18. mája 2013

Rýchly tip na úžasný štetec

Príjemnú sobotu Vám prajem ! :)
Ešte na začiatku môjho blogovania som Vám priniesla mini recenziu na produkty od ELF-u, ktoré som si v tej dobe kúpila (júl 2012), je dosť možné že veľa z vás ten článok nevidel, ale to nie je podstatné, ide o to, že v tej recenzii bol aj jeden úžasný štetec, ktorý mám doteraz a veľmi som si ho obľúbila, milujem ho, a preto som sa rozhodla Vám o ňom dnes znova napísať, inak na zabudnutý článok kde môžte vidieť ešte novučičký, nepoškodený štetec TU ! Obsah dnešného článku bude len pozitívny tak sa nato pripravte :o)

Ide o typ štetca kabuki, je maličký (výška 5cm), mám iba tento jeden z tých menší kabuki štetcov. Tým, že je malý, sa v pohode hodí do kabelky, ide o štetec na tvár, vhodný na cestovanie a iný štetec nepotrebujete, je multifunkčný, v pohode s ním aplikujete lícenku, bronzér alebo rozjasňovač v núdzi, keď iný štetec nemáte pri sebe. Áno, najlepší je na púder, dobre produkt naberá, skvele sa s ním pracuje, nijak pokožku nedráždi pretože je to ten najjemnejší štetec, ktorý som snáď doposiaľ mala, musím priznať, že predbehol aj štetce na tvár od Zoevy, ktoré vlastním, ako som vyššie uviedla tak mám ho od júla 2012 čo bude zachvíľu rok, čo ho mám, a pri pravidelnom čistení, štetinky vôbec nevypadavajú, nič také som nepostrehla, ani že by sa jeho kvalita zmenila. Nato že to je štetec od Elfu, by som nepovedala že bude tak úžasný, áno, cena na ich stránke je trošku vyššia možno pre niekoho ale určite sa kúpa oplatí, majú mnoho akcií a zliav, ako mali aj prednedávnom a štetec bol o niečo lacnejší, takže dá sa kúpiť výhodne :o) Štetec na e-shope-TU !

Štetinky sú zo syntentických vlákien, tento štetec ich má snáď milión, sú pekne husté, takže žiadny riedky štetec, sú veľmi hebké, jemné, kvalitné. O ostatných štetcov od ElF-u som čítala že sú zlé a nie kvalitne, ale to sa dá čakať vzhľadom na cenu, ja by som určite do nich neinvestovala, aj keď malú čiastku, radšej si priplatím za kvalitnejšie, no tento štetec k tej skupinke zlých štetcov nepatrí, tento je dokonalý :o) Ako môžte vidieť na fotkách, tak sa mi už názov trošku ošuchal za tú dobu, no žily mi to netrhá a nevadí mi to :)
Prídavné mená, ktoré sa k tomuto štetcu patria: najjemnejší, najlepší, úžasný, dokonalý, hebký, skvelý, mnou milovaný :o) I love it !
Neviem čo by som ešte dodala, vrelo odporúčam, dávam mu 120 % a ak stále hľadáte štetec na tvár, tak tu máte hneď multifunkčný štetec na tvár :o) Pochybujem, že sa niekto nájde, kto s ním spokojný nie je :) Ak Vás niečo zaujíma, čo ste v článku nenašli, kľudne mi napíšte, rada zodpoviem :)
A čo vy máte tento štetec?? Alebo sa naň ešte len chystáte, či Vás vôbec nezaujal ? :)
Teším sa na Váš názor ♥

8 komentárov:

  1. ze zhora vypadá jako ocásek fretky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od elfu nemám ešte žiadnu vec:/ ale tento štetec sa mi páči moc...
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měla bych už od Elfu něco zkusit ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Už dlouho chci zkusit něco od ELFu tak asi už nastal ten správný čas :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám od ELF iba ten klasický plochý na púder, ale aj o tomto som počula samé chvály :) Na druhej strane nie je ani z tých najlacnejších takže určitú kvalitu už človek očakáva ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzera fajne ni mne produkty z ktorych sa osucha pismo velmi drazdia oci

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Uz nekolikrat jsem po nem na Elfu koukala , ale nevedela jsem jestli bude dobry. Tak ted uz vim ze ho nutne potrebuju :D

    OdpovedaťOdstrániť