28. mája 2013

Saloos Bio kokosový olej recenzia

Ahojte, hneď na začiatku by som Vám chcela oznámiť, že tento článok (recenzia) bude jeden z tých dlhších. Už dlho som sa chystala na túto recenziu no a konečne nastal čas na jej vydanie, haha. Dneska sa budeme zaoberať prírodnými olejmi, úžasnou kokosovou vôňou takže kokosovým olejom :o) Kúzlo kokosového oleja som spoznala len pred nedávnom, keď som sa o ňom dočítala na blogoch a čoraz viac recenzii som videla a prečítala si som ešte viac po ňom zatúžila, no a už som hrdou vlastníčkou. Najviac sa mi zapáčil od značky Saloos, od ktorej mimochodom nič iné nevlastním, no už teraz pokukavám po rôznych produktoch :o)

Najprv som si ho chcela objednať z internetu, ale s poštovným by ma to viac vyšlo ako keby som si ho kúpila v kamennom obchode, takže som zvolila túto možnosť. Musím vám napísať, že ten obchodík, v ktorom som si kúpila tento kokosový olej si ma hneď získal, bola som v ňom prvý krát, priestorovo je taký maličký a ani som si ho nevšimla zvonku, no je veľmi útulný, dobre som sa v ňom cítila, je to bio obchod, takže samé prírodné produkty, žiadne umeliny, ja som teda išla po kokosový olej, ktorého mali veľa od rôznych značiek, no ja som chcela práve Saloos, ktorý bol v tej dobe vypredaný, tak si nechali moje číslo a síce som čakala 2 týždne pokiaľ im prišiel, rada som si počkala, aj keď bol najdrahší zo všetkých čo tam mali, sama predavačka mi povedala že je najkvalitnejší a tá vôňa sa mi zdala najkrajšia, žiadne chemikálie a podobne. Personál bol teda veľmi milí, radi mi olej rezervovali, napísali mi keď im prišiel, odložili mi ho až pokiaľ som si preň neprišla, radi mi zodpovedali na všetko čo som sa pýtala takže som veľmi spokojná s obchodíkom a so samostatným nákupom ! :o) Hneď sa človek cíti lepšie v obchode, keď je personál milí a pomôže Vám keď niečo potrebujete a nezazerá na Vás ako keby ste prišli kradnúť, už len kvôli tomu si ma získali, tiež máte takú skúsenosť že sa radi vraciate do nejakého obchodíku či už len kvôli milému personálu ? :o) No dobre, to k nákupu tohto produktu a teraz už prejdem rovno k nemu :o)

Kokosový olej je rastlinný olej, ktorý je lisovaný za studena neobsahuje žiadne konzervačné, syntetické, farebné ani vonné látky, nie je umelo parfemovaný ani bielený a samozrejme je netestovaný na zvieratách.

Používam ho cca mesiac a pol a stal sa mojím favoritom vo všetkom, je to úžasná vec a nechápem prečo som si ho kúpila až teraz, kokos a kokosová vôňa mi nijak nevadí, tento kokosový olej nádherne vonia, nijak vtieravo, necítim žiadne umelé látky, ako som napr, cítila u kokosoveho oleja, ktorý sa dá zohnať v DM-ku (Purity Vision) a tá vôňa nebola vôbec tá pravá kokosová ako je u tohto oleja, ale to je možno len môj názor, niekomu možno vonia, no ja do tej skupinky proste nepatrím.
Po prvom použití sa zaradil do mojich favoritov, dá sa použiť úplne na všetko, v tomto smere je skvelý, má všestranné využitie či už na varenie, na vlasy, na telo, po holení, na bielenie a dezinfekciu zubov, ako prírodný deodorant, na jedenie, alebo len tak na natieranie sa ním a voňanie bezkonkurečnej vône :) Napríklad vôbec nechutí zle a dočítala som sa už aj že je dobre si dať jednu lyžičku denne, je jedlý, kľudne ho môžte pridať do jedla :o)
Má tuhú konzistenciu, ktorá sa pri teplote 24-25°C roztápa teda sa mení na tekutú, prirodzene kedže to je olej je mastný ale rýchlo sa do pokožky vstrebe a vynikajúco hydratuje, napr. na vlasy, hlavne na suchú končeky je ako stvorený :o) Keď som si spravila zábal s olivovým olejom, tak som mala vlasy veľmi mastné no s kokosovým olejom to bolo už super aj po umytí vlasov, keďže sa rýchlo vpije. Ako čistá prírodná surovina je ideálny na citlivú a suchú pokožku, rada si s nim "mažem" pery,na zimu na popraskané pery je ideálny, nepotrebujete žiadne pomády a podobne, stačí Vám toto, taktiež nepotrebujete žiadne krémy po holení, toto Vám to splní to isté čo oni, a k tomu tá kokosová vôňa :) Samozrejme že nemusím čakať pokým sa mi roztopí, keďže takú teplotu v izbe nemám, skvele sa dá nabrať prstami a hneď sa vám krásne roztopí, takže žiadny problém..


Balenie má 250 ml/8,60 € a veľmi pomaly ho ubúda, takže Vám vydrží veľmi veľmi dlho a ja som zvedavá že kedy ho miniem, no tak skoro to nebude.:o)
Dostupný by mal byť v obchode s bio produktmi, v DM-ke som ho bohužiaľ nenašla a taktiež je veľa e-shopov, kde si ho môžte zakúpiť. Tento kokosový olej môžem rozhodne všetkým doporučiť, je naozaj skvelý a použiteľný na všetko ! :)

Máte skúsenosť s prírodnými olejmi ? Saloos má aj iné varianty kokosového oleja, veľmi ma láka hlavne čokoladový a vanilkový, máte s nejakým skúsenosť ? 

18 komentárov:

  1. No ja som dnes mala v pláne ísť pre ten do Dm-ky...tak teraz neviem :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uršite sa chod nan pozriet a možno si ho aj kupiš, ja ked som bola tak tam bol jeden aj otvoreny takže som ho mohla ovonať no a možno tebe sa zapači :) sto ludí, sto chutí :)

      Odstrániť
  2. ja mam ten z dmky a mne vonia krásne,aj ked je pravda,že ho nemám s čím porovnať,kedže to je moj jediny olej.ale ja som snim spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som čítala veľa pozitívnych ohlasov naň, takže je to len môj názor :) nemožem ho nedoporučiť a ani doporučiť keď ho nevlastním.:D

      Odstrániť
  3. pekný článok...kokosák vyzerá fakt skvelo, možno ho niekedy prihodím do košíka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekná recenzia. ja o ňom už dlho rozmýšľam. hlavne na tie suché končeky..
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem měla od saloosu ten kokosvý olej tropic... a je super! :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Počula som naň už dosť recenzií, možno ho skúsim :)

    GIVEAWAY on my blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tusim som o nom uz niekde citala :) musi to byt super vecicka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Keďže ja kokos fakt nenávidím :D A už len vôňa mi spôsobuje mučenie, tak by som si to asi nekúpila ale ako Saloos značku veľmi obľubujem :) Hlavne ich olejčeky na tvár :)
    Andy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kupovala si ho niekde v PD? :)) ak ano, kde tam?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, na Námesti Slobody, myslím že sa volá natur shop-bio-racio-vinotéka :)

      Odstrániť
    2. ďakujem ;)

      Odstrániť
  10. Já ho mám taky jen mám nějakou tropic vůni a jsem s ním taky naprosto spokojená!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vyzerá fajn, no ja kokosovú vôňu príliš nemusím, ale najbližšie skúsim ovoňať. Možno mi nebude vadiť, pretože také tie umelé vône sú fakt iné v porovnaní s prírodnými, navyše Saloos je vynikajúca čisto prírodná kozmetika. Ja mám od nich hydrofilný odličovací a bio regeneračný olej na tvár a tie si nemôžem vynachváliť - tu som o nich písala - http://www.bludickasro.blogspot.sk/2013/05/recenzia-saloos-hydrofilny-odlicovaci.html. Tiež som rozmýšľala, že vyskúšam ďalšie produkty. Asi zas navštívim lekáreň. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ja mam uz druhe balenie kokosoveho oleja purity vision a je pravda ze zpociatku mi bolo z jeho vone zle :D taka mastna tazka... tento od saloos som este nemala, ale citala som viacere porovnania s purity vision ze tento krajsie vonia. tiez som uz rozmyslala nad kupou tohto, ale ked beriem do uvahy moju spotrebu a to ze v dm si na olej mozem uplatnit poukazku 25% tak za 300ml zaplatim 5 eur :D inak teraz som si kupila avokadovy olej a zda sa mi ze je na vlasy este lepsi ako kokosovy co je podla mna neuveritelne ze existuje este nieco lepsie

    OdpovedaťOdstrániť
  13. miluji kokosový olej, u nás ho myslím v DM mají, ale na 100% to taky nevím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja ho mám, a čítala som že po umytí je dobrý na končeky, ale keď si ho dám, tak mám ráno mastné vlasy. Kúpila som si ten veľký pohár, a už si ho asi znova nekúpim. :)Mne proste moc nevyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť