23. júna 2013

Recenzia GOSH Catchy Eyes Mascara

Ahojte kočky, po dlhom čase dnes bude článok o riasenke Gosh Catchy Eyes, ktorú vlastním už dlhší čas a tak som mala dostatok času na testovanie a dnes by som Vám rada napísala svoje skúsenosti a názor na ňu.
Je to moja druhá špirála od Gosh a narozdiel od prvej riasenky som s touto spokojná. Neviem koľko presne stojí vo Fann parfúmeriách ale na e-shope Fann je cena 9 €/8 ml, čo je podľa mňa dobrá cena, dá sa zakúpiť len v čiernom odtieni. Čo ma však najviac zaujalo na riasenke je jej krásny, žiarivý, ružový obal(ktorý aj tak na fotkách dobre nevynikne, naživo je ešte žiarivejší), do ktorého som sa zamilovala, pekne mi vyniká v zbierke :o) Ružová nie je práve moja najobľúbenejšia farba, ale na tom tu samozrejme nezáleží a tejto riasenke to odpúšťam, skôr som veľmi rada za ňu..:o) Taktiež pekne vynikne čierne, hravé písmo, ktoré sa mi taktiež páči, takže design riasenky hodnotím veľmi kladne ! :o) Inak názov a písmenka sa nijako z obalu nezošúchali, aspoň teda zatiaľ...

Kefka je tvorená zo silikónov, má zahnutý tvar, ktorý ma prekvapil, pretože som zvyknutá na rovné hrebienky, no rýchlo som si zvykla, na fotkách môžte vidieť podrobne štetinky, ktoré sú rôznej dĺžky, veľmi dobre sa s ňou pracuje. Jedna strana štetiniek je vypuklá a druhú opačne, ja to nejak tak striedam a dobre sa s ňou líči, naberá dostatočné množstvo. Pekne sa s ňou vytočia a oddelia riasy čo je pre mňa veľké plus, no už nejaký čas som zvyknutá na klieštiky na riasy, keďže moje úbohé riasy sú skoro neviditeľné..Výborne sa líčia aj dolné riasy, u ktorých mám problém sa s hocijakou špirálou nalíčiť a táto je nato úplne stvorená, taktiež maličké mihalničky v kútikoch..Podľa mňa práve nie je najlepšia na zhustenie rias, ale zato ich pekne zvýrazní, predlží a oddelí..Vždy si dávam buď jednu alebo dve vrstvy viac nie, dve vrstvy sú ideálne.

Celkový vzhľad je celkom prirodzený, na každodenné použite je super ! Riasenka sa neotláča,nezlepuje, oko nedráždi, no musím priznať, že som postrehla že sa trošku drolí a musím sa pozrieť v priebehu dňa do zrkadla a trošku poupraviť..Výdrž je ale veľmi dobrá, riasy aj večer pri odličovaní sú ešte pekne vytvarované a čierne ako keď sa ráno nalíčim..Odlíčenie prebehlo normálne ako aj pri ostatných, s micelárkou ľahučko...:o) Za seba môžem odporučiť, ja som s ňou spokojná, aj keď zo začiatku som bola trochu skeptická kvôli zahnutému tvaru kefky..
Líčenie, v ktorom je použitá Gosh Catchy Eyes  mascara


Máte skúsenosť so značkou GOSH alebo konkrétne s touto riasenkou ? :o)
Prajem Vám príjemný deň !!!

17 komentárov:

  1. Vyzerá fajn, a vidím že GOSH nesklamal, a kartáčiky sú vo viacerých prípadoch, alebo druhoch riaseniek rovnaké...Mne vždy prišlo že veľmi zlepujú, ale to sa mi možno zdá len na fotkách ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono aj na týchto mojich fotkách to vyzerá tak všeliako ako keby mám riasy po nej zlepené, no nalíčiť moje riasy tak aby to pôsobilo prirodzene je trošku problém, pretože každý riasa mi ide na iný smer.:D Ale nezlepuje mi riasy narozdiel od Maybelline The Rocket Volume EXpres, ktorá mne otrasne zlepuje riasy, katastrofálna je..:D

      Odstrániť
  2. Asi sa pri najbližšej návšteve drogérky musí po nej pokukať pretože vyzerá super :) A na poslednej fotke ti to strašne svedčí ;)

    Pozývam ta na Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V obyčajnej drogérie ju nenájdeš, ale vo parfúmerii Fann ju určite budp mať :o) a ďakujem krásne :)

      Odstrániť
    2. Ja som ju videla u nás v 101 :) tak dúfam že ju budú ešte mať :)

      Odstrániť
    3. no to viem, to tam mali akciu na túto špirálu, no ale neviem či ju tam ešte nájdeš, ja som ju u nás už nevidela..

      Odstrániť
  3. Pre mňa je jedna z naj, ktoré som doteraz vyskúšala :) A tie nápisy sa ani časom nezošúchajú, nemusíš sa báť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj u mna patri medzu obľubene, ale aj tak n.1 je Maybelline Colossalka :o) a dakujem za info ! :D

      Odstrániť
  4. Vypadá hodně dobře. A na té poslední fotce ti to strašně sluší. :)
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja ked som si ju kupila asi pred pol rokom, bola som z nej najprv nadsena, ale od prvej zakratko ma zacala stipat, no a jedneho dna mi z nej opuchlo viecko, takze putovala prec. Bolo mi to velmi luto, pretoze to bola jedina maskara, ktora mi krasne vytocila riasy aj bez kliestikov a drzalo to cely den..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda, tak to nie je moc príjemna skusenosť, naštastie mne sa to ešte nestalo, neviem si ani predstavit že by mi toto spravila špirala, asi nejaky chybny tovar alebo čo..:(

      Odstrániť
  6. Mne uz dosluzila a musim povedat ze sluzila velmi dobe :) rada sa k nej niekedy vratim

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nejdřív jsem si myslela, že je to lesk, ale pak jsem se dočetla, že řasenka :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. obal je ozaj pekný to musím uznať, mojej obľúbenej farbe :) ale ja mám skôr radšej prečesané a dlhé riasy

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Úplne podobná a lacnejšia alternatíva Catchy Eyes je Miss Sporty Volumythic 3D, nerozmazáva sa, nedrobí, pekne prečeše a vytočí, mám odskúšané: http://nd05.jxs.cz/070/420/f21e8b49c5_86723403_o2.jpg

    OdpovedaťOdstrániť