1. júna 2013

MOTD 1.6.2013

Ahojte kočky, dneska som na publikovanie článku nemala veľmi čas, len teraz mám chvíľku tak by som Vám chcela ukázať moje dnešné líčenie, ak sa to teda dá nazvať líčením, pretože je asi najrýchlejšie zo všetkých..Posledné dni nemám chuť a ani náladu sa líčiť, čas by aj bol, ale nemám chuť ani na špirálu, nie to ešte na tiene a podobné šminky..No dnes som sa dala ako ta dokopy a "prikrášlila sa". Zvolila som klasickú linku a výrazné pery. Pôvodne som chcela červené pery, ale momentálne obľubujem na perách oranžové odtiene, snáď nabudúce...:o) Prajem Vám všetkým príjemný zvyšok soboty :o)

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


NIP+FAB Sheer Make-up Fix
 Bioderma Sensibio AR BB krém
Dermacol Invisible fixing powder
Zoeva minerálna lícenka odtieň Peach Bouquet


OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

Essence gélová očná linka (01 Midnight In Paris)
Gosh Catchy Eyes mascara

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
 Real Techniques Starter set

26 komentárov:

  1. Super linky, to chci taky umět :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasny linky i rtenka... myslim, ze je to tak akorad...vic nepotrebujes!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne,jednoduché :) ten rúž ti veľmi pristane

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veeeľmi pekné :) krásne linky,pery aj obočie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ešte nedávno si mi napísala v komentári, že sa budeš musieť naučiť linky alebo niečo v tom zmysle. Nuž, buď si to myslela ironicky, alebo sa učíš veľmi rýchlo :D Tá prvá fotka mi proste vyrazila dych :) A páčia sa mi aj pery, prídu mi skôr také koralové hlavne na poslednej fotke a veľmi ti pristanú :) Inak ako si spokojná s Gosh Catchy Eyes špirálou? Veľmi uvažujem o kúpe. o.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sama som sa čudovala akú linku som si spravila, sa mi raz za čas zadarila no.:D Ironicky to určite nebolo myslene :) a ďakujem krásne :) Inak som spokojná s ňou, pomaly chystám recenziu :)

      Odstrániť
  6. Ta rtěnka :-O Ty linky :-O Oboje nádherné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super líčenie, často sa takto líčim aj ja, keď nemám veľa času, len ešte pridávam tienik v nude odtieni...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. máš nádherný úsmev, a myslím,že ti pristane snáď každé jedno líčenie :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nadherna ocka a odstin rtenky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Povedené líčení, jsi nádherná :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. veľmi, veľmi krásne líčenie. Oči top, a ten rúž je dokonalý!!!
    mimochodom máš krásny úsmev a vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Táto klasická kombinácia ti veľmi svedčí a linky máš spravené úplne super!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ruz ma krasnu farbu.. pristane ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pekné líčenie. obdivujem tie dokonalé linky!!!:)
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Jeee tak toto sa ti fakt podarilo! Ten rúž s linkou, klobúk dole! Velmi sa mi to páči :) A krásne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. na tej poslednej fotke vyzeráš úchvatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Moze byt :) tebe sa hodiuplne vsetko

    OdpovedaťOdstrániť
  18. ty oční linky jsou dokonalé! Kéž bych si je uměla nakreslit také tak pěkně hned napoprvé :/ :D

    Bobunka3liska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. jeee , tu si strašne zlatá a tá linka ti fakt sekne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Si krásna,kiež by som aj ja raz tak zvládla aplikáciu linky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Chtěla bych mít Tvoje obočí, je senza! :-) ..Já mám takové uplně na nic obočí :-/

    OdpovedaťOdstrániť