20. mája 2013

Večerné ružové líčenie

Ahojte kočky :o)
Pri dnešnom líčení som na plno využila u nás nový odtieň Color Tattoo od Maybelline čo je 65 Pink gold :o) Je to nádherná ružová farba, so zlatým podtónom, zamilovala som sa do nej hneď ! :) Celé líčenie sa nesie v ružových odtieňoch a myslím, že je veľmi vhodné na rôzne slávnostné príležitosti, či už na stužkovú, na ples alebo na svadbu, preto som ho aj nazvala večerné :o) Nie je veľmi výrazné, no napriek tomu pekne zvýrazní oči :) Aký odtieň rúžu zvolíte je len na vás, ja som použila rúž do ružova, no myslím že ešte vhodnejší a lepšie by to vyzeralo s nude rúžom :o) Nie je to tá barbínovská ružová a práve preto sa mi líčenie páči :o)


bez blesku

POSTUP

Na viečko som naniesla ako podklad podkladový očný tieň(Avon) aby tiene boli ešte výraznejšie a vydržali celú noc ! Pokiaľ som podklad nechala aplikovať chvíľku tak som si vytvarovala obočie pomocou setu tieňov na obočie(Oriflame) a následne zafixovala gélom na obočie (Alverde) aby obočie ostalo tak ako som si ho vytvarovala. Na celé pohyblivé viečko a do vnútorného kútika oka som aplikovala prstom Color Tattoo od Maybelline odtieň 65 Pink Gold, do vonkajšieho ohybu oka som naniesla tmavo ružový tieň (GOSH paleta) a od polovice som aplikovala ružovo-fialkový tieň so zlatými trblietkami (MAC), ktorý som poriadne rozblendila s tmavou ružovou, aby som prechod stratila. Pod obočie som naniesla jemne matný biely tieň, ktorý má podtón do žlta(GOSH paleta). Riasy som vytočila klieštikmi na riasy(No name) a použila špirálu(Maybelline) V podstate to isté som spravila aj na dolnom viečku len vo vonkajšom kútiku som naniesla čiernu kajalovú ceruzku(Barry M) poriadne som to rozblendila. Na horné viečko som jemne ohraničila oko čiernou gélovou ceruzkou (Avon) no len vo vonkajšej strane.

Pleť som dôkladne pripravila  (postup prípravy: Bioderma micerálka, krém Bioderma Atoderm Nutrittive, Gosh podkladová báza) na aplikáciu make-upu, v mojom prípade tentoraz BB krému (Bioderma), ktorý som jemne zafixovala fixačným sypkým púdrom (Dermacol). Tentoraz som vynechala rozjasňovač aj bronzér, no ak by som išla na nejakú slávnosť tak to určite nevynechám, naniesla som len lícenku (NYC). Na záver už len ružovkastý rúž na pery(Rimmel London) a máme hotovo :o)


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


 Bioderma Sensibio H2O
Výživný denný krém Bioderma Atoderm Nutritive
Gosh podkladová báza
Bioderma BB krém Sensibio AR
Dermacol Invisible fixing powder
 NYC mosaic powder blush

OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI

Podkladový očný tieň Avon
Maybelline Color tattoo 65 Pink Gold
GOSH paleta očných tieňov
Avon gélova čierna ceruzka SuperSHOCK
Maybelline The Rocket Volum Express Mascara

PERY
Rimmel London Kate Moss 05

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter set

Čo vy a ružová ? Nosíte ju, či už na očiach alebo na oblečení ? :)

26 komentárov:

  1. to oční líčení se mi moc líbí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné líčenie, ty si nádherná :)
    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi sa mi líčenie páči! :) Podobnú kombináciu som skúšala včera, no nevydalo :D Oči sú spravené naozaj krásne, asi by sa mi to tiež viac páčilo s nude rúžom ako si sa vyjadrila, no aj takto je to úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, tvoje bolo určite tiež pekne :-) No teraz lutujem že som nespravila fotku aj s nude ružom..:D

      Odstrániť
  4. Nádherné líčenie .. color tatoo má dokonalú farbu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne líčenie..ani moc výrazné, ani nenápadné :)
    Ak by si chcela skúsiť šťastie a vyhrať produkty od Rimmel a Essence poď na môj blog, kde práve prebieha GIVEAWAY :)
    http://belle-katinka.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, presne o to mi išlo :) a tiež za pozvanie :)

      Odstrániť
  6. Ako som uvidela ten nádpis tak som sa zľakla:)) podľa mňa je ružová farba tieňu najhoršia a najzrádnejšia a osobne má pred ňou veľký rešpekt, ale toto tvoje líčenie sa mi páči. Je to taká iná ružová pekne doladená ostatnými farbami.
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To tedá áno a mne sa tá "pravá" ružová vôbec nehodí a nerasa robím s ňou, takže ju vždy vynechávam..:D táto ružová sa mi ale velmi pači, dakujem :)

      Odstrániť
  7. Uzasne uzasne uzasne :)) tesim sa aj na dalsie tvoje licenie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tebe pristane snáď každá farba :) Ani sa nečudujem na takej dokonalej tvári :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej dakujem kráásne :o) ale každá naozaj nie..:D

      Odstrániť
  9. Líčení je nádherné a ty jsi kočka :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. to je super, to se ti povedlo ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeeej toto ti veľmi pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. miluju tvoje články! nepřestávej blogovat :) jseš krásná a hrozně moc šikovná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne za užasný komentár, neskutočne ma potešil ♥

      Odstrániť