13. júna 2013

Colors of the Rainbow TAG ♥

Ahojte kočky, dnešný článok bude tag-ový, keďže už som sa asi poriadne dva týždne nelíčila tak nič iné ani pre Vás nemám ale čoskoro to napravím :o) Tag colors of the rainbow momentálne na blogoch frčí a už ho snáď každý robil a videl, najprv som ho neplánovala spraviť ale časom sa mi zapáčil, keďže mi k tomuto slnečnému počasiu úplne sedí a ja mám veľmi rada farby a celkovo tagy tak som sa do toho hneď pustila ! Ide o tag, v ktorom k farbám dúhe priradíte vašu obľúbenú vec, v mojom prípade skôr kozmetické produkty :o) Pri niektorích farbách mi robilo celkom problém vybrať si produkt ale nejak som to predsa zvládla..:) Na niektorých blogoch som videla aj čiernu farbu, no nemôžem si pomôcť ale tá mi vôbec nepasuje k dúhovým farbám a tak som ju sem ani nezaradila..

ČERVENÁ

Skoro vo všetkých videách a článkoch, ktoré som stihla zhliadnuť som videla pri červenej červený rúž, tak som sa rozhodovala medzi micerálkou od Biodermy, ktorý mi ale príde skôr ružová ako červená a týmto nádherným červeným rúžom od Rimmelu Kate Moss (01), ktorý teda aj zvíťazil, milujem ho a asi si budem musieť zbehnúť ho kúpiť aj do zásoby, pretože sa mi pomaly míňa, veľmi rada ho nosím...


ORANŽOVÁ

Tu som dlhšie rozmýšľala, pretože som nevedela nájst nič oranžové, až nakoniec mi padol do očí Tangle Teezer, ktorý používam každodenne a som sním veľmi spokojná, máte svoj Tangle Teezer ? :o)

ŽLTÁ

Pri žltej som sa rozhodovala medzi Carmexom ktorý milujem a colossalkou od Maybelline, ktorú milujem ešte viac :o) Zvíťazila ona, recenziu nájdete tu !

ZELENÁ

Bioderma mi veľmi pomohla s akné, vyliečila mi pleť a tento produkt má u mňa najväčšiu úspešnosť spolu s AKN :o) Pore Refiner som si veľmi obľúbila a najmä v období, ktoré prichádza.

MODRÁ

Môj obľúbený denný, hydratačný krém Bioderma Hydrabio Légere, skvelo mi pomohol v zimnom období, prvá zima, kedy som nemala po tvári šupinky a vysušené miesta, vrelo odporúčam,určite sa aj túto zimu k nemu vrátim :o)

INDIGO

Keď sa povie Indigo, tak pod týmto odtieňom si vybavím tmavo fialový odtieň a preto hneď som vedela aký produkt si vyberem, už dávnejšie vlastním pigment Dazzle Dust od Barry M v odtieni Bright Indigo, ktorý je veľmi zaujimavý, matný a veľmi sa mi páči, je krásne pigmentovaný no a musím ho ešte častejšie používať.:o)

RUŽOVÁ

Tu som nevybrala žiadnu žiarivú ružovú ale krásnu, metalickú, zaujímavú ružovú, ktorá je vhodná na bežné nosenie, veľmi rada ju nosím a všeobecne Color Tattoo (65 Pink Gold) od Maybelline milujem :o)

MULTIFAREBNÉ

Jednoznačne palety, ktoré obsahujú farebné tiene milujem, mám ich doma niekoľko, aj keď neviem načo ich mám toľko a neviem čo s nimi,pri farebných líčeniach sa hodí veľmi, keď sa chcem s farbičkami vyšantiť, táto konkrétne je bez značky a je z e-shopu kvalitnakozmetika.sk ale na ebay ju zoženiete za ešte lepšiu a smiešnu sumu.:)
No a to je všetko, dúfam, že sa Vám tento TAG páčil a ak ste ho už robili kľudne mi nechajte link na článok v komentári :o) Príjemný deň želám všetkým :o)

16 komentárov:

  1. Ta paletka je super ♥

    http://fashionaddiction-style.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak som sa dočkala tohto tagu aj od teba :) super :) páči sa mi tá paletka, a chcem si takú kúpiť,ale asi tú v zemitých farbách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvelý výber. Tangle Teezer mám aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten tieň od Barry M vyzerá super! Pore Refiner mám tiež rada a do žltej kategórie by som vybrala presne to isté :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Same skvele vecicky si si povyberala

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, prosím ťa kde sa dá kúpiť ten Tangle Teezer ??

    http://dream-with-patty.blogspot.sk/2013/06/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tag super :) tangle teezer sa chystám kúpiť aj ja :) a paletka ?? vidím, že máš niektoré tieniky dosť pomíňané, mne stojí doma v skrini a ani sa na ňu nepozriem... horšiu kvalitu tieňov som ešte nevidela, necítila... nech stojí čokoľvek, nikdy by som ju nikomu nedoporučila...je omnoho kvalitnejších tienikov ako v nej :) toť môj názor na ňu.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj ako si spokojna stou kefou Tangle Teezer?
    som tu nova možeš kuknuť:http://jankablog4.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, som s nou spokojna, dobre sa s nou češe, zmestim ju v pohode do kabelky, aj ked som este rozmyslala nad cestovnym balenim, ale myslim že si vystačim aj s touto, vlasy nijak neťaha, určite nelutujem že som si ju kupila :)

      Odstrániť
  9. Pááááni, jediné čo by som asi vymenila vo svojom tagu by bol tangle teezer, pretože ten môj je čierny a nahradila by som to iným oranžovým produktom, ale inak by to asi bolo presne to isté :D Takže hodnotím to ako super tag! :)

    Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je to super! Já jsem dneska taky tento TAG zveřejnila, takže jestli chceš, mužeš se podívat tady: http://withthecharm.blogspot.cz/2013/06/colors-of-rainbow-tag.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Moc hezký tag. Sama takových barviček moc nemám, až na lesky a rtěnky, ty hrají všemi barvami. A ta paletka...po tej mlsně koukám už léta, ale půlku odstínů bych bohužel nevyužila...:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super post :-) a si spokojná so špirálou? diky :-)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :-) - http://luciapodmanicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano a velmi, v clanku najdes aj link na recenziu :)

      Odstrániť