25. júna 2013

Essence vs. Max Factor mono tiene ( porovnávacia recenzia)

Ahojte !
Keďže vonku práve najlepšie počasie nie je tak som sa rozhodla Vám dnes spísať trošku dlhší článok, aj keď to počasie mi po tých horúčavach ani nevadí, treba sa schladiť :o) Nad týmto článkom som rozmýšľala už strašne dlho, ale nie a nie sa k nemu dokopať. Rozhodla som sa spraviť takú porovnávaciu recenziu, alebo akoby som to mohla nazvať. Keďže sa mi tie dva produkty k sebe hodia, slúžia na ten istý zámer, no a dozviete sa či sa oplatí skôr investovať do drahšieho(nie až tak) mono tiena ako je Max Factor alebo stačí, keď ostanete pri Essence mono tiene..Víťaz bol u mňa jasný, aj keď MF vlastním o niečo dlhšie ako Essence, stále som mu na chuť neprišla, aspoň teda čo sa týka mono tieňov..

Som zato, že každá značka má nejaký prepadák alebo teda nie najlepší produkt a bestseller, tak to je aj u týchto značiek..Essence hodnotím ako najlacnejšiu značku kozmetiky, ktorá ale má skvelé produkty a kľudne si s nimi vystačím a nepotrebujem nejaké high end značky..Max Factor je z drogérie je pre mňa už medzi tými drahšími značkami zato veľmi kvalitnými, je ťažko porovnávať práve tieto dve značky, ale myslím že niekoho by táto porovnávacia recenzia týchto produktov mohla zaujímať, takže sa do toho rovno pustím, a vy môžte skúsiť hádať, ktorá značka vyhrá..:o)

Začnem Max Factor-om, ktorý som si kúpila cca pred rokom vo Fann-ku, keď som súrne hľadala nejaký korálový ( aj keď tento práve taký aký som hľadala rozhodne nie je) k šatám, vtedy som sa veľmi v tomto nevyznala, takže som sa nevedela rozhodnuť či je tento mono tieň dobrý, alebo  nie, predavačka nám ukázala tieň od Goshu a tento od MF, ani neviete ako teraz ľutujem že som nezobrala ten od Goshu..:D Za ten rok som ho použila asi 5 krát, aj to asi dva krát len na ruku, keď som len tak chcela vyskúšať či sa náhodou nezlepšil nejak k lepšiemu, no NIE ! Keď nám tento tieň ukazovala myslela som že je to len tester, pretože ten obal je otrasný, lacný, hnusný..No samozrejme že nebol. Samotný tieň mi príde konzistenciovo ako keby mal v sebe hrudky, suchý alebo ako by som to nazvala, proste žiadnu maslovitovú konzistenciu nemôžte čakať..:D Tieň je matný s malým perleťom. Pigmentácia nie je nulová, skôr taká stredná, no pre mňa nič moc, čakala som viac, výdrž je dobrá, s kvalitnou podkladovou bázou vám vydrží každý tieň celý deň a noc..Myslím, že som ho kúpila za cca 8 €, čo je oproti Essence niekoľko násobne väčšia cena, no ak by predsa niekoho zaujal tento tieň, tak momentálne na e-shope Fann je výpredaj týchto tieňov a môžte si ho kúpiť za 2,90€, majú viac odtieňov..Ja mám odtieň 121 Heat aspoň tak to je napísane na obale, inak na e-shope som tento tieň nenašla, čomu nechápem.Celkovo ma tento tieň veľmi sklamal, no na Max Factor nezavrhnem, síce mi bude len tak ležať v zbierke mono tieňov, no ak by niekto oň mal záujem tak ho môžem dať do nejakej ďalšej giveaway, chceli by ste ?



Po nejakom čase čo som vlastnila mono tieň od MF, som hľadala matný biely tieň, tak som zablúdila pri stojan Essence a jeden mono tieň hodila do košíka, cena myslím že bola do dvoch eur. Na mono tiene niesom nijak zaťažená, dokonca ich veľa nemám, ale Essence mono tiene ma celkom zaujali, myslím že kvalita je veľmi slušná vzhľadom na cenu, mám nejaké aj z výpredaja, kedy ma vyšli ešte lacnejšie..Dokonca balením sa mi páčia ešte viac ako MF, aj keď je to len plast, ktorý sa môže ľahko pokaziť, u Essence mi to nevadí, zatiaľ drží pekne pokope. Ako je známe matné tiene sú so slabšou pigmentáciou ako tie lesklejšie. No keďže toto je porovnávacia recenzia tak Essence je natom pigmentáciovo takisto ako MF, nevlastním síce žiadny trblietavý tieň od MF, kde by som mohla porovnať s Essence trblietavými tieňmi, no z toho čo mám vyhráva Essence. Výdrž je taktiež super s podkladovou bázou. Takže nemám čo viac dodať.Mňa tieto tiene od Essence nadchli, podľa mňa sú super, aspoň teda tie čo mám ja, napríklad vôbec ma nelákajú tiene od Rimmelu, Maybelline, Astoru a podobne..
 

Len pre už úplne doplnenie prikladám fotku aj tých trblietavých mono tieňov Essence, sami posúďte pigmentáciu, ja ich veľmi rada používam :o)
zľava:01 chill out, 35 party all night, 03 starlight
Tak ak ste sa dočítali až sem a tipovali ste že vyhrá Essence tak bingo ! Uhádli ste ! Pre mňa sú mono tiene Essence cenovo výhodnejšie, kvalita je taktiež slušná, no a Max Factor ma s týmto tieňom sklamal.

Definitívny verdikt: Essence mono tiene ÁNO / Max Factor mono tiene NIE
Budem rada, ak mi napíšete či máte s týmito produktmi skúsenosť, najmä s Max Factor tieňmi, alebo či mám len ja nejaký chybný tovar..

19 komentárov:

  1. Ahoj Patty, možno si mala naozaj len zlý kus. Zlý v tom zmysle, že ak dobre vidím, máš myslím modrý obal tienikov(MF) a MF mal pôvodne všetky výrobky v modrých obaloch, ale tak pred 2-3 rokmi myslím, všetko preodel do čiernej, tak ako sú teraz aktuálne. Takže možno len je už starý. Ja som zatiaľ mala šťastie len na dobrú pigmentáciu a vôbec nie takú ako máš na ruke ty. Ale zas je aj možné, že sa to odtieň od odtieňa líši.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, no takže môžem isť s tym rovno do koša, ano je to modry obal, kedže som ho kupovala minuly rok, takže mali v predajni stare produkty, aj ked by tam už mali byť nove.:D Ďakujem ti za info :o)

      Odstrániť
  2. ty odstíny Essence vypadají dobře, zvlášť ten prostřední. od MF mám takovou dvojku stínů a jsou dobré

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten je skvelý, naživo je ešte krajší..:)

      Odstrániť
  3. Ty odstíny od Essence vypadají super :33 S tím by byl super kouřový efekt ^.^

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten MF by se dal hezky použít jako tvářenka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som neskúšala a asi to radšej ani nebudem skúšať..:D

      Odstrániť
  5. Tak ja s Max Factor nemám skúsenosti vôbec, nemám od nich nič a ani ma to nejako neláka :) ..ale som prekvapená,že teda essence je lepší ako slávny MF :) essence tiene mám rada, ale niektoré sú tiež veľmi slabo pigmentované :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne niesu po chuti tie ich paletky rôzne, mono tiene sa ešte dajú ale tie rôzne duo, quatro a podobne, by som si nekúpila..:)

      Odstrániť
  6. pekna recenzia :)

    dakujem za tip

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie tiene od Essence sú super! A ja som zástancom názoru že nie všetko drahé je dobré :) Radšej treba vyskúšať viacero produktov od iných značiek než siahnúť po drahšej. A krásna recenzia! Dúfam že spravíš takýchto podobných recenzii viacej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ano, aj keď pre niekoho to vôbec nie je drahé, zas teraz ked su v akcii za tie tri eura, to je úplne v pohode, ale už len vdaka tejto skusenosit by som si ich nekupila..:) No ak nájdem nejake podobone produktay, ktore sa budu hodit do takejto recenzii tak spravim :)

      Odstrániť
  8. Tieto od essence su velmi pekne a po naneseni na ruku vyzeraju kvalitnejšie:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. maxfactor len v svetlom odtieni ma mama, ja som ho nejako nepouzila, ale uz podla toho ako vyzeraju na ruke sa mi tie essence zdaju dost dobre!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som si kedysi dávno kúpila mono tieň od Essence taký tyrkysovo modrý so shimmerom, nemala som ani šajnu ako to na seba napatlať, no tá pigmentácia je stále rovnako desivá, tak neviem, či je každý iný, alebo či sa nejako zmenili všeobecne, keďže ho mám strašne dlho :D Inak sa mi páčia tie posledné ukážky, len som zvedavá, či či s tieňom prešla iba raz, alebo je tam viac vrstiev? Nechce sa mi veriť že by tak pekne kryli. Inak za mono tieň by som asi 8 euro nikdy nedala :D To je proste u mňa neprípustné, pokiaľ môžem chcem čo najviac za čo najmenej. Hlavne lebo sa bojím, že by som sa sklamala a bol by to nanič produkt. :) Recenzia a porovnanie super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. desivá ? je slabo pigmentovaný ? Sú tam asi maximálne dve vrsty, sú krásne pigmentované a to sa ani mne nechcelo veriť na to že sú to Essence tiene :) No ani ja už, po tejto skusenosti, aj vtedy to bolo ťažké, ale ked som ho tak potrebovala..:D a ďakujem :)

      Odstrániť