27. júna 2013

Rýchle, jednoduché ružovo-bronzové líčenie

Ahojte, po dlhom čase som sa akosi dokopala k tomu, že som si dala aj niečo iné, ako je špirála a krém, no a tak som sa rozhodla že sa s Vami podelím o svoj neutrálny, rýchly, možno aj letný look :o) Letný preto, lebo som použila len Color tattoo od Maybelline, ktoré by mali byť vodeodolné, to som teda ešte neskúšala, no nedala som pod ne žiadny podklad a pekne vydržali na očiach až do odlíčenia. Líčenie je celkovo jemné, kľudne by som rúž aby to pôsobilo viac žiarivejšie a dodala tomu letnú atmosféru nejaký žiarivý, farebný rúž, no teraz som naň chuť nemala. Color Tattoo som si veľmi obľúbila a určite ich cez leto pekne všetky budem často používať, takže ešte uvidíte s nimi líčiace články..
 
Na vyčistenú pleť micelárkou som rovno naniesla BB krém od Skin 79, takže hydratačný krém nebol potrebný.Naniesla som ho prstami a buffing brushom od RT som ho poriadne zapracovala do pleti. Pod oči som naniesla korektor Camouflage od Catrice. Ďalej som dodala tvári sviežosť a farbu minerálnou lícenkou od Zoevy( odtieň Peach Bouquet)  a rozjasnila rozjasňovačom od Essence. Na rad prišli oči. Keďže som hneď chcela vyskúšať moju vysnívanú Jumbo Pencil od NYX ( odtieň Milk) tak som ju naniesla pod obočie a do vnútorného kútika na rozjasnenie a som ňou očarená, aká je úžasná.. Rovno bez podkladovej bázy, som naniesla na celé viečko Color Tattoo( odtieň 65 Pink Gold) a do ohybu oka taktiež, no odtieň 35 On and on bronz, čo líčeniu dodá krásny bronzový efekt. Oko som jemne orámovala gélovou ceruzkou od Avonu a to isté som spravila aj na dolnej linke. Riasy som vytočila klieštikmi a naniesla riasenku Catchy Eyes od Gosh-u. Obočie som upravila a vykreslila tieňmi od Oriflame a zafixovala gélom na obočie od Alverde.. Keď pery dostali dávku hydratačného balzamu, som naniesla rúž od ELF v odtieni  Runway Pink.
Dúfam, že sa Vám dnešné líčenie páčilo, aj keď je veľmi rýchle a jednoduché. Budem rada ak mi napíšete, aké líčenie momentálne obľubujete vy :o)

30 komentárov:

  1. krásné líčení :) tobě to vždycky moc sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj také svieže a prirodzené :) Farba rúžu sa ti veľmi hodí. Môžem sa spýtať, ktoré konkrétne BB od Skin79 si použila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, použila som Skin79 Hot Pink Super Plus Beblesh Balm :o)

      Odstrániť
  3. Jee tak toto sa ti naozaj vydarilo! Krásne jemé a pritom aj výrazné! Veľmi veľmi zaujímave :D A Color Tattoo si hádam už aj ja konečne kúpim :)Krása

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite si CT kup, sú skvele, na leto ideálne :o) a ďakujem !

      Odstrániť
  4. Takéto líčenie ti veľmi pristane :) Na tej prvej fotke si úplne krásna a super ti tam vynikli oči :) Ja v týchto dňoch používam väčšinou len BB, púder a riasenku, ale občas, keď mám čas, tak si s tým viac vyhrajem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, ja toto čo som sa nalíčila som sa musela veľmi prekonavať, cez leto oči zakryjem okuliarmi a na tvár dám maximálne krém..:D

      Odstrániť
  5. Líčenie je naozaj krásne! :) Páčia sa mi tie očká, úplne žiariš na tých fotkách o.o Inak čo hovoríš na ten Camouflage korektor od Catrice? Pozerala som na ne v dmku, no neviem. A potom som si nakoniec kúpila tú paletku korektorov a tá ma trošku sklamala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) Som s ním celkom spokojná, používam ho len na kruhy pod očami, načo je fakt super, skvele sa zapracuje do pleti štetcom, prstami ani tak nie, krytie je tieť velmi dobre, po zapracovaní štetcom vydrži fajn aj do večerneho odličenia, už som ho nafotila tak recenziu napišem.:) Ja som nevedela či si ho mam kupiť ked som tam stala a obkukavala ho, ale nakoniec po pozitivnych recenziach som ho hodila do koša, taktiež su na vyber super odtiene..Prečo ta sklamala ?

      Odstrániť
  6. veľmi pekné :) tiež rada používam ružové tiene ku zeleným očiam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj ja, ale len teda skôr tie jemnejšie odtiene ružovej :)

      Odstrániť
  7. Jsem tam opravdu krásná, nejvíc se mi líbí ta první fotka, moc ti to tam sluší! A jinak můžu se zeptat co si myslíš o tom korektoru Camouflage od Catrice? Už delší dobu nad ním přemýšlím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) No vyššie som už napisala o nom,takže to okopirujem. :D Som s ním celkom spokojná, používam ho len na kruhy pod očami, načo je fakt super, skvele sa zapracuje do pleti štetcom, prstami ani tak nie, krytie je tiež velmi dobre, po zapracovaní štetcom vydrži fajn aj do večerneho odličenia, už som ho nafotila tak recenziu napišem.:) Ja som nevedela či si ho mam kupiť ked som tam stala a obkukavala ho, ale nakoniec po pozitivnych recenziach som ho hodila do koša, taktiež su na vyber super odtiene. Myslím, že stojí za to, konečne odtiene, ktore myslim že budu vačšine sedieť, kedže su prevažne do žlta a ružova, ja mám 02 :)

      Odstrániť
  8. Nádhera :) Jemné a prirodzené. Taktiež mám zelené oči, takže určite vyskúšam, pretože v kombinácií s ružovými tieňmi (aspoň na tebe) krásne vyniknú :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) Ano velmi pekne to vynikne, určite aj na tebe :)

      Odstrániť
  9. mne sa teraz v lete nechce tiež nič dávať ako tónovací krém a špirálu. Ale toto sa jednoducho k letu hodí! :)

    Nat z blogu that-nat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to máš pravdu, leto je obdobie kedy pleti dávam poriadne vydychnuť od ličidiel, sem tam sa ale vynimka najde..:D

      Odstrániť
  10. tieto ružové tiene ti veľmi pristanu:))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. podľa mňa v lete jednoznačne platí, že menej je viac hlavne počas bežného dňa :)
    Inak zdá sa mi to alebo máš takú bezproblémovú pleť? :)

    Zuzana
    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to s tebou suhlasim :) No praveže tu teraz pleť taku bezproblemovú nemám, teraz sa mi trošku objavili vyrážky ale inak nemám problémy nemám s pleťou a som spokojna, fotky niesú ani nijak upravené..:)

      Odstrániť
  12. vyzerá to tak pekne a jemne.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ozaj je to veľmi krásne letné líčenie :) veľmi pekne ťa rozžiarilo ;) si proste kočka

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Je to naozaj krásne :) Asi ho pojdem vyskúšať toto líčenie ;)

    Pozývam ťa na svoju Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť