21. júna 2013

Zázrak na akné - recenzia Bioderma Sébium Global a AI Correcteur

Ahojte !

S akné asi bojoval a trpel každý človek, v pubertálnom veku to snáď ani nikoho neobíde a každý si tým prejde. Tí, ktorích to obišlo a nemali s tým problémy úprimne závidím, ale v podstate teraz som rada, že už mám pleť takú akú mám a problémy s akné nemám, keďže poznám dievčatá, ktoré aj v mojom veku ešte s akné trpia, ja som s nimi zápasila cca 2-3 roky, čo je podľa mňa fajn, pretože niektoré nimi trpia strašne dlho, a netrpia nimi len v pubertálnom veku ale aj v dospelosti..Akné nemusí byť len na tvári, ale aj na hrudníku, či chrbáte..Príčin vzniku akné je mnoho, napr. hormonálne zmeny zvyšujúce tvorbu kožného mazu,stres, nesprávne krémy,zlé stravovacie návyky (priveľa čokolády, pikantné a mastné jedlá) a diéty môžu zhoršovať stav, nedostatok vitamínu A a B..Keď som trpela akné, tak som sa s tým veľmi nezaujímala, pretože som o tom skoro nič nevedela, a chcela som len aby som to prekryla kilom make-upu(hlavne známy Aknecolor..:D), púdru...čo bolo ešte horšie, keďže som vyrážky ešte viac upchala..Taktiež je spôsobené nedostatočnou starostlivosťou o pleť, zlou životosprávou a preto treba ak už nemáte na drahé krémiky, ktoré teda niekedy tiež stoja za nič, aspoň pravidelné a dôkladne odličovanie..

Moja sestra má problematickú pleť s akné, je na tom oveľa lepšie ako som bola v puberte ja, keďže ju môžem tak trochu riadiť v správnom smere..Pravidelne sa odličuje micelárkou od Biodermy, čo som vtedy ja takú možnosť nemala, a odličovala som sa Nivea krémom..Žiadne krémy proti akné a na hojenie akné som nemala, čo teraz ona má a veľmi jej to pomohlo,aj keď stále ním trpí ale je to omnoho lepšie a výsledky sú viditeľné..Takže obidva produkty, ktoré Vám teraz predstavím, testovala ona a musím povedať že prvý produkt, je naozaj zázračný a určite jej ho zaobstarám znova, pokiaľ nedobojuje s akné..:o) Obidva produkty sú novinkami od Biodermy, ktorá je podľa mňa skvelá, aj vďaka produktom na mastnej pleti a akné, ktoré sú podľa mňa fakt účinné, aj keď úplne všetky som netestovala,ale tie ktoré mám sú super a výsledok je určite lepší.Mne so začervenaním a pórmi a úplnému zahojeniu akné a jazvičiek veľmi pomohla, no o mne potom neskôr v inom článku..:o) Toľko k úvodu a teraz prejdem k samotnej recenzii na produkty z rady Sébium..:o)


Prvým produktom je Sébium Global, na ktorý sme sa so sestrou veľmi tešili (teda hlavne ona, ja na výsledky :D ), pretože sa stará sa o príčiny a aj o dôsledky. Oba produkty sú bez parabénov, nekomedogénne a hypoalergénne. Je to redší krém, ktorý má vodovejšiu textúru, balenie obsahuje 30 ml/ 15,79 € , no na použitie celej tvári, stačí naozaj máličko, takže vydrží veľmi dlho aj pri pravidelnom používaní. Má príjemnú, sviežu, nijak výraznú a nevtieravú vôňu..Vôňa mi pripomína melóny :o) Skvelo a ľahko sa rozotiera, pleť nijak nedráždi a rýchlo vsiakne, pekne ju zvláčni, keďže je na mastnú aknóznu pleť, tak pleť zmatní. Sestra ho zvykne používať ráno a na noc, po vyčtistení pleti..Niekedy aj cez deň, raz som skúšala ho naniesť ako krém a potom hneď make-up, ale pri rozotieraní make-upu sa na pleti vyskytli šupinky, takže som to musela dať hneď dole, takže neodporúčam ho naniesť ako nejaký podklad pod make-up a podobne..Po aplikácii na zapalené výražky štípe, ale to nie je chybou alebo nevýhodou produktu, ale sestry keďže si do akné rýpe, čo je veľká chyba, no ale komu neujde ruka a nemá to za potrebu že ? ..:D Výsledky sme už po dvoch týždňoch výrazne videli, akné ustúpilo a zmiernilo sa, taktiež zmizli drobné jazvičky, takže účinky sú už po krátkej dobe vidieť..Takže tento produkt určite doporučuje tým, ktorý trpia jazvičkami, problematickou a aknóznou pleťou, účinky sú viditeľné po krátkej dobe a určite stojí zato...Je to taký zázrak na akné..:o)


Druhý produkt je Sébium AI korektor(30 ml/17,90€), ktorý mi zo začiatku ako veľmi praktický produkt, vďaka tomu že obsahuje zelený korektor spolu s maličkým zrkadielkom a ešte tónovaci krém, čo mi príde super, na cestovanie a podobné záležistosti :o) No časom sme mu nejako stále neprišli na chuť, oproti predchádzajúcemu produktu. Odtieň tónovacieho krému je tmavší ako bola pleť pred mesiacom, no na leto a terajšie obdobie, keď už slniečko trošku pleť opáli skvelo sadne k odtieňu pleti, taktiež veľmi príjemne, sviežo vonia ako predchádzajúci produkt, takže tónovací krém je podľa mňa super. Je taktiež redšej konzistencii, ľahučkej, dobre sa rozotiera, dá sa pekne rozotrieť aj prstami. Aj keď krycia schopnosť je skôr taká nízko-stredná...Čo je podľa mňa nevýhoda, keďže tí, čo majú mastnú a aknóznu pleť potrebujú asi vyššiu kryciu schopnosť ako iní ľudia s iným typom pokožky.. Zelený korektor je tuhý a trošku ťažšie sa aplikuje, ale dá sa to v pohode, zrkadielko oceňujem, ale radšej sa pozriem do väčšieho..:D Keďže je zelený, tak pekne zakryje a zmierni začervenané miesta..Teraz k tomu čo ma odradilo a sklamalo, je to "praktické balenie 2v1" keď otvorím zelený korektor, tak musím trošku použiť silu a potlačím balenie kde je tónovací krém, čám ho vytlačím, aj keď je zavretý, no a potom keď otvorím druhú časť balenia, teda tú s tonovacím krémom sa mi akoby sám vytláča aj keď ho vôbec nevytláčam, to je podľa mňa kvôli tomu, že je príliš riedky, takže je všetko potom od neho zašpinené a je proste všade..

To je asi celá naša skúsenosť a názor s novinkami z rady Sébium od Biodermy, budeme radi, ak nám napíšete, či máte nejakú skúsenosť s týmito produktmi a či trpíte akné a ako sa snažíte liečiť akné a čo by sestra mala vyskúšať na liečbu akné..:o) Bude Vám určite vďačná, dúfam, že sa Vám dnešný článok páčil, prajeme Vám krásny zvyšok dňa :o)

12 komentárov:

  1. to bych tak moc potřebovala.. s akné mám hodně problém

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má moje kamarádka tak jsem to zkusila na noc a ráno jsem zírala! Většinou se ráno probouzím s mastnějším obličejem, ale ted? Zázrak to je.. Také si ho pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som v puberte s akné problémy nemala, zato teraz raz do mesiaca sa čosi objaví, kvôli hormónom, ale to do dvoch dní zmizne vďaka kozmetickým zázrakom :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten krém si plánujem kúpiť, stále na neho čítam len dobré recenzie, každý ho chváli :)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som uz global daaavno minula takze tiez sa chystam coskoro nanapisanrecenzie vlastne uz ju mam Si s polky napisanu tak len dotukam zvysok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja s akné bojujem už asi od 15 rokov a to mám 23, samozrejme to už nie je to pubertálne akné, ale skôr by som to nazvala ako problematická pleť:P ..výrobky od Biodermy boli medzi prvými, ktoré som kedy vyskúšala, ale ostala som verná už iba micelárnej vode sébium H2O, krémy mi pomohli vždy len na chvíľu a po dlhšom používaní sa ich účinok úplne vytratil .. už niekoľko mesiacov som očarená výrobkami od Neutrogeny, tie 100% odporúčam, nech sestra určite vyskúša, mne veľmi pomáhajú:) Mám o nich aj príspevok na mojom blogu ( http://dawnielicious.blogspot.sk/2013/05/moja-ranna-dlhe-roky-som-bola-v-ze-ak.html) takže si to skúste prečítať a ak sa rozhodnete ich vyskúšať napíšte mi ako to dopadlo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja mám od Biodermy iba micelárnu vodu sébium H2O tú maličkú, a aj to som dostala zadarmo. Moc mi to nepomohlo, používam ju raz za čas, keď sa chcem odlíčiť. Príde mi dosť drahá tá značka, ale za kvalitu sa platí. Mne na vyrážku stačí zinková masť, alebo Aknecolor, keď je tá vyrážka už horšia, tak aj Alpa. A vyrážka je tiež preč :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahojte. Mám 18 rokov a s akné som nemala nikdy problémy. Moja tvár však bola napriek tomu posiata malými drobnými hrbolčekmi v ktorým sa skrýval podkožný tuk. A tak som vyskúšala tento prípravok. Vrelo odporúčam. Síce tvár nie je úplne dokonalá, ale rozhodne sa to zlepšilo o 80%.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, nemala si nádhou mílie ? (podla tvojho popisu) ak to boli také biele drobné hrbolčeky..Tie mám ja tak či náhodou :) By som to vyskušala na ne

      Odstrániť
  9. Čaute mne pomohla úplne jednoduchá vec a to je správna strava. Fajn typy sú na stránke http://akneliecba.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Strava je základ a ja som ku takzvanej zdravej strave pridala večer a ráno klinčekovú pleťovú vodu od feelgoodu a vyzerá to slušne :)

      Odstrániť
  10. Vobec nepomaha... vyhodene peniaze.

    OdpovedaťOdstrániť