15. júna 2013

Recenzia: Avon krém na lakte a chodidlá s bambuckým maslom a AHA kyselinou


Ahojte kočky, dneska by som sa s Vami chcela podeliť o moje skúsenosti s ďalším produktom od Avonu, ktorý vlastním už dlhšiu dobu, no použila som ho asi 5 krát, no o tom potom..Už dlhšie som naň pozerala v katalógu a potom som narazila na recenziu, kde ma nadchol a chcela som ho aj ja, keďže mi práve v tom čase dochádzal obľubený produkt na nohy od Balei. Ide o krém na nohy a lakte s bambuckým maslom a AHA kyselinou, zloženie ma veľmi zaujalo a bambucké maslo ma čoraz viac zaujíma a vyhľadávam ho :)
Tento krém je z rady Planet Spa, od ktorej mám nejaké vzorky masiek na tvár a som s nimi veľmi spokojná. Kúpila som ho za cca 5,50 €, balenie je 75 ml, je skvelé do kabelky, alebo keď cestujete, ako je to už známe, produktu nebolo plno, tak štvrťka chýbala, takže balenie je asi tak 50 ml..:D

Ale to len tak na okraj, samotný krém nádherne vonia, je to síce taká silnejšia vôňa ale nijak mi neprekáža. Konzistencia je hutnejšia, celkom dosť mastná, čo sa mi ešte u iných produktoch nestalo, že by som cítila mastnotu a pri aplikácii neskutočne lepí, aj po aplikácii mám lepkavé to miesto, kde som krém naniesla.Toto mi veľmi vadí, a mám nutkanie sa ísť okamžite umyť a zotrieť to ! No hľadala som po internete a rôznych diskusných strankách a našla som prevažne pozitívne ohlasy. Čomu ja chápem, keď sa prenesiem cez túto lepkavosť a nechám chvíľku pôsobiť krém napr. na chodidlách tak to je takých 5 minút, pokým vsiakne, čo napr. u Balei sa mi nestalo a vstrebával sa rýchlo. Na lakte som ho začala používať neskôr, a lepkavosť nezmizla, ale účinok hebkých, jemných lakťoch a chodidiel je zaručená, veľmi mi pomohol, pekne zhrubnutú kožu zjemní, vyhladí. No aj tak na chodidlá je podľa mňa najlepší krém s ureou od Balei a vrátim sa k nemu, myslím že stojí aj dvojnásobne menej. Na lakte ho budem používať, pretože mi tu tak nevadí ako na chodidlách u ktorých musím čakať pokým sa vstrebe.
Takže myslím, že pre tích, ktorí majú problémy so suchými lakťami a hľadajú nejaký účinný krém, tak ho odporúčam, tá lepkavosť sa dá zniesť, teda neviem či mám nejaký zlý kus, ale o tom že lepí som inde nečítala, takže fakt neviem..Ja o lakte nejakú špeciálnu starostlivosť nepotrebujem, takže tento krém normálne dopoužívam no znova si ho nekúpim ! Je pre mňa také polovičné sklamanie, vonia naozaj úžasne, škoda tej mastnejšej konzistencii a lepkavosti, pretože inak by bol úžasný, ale proste tieto dve veci mi na ňom vadia. Budem rada ak mi napíšete, či vlastníte tento produkt a aké máte skúsenosti s radou Planet Spa  od Avonu :)

7 komentárov:

  1. Ja ho nevlastním, ale verím, že vonia krásne, ako väčšina vecí od Planet Spa :) Ja používam masku na tvár s minerálmi z Mrtvého mora a som celkom spokojná, ale nie je to nič prevratné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Používala som nedávno, ale len na lakte, na chodidlá mi tiež nevyhovuje... Inak, mám z Planet Spa rada hlavne telové krémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tuhle od AVONU mám doma ajsem spokojená.:)
    http://alice-little.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to musím mať, Planet SPA milujem, majú naozaj kvalitné produkty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. toto mám a som s ním spokojná.... lepkavosť som si nevšimla ale to asi preto, že ho zas tak často nepoužívam, lebo krémy dosť často striedam (lepšie povedané každý deň :D) ale pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Planet Spa já ráda, hlavně na vlasy :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. cauko pekný blog , pozri si môj blog :-) Ďakujem http://teresabeautyblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť