15. júla 2013

Berry lips

Ahojte ! Tak som sa rozhodla že vám napíšem, aby ste na mňa nezabudli..:o) Momentálne vôbec nad blogom nerozmýšľam, síce na vaše blogy chodím a sledujem články, ale písať recenzie a iné typy článkov... na to naozaj nemám chuť..Užívam si každý deň, teda hlavne tie slnečné, oslávila som 17-tku, chystám sa na dovolenku, no čas si nájdem a hlavne dostanem chuť aj skrášliť sa, nedávno som bola po dlhom čase v DM-ke, kde ma síce aj vytočili, no od kúpu nejakej tej kozmetiky ma neodradili..:o) Dneska mám pre Vás teda líčiaci článok, v ktorom je aj môj nový úlovok a to krásny malinovo-bordový rúž(Rimmel Kate Moss 09), myslím že takáto farba sa hodí kľudne aj cez leto, na oživenie,nie len žiarivé farby..:o) od Rimmelu Kate Moss mám veľmi rada rúže a toto je môj štvrtý odtieň :o)
To je asi všetko, budem rada ak mi napíšete či už máte po dovolenke alebo sa chystáte ako ja :o) Neviem kedy ďalší článok pribudne, toto je skôr len taký, aby blog nezapadol prachom :D Príjemný večer !

23 komentárov:

  1. kočka ako vždy :) užívaj si a kam sa chystáš na dovolenku?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné, moc se mi líčení líbí :) Užij si dovolenou!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aaach úplne dokonalý odtieň! Keby nemám teraz takú zásobu rúžov, tak si pre neho hneď utekám :) A dodatočne všetko naj a uži si dovolenku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný celý make up ;)A na dovolenku sa chystáme s priateľom až 8.8. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Závist, taky bych chtěla do Španělska! Ta rtěnka je krásná, ale mrzí mě že by mi asi neslušela a hlavně je dost výrazná .. každopádně tobě sluší strašně moc! ♥ A já jsem byla na pár dní u prabábi, pak v čechách u strýce a ještě pojedu na týden na takový tábor, jestli se to tak dá nazvat a to je všechno co se týče mých prázdnin .. ale zas začátkem září jedu do Itálie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tohle se mi líbí a ty tvéé vlasy, boží! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bože, aký si krásna! Užívaj si leto:)

    Pozývam ku mne na GA!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne líčenie :) a aj ty !
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. velmi ti make up pristane.. aj mierne zvlnene vlasy, vyzera to prirodzene a pekne :)

    Dievcata pozyvam vas na GIVEAWAY o trendovu bizuteriu TU

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Si kocka si kocka si kocka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ten rúž je super ! :)
    Pozývam vás na novootvorený blog :) http://natalyland.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ten rúž od Kate mám aj ja a je naozaj skvelý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherný odtieň ! :)

    GIVEAWAY WITH OASAP.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dokonalé fotky :) Máš božsky namalované linky !

    OdpovedaťOdstrániť
  15. rúž je krásny. :) pristane ti.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. V rúžoch sa veľmi nevyžívam, ale očká sú super, tá linka je dokonalá! :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť