22. mája 2013

Rainbow eyeliner / Dúhová linka

Ahojte ! :o)
Počasie práve najlepšie nie je, teda aspoň u nás a tak si dnes aspoň takto spestríme deň, vytvorila som totiž prednedávnom ultra-farebné ale zato jednoduché líčenie, ktoré Vám zaberie naozaj len chvíľku :o) Na youtube je síce veľa tutoriálov na dosiahnutie tohto looku, ale myslí, že to každá zvládne :o) Ide o rainbow eyeliner teda dúhovú očnú linku :o) Myslím, že toto líčenie je v pohode nositeľné cez deň alebo napríklad aj na diskotéku :o) Vyzerá to naozaj super, žiaľ celú fotku nemám, takže pridávam len fotku oka..

Postup je veľmi jednoduchý, ak máte bielu kajalovú ceruzku,tak si ju roztopíte a spravíte s ňou pomocou štetca presnú linku, no a potom na ňu začnete aplikovať už vami zvolené tiene, tu sa môžte pekne vyblázniť s farbičkami :o) Ja som na zvýraznenie oka spravila jemnú linku, vytočila mihalnice a naniesla špirálu. Určite by to ešte lepšie vyniklo pri dlhších riasach alebo umelých mihalniciach, čo bohužiaľ nemám ani jedno z toho.:D
Je to super jarné a letné líčenie, skúšali ste už dúhovú linku ? :o)

46 komentárov:

  1. wow, to vypadá suprovně.. jake stiny jsi pouzila? :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) Použila som paletu 168 očných tieňov a žltý tieň od Gosh z trio paletky, hľadala som čo najfarebnejšie a najpigmentovanejšie..:D

      Odstrániť
  2. super to vyzerá a máš krásnu farbu očí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vysla ti pekne..ja som ju skusala minule leto :) len sa mi nepacilo, ze sa trochu otlacili farby na vrchne viecko..a keby bola tensia, tak by ju nebolo dobre vidiet..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, toto bol moj prvy pokus :) no aj mne sa trošku otlačili ale som to odličila vatou tyčinkou a potom už sa nič nedialo :)

      Odstrániť
  4. Neskúšala som to, no tebe sa veľmi podarila!
    Myslím si že na diskotéku, aj v lete vonku by bola vynikajúca,idem rýchlo skuknúť nejaké tutoriály, lebo si neviem predstaviť ako si tak presne spraviť tú farebnú linku z tieňov O.o

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, tak určite skús :))

      Odstrániť
  5. videla som veľa pokusov o toto líčenie, ale tebe sa to fakt podarilo!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Toto som ešte neskúšala, ale moc sa mi to páči tak to určite skúsím:)Vyzerá to krásne
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc krásný :) Kdybych měla tolik barviček, taky bych to zkusila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wau! To je úplne dokonalé :O *_*

    http://sweetletty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Přesně tohle jsem chtěla napsat i já :-) SUPER!

      WorldByBella

      Odstrániť
  9. to se jen tak nevidí :)) Opravdu pěkné :)

    Jinak zvu tě do mé giveaway :) http://fashionladyan.blogspot.cz/2013/05/1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc se mi to libi !:)) Jsi vazne moc sikovna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na dúhovú linku sa tiež chystám :) Super sa ti podarila! A ďakujem moc za pochvalu, si strašne milá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak sa teším aj na tvoj výsledok :) ďakujem :) a nie je zač :)

      Odstrániť
  12. Úžasné! Ja som ju robila raz v takej jemnejšej verzii, ale toto je 100x lepšie! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Moc se ti to povedlo, závidím pač mě takovéhle stíny vůbec nesedí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, možno ani mne velmi nesedia, ale vyblázniť sa a pohrať sa s farbičkami treba :))

      Odstrániť
  14. neskúšala som, ale navnadila si ma, takže snáď čoskoro vyskúšam:)! tá tvoja sa mi veľmi páči!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a som rada že som ťa navnadila.:D

      Odstrániť
  15. To jsem fakt nezkoušela, ale je to bomba! Moc se mi to líbí ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  16. na me moc barevne ale na leto proc ne.)
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. suhlasim, na leto to bude super :o) a dakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  17. Vyzera to krasne:) uz k tomu chyba len nejaky pekny letny outfit a bude to bomba! Dakujem za inspiraciu! :)

    http://lavend-er.blogspot.be/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Hned jsem to musela vyzkoušet a vypadá to fakt skvěle! :)

    http://bobunka3liska.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť