3. júna 2013

Premena Monika

Ahojte kočky, dnešný článok nebude ani tak o mne ako o "premene" mojej sestry Moniky, myslím, že už ste ju mohli vidieť v dvoch článkoch, ktoré boli venované jej. Dlho tu nebola ďalšia líčiaca premena, takže to dneska trošku napravím :o) Monika je mladá a bežne tiene a podobné veci nepoužíva, no poprosila ma aby som ju trošku nalíčila na koncert, tak som samozrejme neodmietla.

Monika má problematickú pleť takže dôkladne vyčistená pleť je základ, oči som nejak extra nezvýraznila, hnedé dymové líčenie, špirála a na obočie som použila len gél na obočie v odtieni Blond, ktorý jej jemne zvýraznil obočie. Na prípravu ľahkého make-upu som použila produkty od Biodermy z rady Sébium, na ktoré chystám aj recenziu (Sébium Global a Sébium Al Correcteur) a teda veľmi jej pomohli a na jej typ pleti sú ako stvorené :o) No o tom potom :o) Na líčenie oči stačia dva odtiene hnedej( bledý a tmavý), taktiež podkladová báza pod tiene ako aj pod make-up nesmie chýbať ! :) Pery som zvolila jemné do nude odtieňa. Čo sa týka vlasov, tak tie sú len vyžehlené nič viac. No a ja dúfam, že sa Vám dnešná premena páči :o) Prajem Vám príjemný zvyšok dňa :o)


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

Bioderma Sébium Global
Podklad po makeup Gosh
Rimmel London Match Perfection 103 True Ivory
  Dermacol Invisible fixing powder
Zoeva minerálna lícenka odtieň Peach Bouquet

OBOČIE

 Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

 Zoeva Eyeshadow Fix Matte
Gosh paleta 28 očných tieňov( bledý telový tieň a tmavý hnedý tieň)
Gosh Catchy Eyes mascara

PERY

Rimmel London Kate Moss 03

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter set

13 komentárov:

  1. Pěkná přeměna, dost jí to změnilo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tech dvou fotkách kde kouká dolů má na obličeji žluté fleky jakoby neměla make-up :(((((((((((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. já si myslím, že je to nekvalitou fotky, ale jinak je to podle mě krásná změna. Hezká sestřička:).. a ty šikovná kosmetička:) jen tak dál.

      Odstrániť
  3. http://eeverywomen.blogspot.sk/ I followed you.Follow me to ?
    :)
    Mas talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekná premena. Opäť sa ukázalo, že každá žena môže byť krásna, len treba vedieť ako na to. (Nie žeby predtým pekná nebola ;-) ) Inak teším sa teda na tú recenziu na Biodermu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné :) Nežné... :) Krásna premena :)
    Na mojom blogu som spustila JuneBlog, ak nevieš čo to je stačí len kliknúť na blog a môžeš sa zapojiť :)
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Prijemna zmena :) a na akom k oncerte bola?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majk Spirit a Celeste Buckingham :o)

      Odstrániť
  7. ďakujem/e všetkým za komentáre :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne sa to nepáči ten make up je otrasný a ani to nie ej jej otieň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odtien jej praveze super sadol, nebolo prvy krat co som jej ho dala, fotky su fotene prodi slnku takže kvalita sa tam odrazila hlavne na poslednej fotke a vseobecne fotky skresluju a nazivo to vyzeralo uplne inak a lepšie

      Odstrániť