29. júla 2013

Môj dovolenkový makeup

Ahojte ! :o)

Dneska by som Vám rada ukázala makeup, ktorý som si veľmi obľúbila nielen na dovolenke ale aj doma..Podobné líčenia ste mohli už na blogu vidieť..Toto líčenie je vhodné či už cez deň kedy oči zakryjeme zväčša slnečnými okuliarmi a pery zvyrazníme žiaryvým rúžom ale aj cez večer, no to skôr keň viem že nebudem nič jesť a podobne, vtedy volím skôr telové odtiene..:o) To čo som mala vo svojej kozmetickej taštičke na dovolenke ste si už mohli prezrieť TU. Bronzové jemné očí a výrazné ružovo-fialové pery sú jednoducho nenahraditeľné ! Maybelline Color Sensational 906 Hot Plum vydrží na perách niekoľko hodín, takže sa nemusíte obávať že Vám farba vymizne :o) Budem rada ak mi napíšete, či ste tiež cez leto viac "namotaný" na výrazne pery ako očí..
POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

 Bioderma Hydrabio Sérum
Zoeva minerálna lícenka Peach Bouquet
Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige

OBOČIE

Essence set na obočie

OČI

Maybelline The Rocket Volum Express

PERY


ŠTETCE


Giveaway som vyhodnotila cez random.org a vyhrala Angelity A (angelity.blog@gmail.com) Gratulujem ! :o) Idem napísať hneď e-mail :o) Už pre Vás chystám ďalšiu giveaway :o)

14 komentárov:

  1. ja volím cez leto výrazný rúž :o)
    pozývam ťa na môj blog :)
    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si krasne opalena :) licenie ti pristane :) vyrazne pery ti svedcia.. ja bud necham cely make-up nude..alebo ako ty zvyraznim pery niecim neprehliadnutelnym :) len nemam az tak plne pery, takze tmavsie alebo velmi syte ruze az tak nepouzivam..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. výrazné rtěnky ti strašně moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tuhle rtěnku už jsem na tobě viděla to je pravda a líbila se mi už tehdy. Jsi krásně opálená tak tohle líčení vyniká a ty jsi větší kočka!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nemám rada taký odtieň rúžu ale tebe sa hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mám v lete rada buď výraznú farebnú linku na očiach (aktuálne milujem tyrkysovú trblietavú z elfu) alebo tiež výrazné pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. takéto líčenie ti veľmi pristane, máš krásne plné pery, čiže výrazné rúže sú pre teba ako stvorené. :) inak si riadna černoška teraz, svedčí ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. riadne ťa teda opálilo ako mexičanka_:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vypadáš rozkošně :-) Ale to v jakémkoliv MU :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  10. teeeda, ty už si poriadny černoško :) líčenie je krásne ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ďakujem za výhru :) Ináč ti pristane opálenie, čo by som ja dala za takýto hnedý odtieň :D Nejak ma nechytá :/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krasna ako vzdy :) a tesim sa na novu ga

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ja som úplne za výrazné pery :)

    OdpovedaťOdstrániť