozhodla sa napísať hneď aj článok, keďže som aj na dovolenke myslela na blog a nafotila moju kozmetickú taštičku, ktorú som si so sebou zobrala, nemám všetko nafotené, keďže sme išli lietadlom, som musela poprelievať opaľovacie krémy a podobne veci do menších nádob. Určite Vám prinesiem aj "vlnu" fotiek z dovolenky, no najprv som sa rozhodla pre zverejnenie tohto článku. Myslím, že neťahala som so sebou veľa vecí a hlavne nepotrebných, všetky produkty som využila naplno, hlavne tie nedekoratívne, ale boli dni, kedy som sa chcela aj skrášliť..:o)

Začnem rúžami, u ktorých som neváhala a zobrala niekoľko, výrazné, žiarivé farby som predsa doma nemohla nechať, môj najobľúbenejší je stále Hot Plum od Maybelline, ktorý uvidíte aj v dovolenkovom líčiacom poste čoskoro !! :o)


Obočie je prvoradé, namaľovať sa a vykašlať sa na obočie ? To jednoducho u mňa nejde ! Setom na obočie od Essence a gélom od Alverde vyzerá hneď lepšie ! :o)
Pôvodne som si chcel zobrať BB krém, ale keď som zbadala kompaktný makeup od Biodermy so SPF 30, tak som sa rozhodla preňho, výhodou je zrkadlo, hubka a celkovo je veľmi praktický, odtieň mi skvelo sadol, je to ten svetlejší odtieň.
Pribalila som aj minerálnu lícenku od Zoevy Peach Bouquet, ktorá je úžasná...nanášala som ju multifunkčným štetcom od Elfu. Ktorý svojou veľkosťou sa v pohode zmestil :o)
Aj keď som na dovolenke si skvelo pospala, korektor na kruhy som si pribalila a niektoré dni mi skvelo pomohol a oživil ma, tento od Catrice Camouflage(02) je fakt skvelý ! Krásne bronzové color tattoo som nemohla nechať doma, dá sa naniesť bez pomoci štetca, čo je skvelé a ja ho jednoducho milujem ! Keďže som si kúpu vodeodolnej riasenky nechala na koniec, tak som si ju ani nakoniec nekúpila a neostávalo mi nič iné ako si zobrať tú, ktorú mám rozpoúžívanú, napriek tomu že nie je vodeodolná som s ňou (bola) spokojná ! Klasický Carmex nesmie chýbať !

O tejto skvelej a nenahraditeľnej maxi tyčinke na blogu ešte určite budete počuť, zmestí sa naozaj všade, pery skvelo hydratuje, chráni so SPF 50, samozrejme nie je len na pery ale na rôzne citlivejšie miesta, či na znamienka..:o)
Skvelí pomocníci na opaľovanie, ktorí ma super chránili pred slniečkom, určite sa k ním vrátim aj budúce leto, určite o nich taktiež budete ešte počuť na blogu. Používala som ich aj pred dovolenkou a 50-tka nebola potrebná, nespálilo ma našťastie vôbec a ako ma opálilo uvidíte v budúcom článku :o) Po opaľovaní a osprchovaní som ešte použila telové mlieko, ktoré podporuje zhnednutie, taktiež z rady Photoderm !

Sensibio Deo-obľubený deodorant, ktorý mi aj v 40-tkách skvelo pomohol :o)
Sensibio DS+- taktiež skvelý produkt, na citlivú, začervenanú pleť, používala som ho vždy po opaľovaní, keď som zacítila že tvár ma začína štípať, hneď to ale pekne ustúpilo ! :o)
Avéne termálna voda bola v časopise ako darček a je to super vec na schladenie, osvieženie napríklad na pláži a podobne :o)
Bioderma Hydrabio Sérum- pleť potrebuje cez leto, v týchto horúčavách ešte viac hydratovať, tak tento produkt je bezkonkurenčný, pleť mi krásne oživil, zhydratoval..
Elite Model Look voňavka 50 ml- súrne som potrebovala nejakú malú voňavku na dovolenku a táto sa mi strašne v DM-ke zapáčila, žiaľ neviem presný názov, keďže sú štyri a táto neviem aká je..:D Skvelý vydrží na oblečení, krásne vonia, proste super :o)

Tak to by bolo všetko, ostatné veci žiaľ nemám pofotené, ale nie je toho veľa, dúfam, že sa Vám tento článok páčil, budem rada ak mi napíšete či si toho na dovolenku beriete ešte viac ako ja alebo toto moje množstvo je v poriadku :o) Ak sa na dovolenku ešte len chystáte tak Vám prajem krásnu dovolenku a ak ste sa práve vrátili ako ja, tak dúfam, že ste si ju skvelo užili :o) Inak giveaway vyhodnotím v pondelok s novým článkom, ešte som nato nemala čas, takže ešte stále sa môžte zapojiť! Užite si víkend !!! :)
Ešte sa musím pochváliť úlovkom z letiska, som nadšená z neho - OPI Pink Flamenco :o) V skutočnosti je oveľa žiarivejši :o)

13 komentárov:

  1. krásné odstíny rtěnek, na léto úplně ideální :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och och och...najviac vzdychám na tými rúžmi ako fakt nádhera!
    Lak je tiež pekný ale aj to v striedam po celý rok skoro ako ponožky :)
    Bioderma opaľovák je vra&j dosť slabý, ale ja sa aj tak nenatieram :)
    Máš tam inak samé potrebné vecičky, čo sa mi zdá asi vždy :) :)
    Ja proste kozmetiku milujem (a vidno že ty tiež ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No myslim že slabý nie je,keďže ma nespálilo ale každý to má inak :) a snažila som sa len tie najpotrebnejšie aj ked sa to balilo ťažko..:D

      Odstrániť
  3. Set na obočí od Essence mám tak v oblibě, že jsem ho dokázala vyměnit za výrobek od NARS. A všechny ty produkty na rty vypadají na ruce tak sytě, ale nejspíš moc dlouho nevydrží co :/ ? O color whisper přemýšlím už dlouho, ale pořád mě nenapadá důvod, proč si koupit zrovna jej :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho až na ten obal mám rada, no lepší set som zatiaľ nenašla..Práveže vybrala som také, ktoré niečo aj vydržia aj keď Dermacol je trochu slabší s vydržou ale Maybelline vydrži strašne strašne dlho, aj 4-5 hodín a potom stači len trošku upraviť pery a je to..:) A Nie je to CW tiež ma nenapadá dôvod prečo si ich kupiť..:D toto je color sensational ruž :)

      Odstrániť
  4. Uz teraz sa tesim na dalsie fotecky! Ruze su uplne uzasne :) musela si byt za kocku stale!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super veci si mala so sebou, hlavne tie rúže :) Ja si vždy beriem púder na zmatnenie a ešte nejakú paletku s tieňmi, keď ideme večer von :) A samozrejme štetce, bez toho sa už nezaobídem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Inaaaak taštička na prvej foto je z H&M? Lebo mám takú istú :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dokonalé rúže, práve hľadám nejaký sexy červený tak asi vyskúšam ten od Rimmel vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ten Kate Moss rúž je parádny:))
    Ivka

    OdpovedaťOdstrániť