4. mája 2013

Recenzia: Urban Decay Naked 2

Ahojte, možno už ste viacerí očakávali recenziu na paletu Naked 2 od americkej značky Urban Decay, snívala a túžila som po nej odkedy som sa o nej dozvedela a prianie sa mi na Vianoce splnilo :o) Ak by mi niekto napísal že nepozná túto paletu a bloguje  tak by som mu asi neuverila :) Je to asi najznámejšia paleta očných tieňov, neviem či jednotka alebo dvojka ale berem to aku jednu paletu, takže to je asi za jedno :) Ja mám teda tú dvojku, chcela som najprv jednotku, no odrádzalo ma obal palety tak nakoniec mám túto, ktorú teraz milujem a som s ňou nadmieru spokojná a teraz som rada že mám dvojku a nie jednotku, aj keď priznám sa, že by som najradšej bola keby mám obe plus Naked Basics :)) Obávam sa že táto recenzia bude pomerne dlhá, keďže mi fotenie paletky a tieňov dalo fakt zabrať tak nechcem na nič zabudnúť, no a preto som vytvorila kratulinkú ukážku palety,na konci článku máte video, ak sa teda niekomu nechce čítať recenzia :)

Na začiatok musím povedať, že mi práve ten názov palety-Naked veľmi nesedí k samostatným tieňom, pod slovom "nahých tieňov" si skôr poredstavujem matné, možno niektoré s trošku trblietkami telové, neutrálne tiene, čo v tejto paletke prevládajú skôr trblietavé tiene ale najnovšie je spomínaná Naked Basics, ktorú už názov fakt vystihuje, aspoň podľa mňa, takže to len tak na začiatok..Je to paleta, ktorá obsahuje 12 zemitých odtieňov, od telovej až po čiernu, snažila som sa Vám každý tieň po tieni vyfotiť čo najlepšie(fotky sú všetky robené na vonku na dennom svetle)  tak dúfam, že bude táto recenzia pre Vás prínosná :) S týmito odtieňmi sa dá spraviť nespočetne veľa denných líčení tak i výrazných.

OBAL
Ako som už spomenula, tak obal Naked 2 sa mi páči viac ako obal Naked 1 a to jedine kvôli tomu, že jednotka ho má semišový a dočítala som sa že ten veľký nápis sa akokeby po čase "zošúpe" a to ma vážne odradilo..Obal Naked 2 mi príde chladnejší ale našťastie sa nemá čo zošúpať, tak zato som rada, je plastový, keď som uvidela paletu vyzeral ako kovový, ale je pevný, narozdiel od jednotky sa nemá ako zašpiniť, takže na ňom nie je nič vidno a paleta je celkom ťažká, myslím hlavne kvôli obalu.Veľká nevýhoda a problém je otváranie a zatváranie palety, čo je pomerne ťažké a musím použiť silu pretože nejde ľahko otvoriť. Inak paleta prišla ešte v jednom plastovom obale, v ktorom ju mám doteraz a je mi nejako ľúto zahodiť, toto balenie obsahovalo aj miniatúru lesku Junkie od UD, ktorý som si teda narozdiel od paletky vôbec neobľúbila, nevyhovuje mi ani konzistencia, ani vôňa a na perách ma štípal, takže ho nepoužívam, nuž, každá značka má niečo katastrofalne a niečo bombové ako sú napr. palety UD :)) Naked 1 má myslím že miniatúru Primer Potion, čo by ma oveľa oveľa viac potešilo, no nevadí :) Paleta má veľké zrkadlo, ktoré je použiteľné ak cestujete takže to je výhoda, no len sa mi dosť špiní, takže si ho musím pred použitím vyčistiť, no zatiaľ som s paletou nikde necestovala, takže som ho ani nepoužila. Paleta obsahuje aj dvojstranný štetec, ktorý mne celkom vyhovuje a pohode ho používam..


TIENE

Paleta obsahuje 12 krásnych zväčša neutrálnych, hnedých odtieňov. S týmito odtieňmi nakombinujete rôzne líčenia, tie najneutralnejšie, denné, n Z konzistencie tieňov som maximálne spokojná a asi najviac nadšená, takú konzistenciu som ešte nezažila pri nijakých tieňov, ktoré vlastním a a ni sa nečudujem, Naked je proste božská :) Každý jeden tieň sa na viečku krásne rozotiera, ľahko sa s nimi pracuje, kombinuje s inými tieňmi, tieňuje a mohla by som toho napísať ešte viac ale prejdime k jednotlivým tieňom :o)
a rôzne príležitosti až po výrazne, večerné. Táto paleta konkrétne obsahuje 3 matné tiene, ostatné sú leské s trblietkami, čo mne sa páči a som rada, keďže matné v obľube veľmi nemám, aj keď pri neutrálnych líčeniach sú najlepšie :) Práve tieto matné tiene ako je vo zvyku sú najmenej pigmentované, aspoň teda odtieň prvý-Foxy, ostatné dva sú slušne pigmentované a vyhovuje mi to. Tiene sú jemnučko namleté, majú výbornú textúru, ktorá je maslovitá, ľahko a dobre sa aplikujú či už štetcom alebo pomocou prsta a pigmentácia je na 1 s hviezdičkou :)
Swatches:
FOXY-pre mňa asi najnezaujímavejšia farba, obyčajná matná, telová mierne do žltá farba, najslabšie pigmentovaná, u mňa vôbec nevidno na oku, pretože úplne splýva s mojím tónom pleti, no pre tmavší typ pleti môže byť zaujímavá
HALF-BAKED- tento odtieň nájdete aj v Naked 1,je to nádherná zlatá farba s podtónom trošku do orandžová, krásne pigmentovaná, vo mne tá farba evokuje Vianoce a zimu, pretože som si ju to obdobie najviac obľúbila a používala dosť často, robila som aj jedno líčenie použitím tohto tieňu, veľmi sa mi páči na očiach, je to jeden z mojích favoritov celej paletky, aj keď tích je viac :)


BOOTYCALL- toto je najpoužívanejší tieň z celej paletky ako môžte vidieť na fotke, aj keď by mohol byť viac do biela ako do ružova, je to krásny trblietavý, skvelo pigmentovaný tieň, ktorý používam do vnútorného kútika alebo pod obočie na rozjasnenie, ako som povedala keby bol viac do biela tak je ideálny ešte viac :) Mohli ste ho vidieť už v mnohých líčiacich príspevkoch, pretože ho používam dennodenne, skoro pri každom líčení ak nie pri každom :)

CHOPPER- tento tieň mi príde na jedno kopyto spolu s Half-Baked a YDK, sú dosť podobné, no napriek tomu sa líšia, odtieň je veľmi zaujimavý, metalický ružový, ktorý hádže rôzne odlesky farieb :) Na fotke zas vyzerá ako bronzový tieň, je fotený na priamom slnku :) Použila som ho mierne v tomto romantickom looku spolu aj s Bootycall :)



TEASE- taktiež patrí medzi favoritov, je skvelý pomocník pri tieňovaní, do ohybu oka ideálny, je druhý matný tieň, zato pekne pigmentovaný, je to zaujímavá farba, vyzerá tak trochu špinavo, ak niekto chápe ako to myslím..ako by ste tú farbu nazvali  vy ? :) nájdete ho použitý napr. TU v prvej tretine ohybe oka:)


SNAKEBITE-veľmi zaujímavý odtieň hnedej so zlatým podtónom a odleskmi, na očiach vyzerá očarujúco, zdá sa mi že som s ním ešte nerobila líčenie, tak to musím napraviť nie ? :)  Taktiež stačí jedno pretretie po tieni, pretože je užasne pigmentovaný :)




SUSPECT- krásny, jemný, leský odtieň, ktorého obohacujú krásne trblietky, myslím že je skvelo vhodný na denné nosenie :)

PISTOL- tento odtieň sa mi opisuje prekvapivo ťažko, pretože to je veľmi veľmi zaujímavá farba, ktorá má rôzne odlesky, tu vyzerá trošku do hnedá no príde mi, že má podtón do zaujímavej modrej, inak celkovo mi príde ako krásna šedo-strieborná,haha..:) Robila som líčenie, v ktorom som použila aj tento tieň,TU :)



VERVE-
táto farba mi príde taká "párty", ktorá krásne rozžiari oko, krásný, lesklý strieborný odtieň, ktorý ste mohli zazrieť TU 

YDK- napriek tomu, že na fotke vyzerá krásne(samozrejme aj v skutočnosti) nenosím ho veľmi často, skôr výnimočne, keď ma napadne :) Je to bronzový, jemný, veľmi lesklý tieň...


BUSTED- ďalší favorit, je to krásny tmavo-hnedý tieň, ktorý vyzerá taktiež zakaždým inak, nie je to ten obyčajný tmavo hnedý tieň, dá sa celkom dobre vsrtviť, čím dosiahnete väčšiu intenzitu :) Rada ho používam skôr pri výraznejších líčeniach, no dá sa jemne použiť aj na denné líčenia..
 

BLACKOUT- posledný odtieň je matná, klasická, slušne pigmentovaná čierna, nie je to nijaká čierna do šeda, ale je to čierno-čierna farba, ktorú len tak ľahko nedáte dole, drží ako pribitá, dobre sa vrství, na tej ľavej strane to môžte vidieť, vidno tam trblietky pretože som bola celá od nich pri "swatchovaní".Klasika pri výrazných či dýmových líčeniach :) Som rada že práve čierna je matná..:)
To sú dopodrobna všetky tiene, dalo to zabrať, všetko tak vyfotiť, teraz pre kompletku, všetky tiene najprv s bleskom potom bez blesku :)
Tiene som "swatchovala" prstom bez podkladovej bázy a pigmentácia tak či tak výborná, výdrž taktiež :)
Už asi nemusím brať ako nevýhodu dostupnosť značky Urban Decay, pretože sa dá v dnešnej dobe kúpiť na rôznych e-shopoch, ja ju mám z českého e-shopu .kosmetika-usa.cz, no musím sa priznať, že paleta mi prišla trochu poškodená, čo som nečakala na tak kvalitnú vec, jeden tieň sa "odlepil" alebo ako by som to napísala, takže som to musela poriadne zalepiť, pretože na ďalší deň odpadli asi ďalšie tri dni, našťastie teraz to už silno drží :) O slovenských e-shopoch viem napr. o krasotika.sk alebo kvalitnakozmetika.sk..Takže ak Vás zaujala alebo sa rozhodujete určite do nej investujte, pretože ja som  nadmieru spokojná.Cena sa pohybuje okolo 50 eur, čo nie je najmenej, nie je päť eur že, no kvalita tieňov, balenie a proste všetko okolo toho stojí to zato, ak budeme mať sviatok tak si požiadajte o paletu :) Nepotrebujete už žiadne iné tiene, toto Vám úplne vystačí :) Zamilovala som sa do nej :) Za mňa odporúčam a dávam jej 1* !

Ak Vás článok nezaujal ale chcete vedieť o čo ide, pozrite si krátučkú ukážku Naked 2, dúfam, že sa Vám video páči :)

Budem rada, ak mi napíšete či vlastníte Naked paletku alebo poprípade hocijakú inú od Urban Decay, aké sú vaše skúsenosti s ňou :) Dúfam, že sa Vám táto mega dlhá recenzia páčila, že vám je poprípade prínosná, možno som Vám dokonca pomohla pri rozhodovaní, čo by ma potešilo :) 

26 komentárov:

  1. je naprosto perfektní, taky po ní toužím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám doma Naked i Naked2 a nemůžu si je vynachválit. Zkoušela jsem i jejich levnější verzi MUA a teda nic moc. MUA mi leží doma.
    A abych řekla pravdu N2 mi přijde trochu lepší :)
    Blondies z My Blond World

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som nemala Naked 2 tak som bola s MUA paletou celkom spokojná, na tú cenu no teraz už leží aj mne iba doma..:D

      Odstrániť
  3. skvelá! nevlastním ani jednu Urban Decay paletku,ale táto ma krásne farby!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dokonalosť :)

    Giveaway: http://thecolordiary.blogspot.sk/2013/05/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie metalické odtiene sú božské!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Achjo, teď ji chci snad ještě víc!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja mám teda jednotku a som na tom rovnako ako ty, najradšej by som brala obe :D a už som mala takú slabú chvíľočku,že si teda kúpim aj dvojku, ale zatiaľ sa snažím odolávať najviac ako to len ide :D :))

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No mít tuhletu paletku je můj velký sen, ale bohužel, ta cena je dost vysoká :/ Tak jsem si aspoň pořídila její levněšjí variantu od MUA a je fajn, ale Naked je určitě o moc lepší .. no třeba se mi někdy podaří si na ni našetřit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten obal mi pripomina špz-tku z auta ale inak pekne farby take do hneda su najkrajšie

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nemám peniaze:/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som šťastná so svojou nude paletkou od Zoevy, aj keď sa to asi nedá moc porovnať. Myslím že oco by mi odtrhol hlavu, keby som mu povedala, že by som chcela paletku za 50€ :D No proste u nás je to čudné s týmto a sama by som na ňu nikdy nemala, lebo by som to niekde oplieskala :D Dosť bolo kecov.
    Tiene vyzerajú nádherne, fakt by ma lákalo mať ju doma, aj keď mám v láske skôr matné tiene. Fotky, swatches a celá recenzia je super, obdivujem, že si s tým dala toľkú robotu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Skvělá recenze! Paletku jsem právě objednala :o))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Milujem najmä fotky s týmito paletkami...Ten zlatý tieň je neskutočný,čierna mi pripadá ako rozdrvené uhlie xD
    Nevyhodila by som za ňu tú cenu,takže ju asi nikdy vlastniť nebudem,ale obal aj všetko okolo tejto kolekcie milujem!
    Určite by sa s ňou však skvelo líčilo,konzistencia vyzerá byť tiež v pohode ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Uzasne odtiene taketo su mojou srdcovkou!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tá paletka je úžasná, no priznám sa, že až nedávno som na nete zbadala jej cenu a 50 € ma vážne dostalo! Je pravda, že som čítala aj celkom rozumnú a presvedčivú recenziu, že táto paletka za tú cenu ozaj stojí, no osobne by som sa už len kvôli tomu nalákať nenechala. Podobná recenzia je tá tvoja :) Paletka je fakticky krásna no záleží to asi aj od typu človeka, u mňa veľká túžba po nej asi neprekusne tú cenu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Veľmi pekné farby, paletka je skutočne pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Nakonec jsem si ji také objednala a už se nemůžu dočkat. :) Basics mám a tak bych chtěla zkusit i něco víc "original". :) Super recenze, krásně jsi zachytila barvičky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. :) mám jedničku a chci i dvojku, z mé zkušenosti jsou to dokonalé stíny, které vydrží fakt dlouho bez hnutí. jinak k tomu obalu, nemám s nápisem nebo semišem problém, uchovávám paletu v tom průhledném obalu, co k ní byl, takže je stále ok a v perfektním stavu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. ahoj, ja mam fake a myslim, ze je na nerozoznanie od pravej paletky...za necelych 9eur aj s postou...a to som nevedela, ze si objednavam fake, bola som v domneni, ze si objednavam "len nejaku paletku zemitych ocnych tienov"...tiene su nadherne a da sa s nimi krasne pracovat :-)ked ich miniem, objednam urcite opat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kde si to prosim ta objednala ? :) anonym ? alebo niekto kto vie kde predavaju lacnu fake :P

      Odstrániť
    2. fake najdes na aliexpres alebo aj na ebay je toho kopec

      Odstrániť
  20. Objednane obe na Vianoce ;) skvela cena len 20£

    OdpovedaťOdstrániť