11. júna 2013

Tuesday random

Ahojte kočky, ozývam sa po menšej pauze, konečne už mám povinnosti za sebou a môžem sa venovať blogu a zas pravidelne prispievať :o) Vonku nie je práve najkrajšie počasie a v upršanom počasí veľmi rada pozerám na blogoch random fotky, takže dneska vám prinášam pár fotiek (väčšinou z mobilu, keďže zrkadlovku nezvyknem ťahať so sebou všade), ktoré mi pribudli v mobile za poslednú dobu..:o) Veľa fotiek ste mohli postrehnúť na FB stránke blogu, ktorú myslím, že často aktualizujem a hádžem tam fotky ..:o)
Prajem vám krásny deň a vo štvrtok môžte očákavať na blogu TAG :o)
Skvelý sprchový gél s úžasnou vôňou !!

Fotenie Naked 2 na recenziu..:o)

Obľúbený krém :o)




Keď sme hľadali ten správny odtieň..
Nové produkty v mojej zbierke od Zoevy !! :o)

Najaktuálnejšia fotka ! Letná nádielka, leto môže začať :o)

16 komentárov:

  1. podarene fotky, a pekne pišeš ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky. A veľmi by ma zaujímalo ako dlho vydrží vôňa toho sprchového gélu :) Nechystáš sa urobiť naň recenziu? Užasná zbierka rúžov!
    A tej Biodermy ale máš!

    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, no inak je to obyčajný sprchový gél, ktorý krásne vonia, dobre pení inak nič extra, za 99 centov sa určite oplatí :o) Ja ho vždy tolko použijem, že už tam je len trošku :)

      Odstrániť
  3. ja by som rada vedela, či si spokojná s tým Sensibio Deo od Biodermy , či sa to oplatí kúpiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak toto je moje druhe balenie, pisala som uz aj dávnejšie recenziu:http://xoxopatty.blogspot.sk/2012/10/bioderma-sensibio-deo-anti-transpirant.html
      Inak za mna odporucam, mne to pomohlo, sice drahsi ako napr. drogerkove, ale pri pravidelnom pouziti mi vydržal cca 5-6 mesiacov, čomu doteraz nechapem..:)

      Odstrániť
  4. Mangové mám doma telové mlieko a neviem sa ho nabažiť! Chystám sa aj na sprcháč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. máš krásny tvar nechtov aj farbu laku!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ešte keby boli moje vlastné.:D

      Odstrániť
  6. Ahoj, díky za recenzi, určitě se inspiruju! :) Jinak máš doopravdy krásné nehty. Můj poslední objev z drogerie je sprchový gel od Radoxu, jsem na něm opravdu závislá, protože krásně voní a je příjemný na pokožku. Je často ve speciálních akcích, doporučuji vyzkoušet, určitě budeš spokojená :) Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hmmm asi by som sa už aj ja mala zásobiť s nejakými opaľovákmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj :) mam velmi rada tvoj blog, ale objavila som ho len nedavno a este som ho cely nepreskumala, takze neviem ci tu uz bol takyto prispevok... Ale velmi by ma zaujimalo, kedze studujes za kozmeticku/vizazistku (sorry neviem presne ake je to zameranie) ako vlastne prebieha takato vyucba (to ze mate prax mi je jasne)? Vsetky veci, ktore potrebujes si musis kupit sama, alebo mate aj nejake spolocne, pripadne skolske? Ako casto menite tieto veci kvoli expiracii a trvanlivosti, teda dodrziavate to vobec? Nemyslim to v zlom, len aj ja ked som mala strasne vela kozmetiky tak som ju mala dokym nezmenila konzistenciu pripadne vonu aj dlhsie ako som ju mala mat, pripadne ak sa vies vyjadrit aj na temu trvanlivosti kozmetiky tak by to bolo super :) lebo niekedy som z toho zmatena - kupim si farbu na lica, ktora je dobra 12 mesiacov od otvorenia a nestihnem ju minut a neviem ci je este dobra alebo nie tak ju radsej vyhodim... tak by ma zaujimal na to nazor niekoho z odboru :) dakujem, Sona (dufam ze som ta neznechutila mnozstvom otazok a ze je to aspon trochu zrozumitelne lebo mam pred statnicami a uz mi trochu hrabe z toho ucenia)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Soni, velmi si ma potešila svojím komentárom, pretože akonáhle vidím anonýmny komentár tak si myslím že bude negatívny.No ano študujem odbor kozmetička-vizažistka, končim druhy ročnik, problém je v tom že mám za dva týždne len 2 dni praxe, takže toho veĺa nenapraktizujem a ak áno tak len farbenie obočia, depilácie, hlboke čistenie a podobne, vela sa toho nestihne, čo ma mrzí pretože by som chcela sa naučiť niečo nové. Takže mám viacej teórie, odobrne predmety mám napr.Dermatológia, Materiály, Technilogia, to su také najhlavnejšie, kde sa z kozm. hladiska a dozviem a naučim najviac, rozoberame ochorenia, celu kožu, postupy kozm.ukonov, zložky kozm. výrobkov všetko do podrobna, ale dá sa to a baví ma to,nelutujem že som išla na tento odbor. Každy mame vlastne pomocky ako je napr. śpachtla, manikura, myštička na obočie a len také blbosti..na zač. 1 ročníka sme každý platili 100 eur, čo je podla mna vysoka čiastka vzhladom na obsah kufrika a mnozstvo veci v nom, ktory sme za tu sumu dostali, všetky sme boli z toho sklamane, pretože dva pilniky a par pomocok si vieme každ azohnať za smiešne ceny v drogérii alebo u čiňákov.. na samotnej praxi máme materiály, čo má majsterka, teda napr. parafin, vosk, farba, peroxid takže to nenosime a teda nepotrebujeme si to zakupit a nosit tam a svojim vecami farbiť, aj ked zaleži to od majsteriek čo dovolia, taktiež tam máme značku Ryor, ktoru taktiež možme používať či už na sebe alebo na zakazničkach keď robime nejaky ukon..Čo sa tyka tej trvanlivosti, tak myslím že to dodržiavame, keďže sa to pomerne rýchlo míňa, musíme čo najviac šetriť, musíme dodržiavať dobu trvanlivosti, v zásobe máme skoro stále tie produkty, čo sa tyka dekorativnej kozmetiky tak máme ju v dvoch kufrikoch plus sadu nekvalitnych a hroznych stetcov, teda az na par vynimiek ako je gosh stetce, ktore sa tam najnovsie objavili, kedže viem o vela viac o kozmetike a podobnych veciach vdaka blogu, tak som ostala mierne zaskočena, keedže tie štetce a kozmeziku použiva aj pri ličeniach zakazničiek, a štetce boli hnusne, zanedbane, špinave tak mi ostalo až zle z toho..myslím že keď maju vyštudovanu školu mali by mať nato prostriedky a vedieť sa o pomocky, s ktorym ličia ostatne postarať, dekorativna kozmetika je v mizernom stave, tu je individualna doba trvanlivosti, vela mono tienov, linniek, špiral a podobnych veci su nefunkčne, alebo teda pokazane, rozbite a radšej nič z tade nepouživam, taktiež vynimky su nejake nove produkty, ktore zakupili, taktiež myslím že na kozmeticku prevadzku maju malo odtienov makeupov, a teda celkom velky neporiadok v tom, takže tu sa doba trvanlivosti myslim že nedodržiava a tie produkty su v hroznom stave.

      Odstrániť
    2. Prevladaju tu ale značky ako je Gosh, Max Factor, Rimmel.. Čo sa tyka mna a mojich kozm. produktov, tak ako u čoho to dodržiavam, samozrejme že ked mam velku paletu tienov nevyhodim ju ked nie je zminuta a je uplne cela, taktiež mam radšej ked je špirala už vyschnutejšia vtedy sa mi snou lepšie pracuje, špiraly by sa mali obmienat kazde dva mesiace, čo je podla mna blbosť, pretože sa mi dovtedy nezmniu a mam ich asi otvorenych zo osem, podla mna pokial konkretny produkt po tej zaručnej dobe nezmeni konzistenciu, nezačne smrdieť, nebude sa s nim zle pracovať, nezmeni farbu tak je v poriadku. Napr. u liceniek tak to mám normálne, u žiadnej sa mi nič nezmenilo, ani mi nejak nepoškodila pleť a podobne ak som prekčoila hranicu trvanlivosti, takže podla mna by si určite nemala vyhadzovať produkty, ak tu hranicu prekročiš a nič im nie je,to je podla mna blbost to vyhadzovat ked to nie je zminute, našla by si u mna aj nejake tiene z avon či z kade, ktore mam cca 1-2 roky, a nepouživam to a ani raz som to nepoužila, dostala som to od babky a stale to tam mam a je mi to luto vyhodit...takže to je moj nazor, nic mi zatial na plet nezaškodilo, naštastie..:) možno o dva roky budem mať ine nazory, iny pristup k tomu,kedže toho ešte veľa neviem a mam sa čo učiť a nepripadam si ako odbornička na taketo veci..:) No dufam že nevadi že som sa trošku rozpisala, a aspon zo štvrtiny zodpovedala tomu, načo si sa pytala.:) ak ta niečo zaujima čo som nenapisala,kludne sa spytaj :o)

      Odstrániť
  9. pekná recenzia, ja som nedávno v DM objavila Radox, anglickú značku, ktorá je v UK jednička. Odporúčam vyskúšať :) najradšej mám Milk&Berries :)

    OdpovedaťOdstrániť