16. mája 2013

MOTD 15.4.2013

Ahojte ! :)
Som zato že sa netreba báť výrazných, žiarivých a jarných (letných) odtieňov rúžov, podľa mňa je to super a nebojím sa to použiť ani na deň :) A tak som znova vytiahla svoj krásny ružovo-fialový rúž od Maybelline, ktorý sa mi neprestáva páčiť :o) Recenziu som už dávnejšie písala- TU ! Pôvodne som chcela klásť dôraz na oči a môj nový úlovok od Maybelline Color Tattoo (65 Pink Gold), ktorý je momentálne v akcii(cca do 9 € so zľavovým kupónom 6,23 € ) spolu so špirálou od Maybelline The Rocket Volum Express (nižšie som balík vyfotila), ktorú som taktiež vyskúšala a môžte vidieť, že moje riasy sú každé na iný smer a zatiaľ teda u mňa neuspela, ak ju poriadne otestujem tak asi spravím takú maybellinovskú recenziu, ale s tieňom som maximálne spokojná, je to nádherný ružový odtieň, fakt krásne vyzerá na oku, teraz to žiaľ nemôžte najlepšie vidieť, pretože som použila tiene aj z Naked 2 (YDK, Chooper, Half Baked) , ktoré tomu dali iný pohľad a Pink Gold zanikol :( No ja Vám to vynahradím :) Tak dúfam, že sa Vám aspoň fotky páčia, viem že v poslednom čase pridávam samé fotky a líčenia, tak najbližšie môžte čakať už recenziu a iné posty :) Ďakujem Vám za všetky krásne komentáre, ste veľmi zlaté :o) Príjemný deň prajem :)

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Hydratačný krém Hydrabio Légere Bioderma
NIP+FAB Sheer Make-up Fix
Rimmel London Match Perfection 103 True Ivory
Dermacol Invisible fixing powder
Miss Sporty bronzér Oh tan so fine
Fleur de Santé Soft Peach lícenka
Rozjasňovač Essence limitka Twilight Breaking dawn II

OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01 Blond)


OČI
Maybelline Color tattoo 65 Pink Gold
 Avon gélova čierna ceruzka SuperSHOCK
Maybelline The Rocket Volum Express Mascara

PERY

Maybelline Color sensational lipstick 906 HOT PLUM

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter set

31 komentárov:

  1. Sluší ti to :) je to pěkné, nebála bych se s tím vyjít :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, presne, niet sa čoho báť :)

      Odstrániť
  2. fajnové :)presne taký odtieň rúžov mám silno rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne :) máš úžasný úsmev a zuby :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. po tom balíčku sa musím pozrieť :) ten rúž je krásny, niečo podobné som si teraz kúpila od NYX ale viac do ružova :) moc ti to pristane :))

    Nius07

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite sa pozri, oplatí sa kupa :) jeej, NYX by som chcela aj ja :)

      Odstrániť
  5. Téda, jsi opravdu kočka :) Moc ti to sluší, hlavně ta rtěnka, ta je super, musím se po ní podívat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) určite sa pozri a dufam že neostaneš len pri pozretí..:D

      Odstrániť
  6. pasuje ti to :) veľmi pekné líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky,tiež by sme mali viac začať používať žiarivé farby, a možno tak navnadiť aj slniečko :D
    Rúž ti veľmi pristane, no zober si, ako by v ňom cez deň vyzerala taká tmavá čiernovláska....Asi moc vulgárne....Čiže k takýmto vlasom a pleti určite, ale tmavšie baby asi nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeem :) No musím povedať, že mne by to asi ešte viac pasovalo na čiernovlásku, mne by sa to na nej veľmi páčilo :) pekne by to žiarilo na opalenejšej pokožke :)

      Odstrániť
  8. Máš nádherný rúž ♥ A ten balíček sa mi taktiež páči :3

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede


    1. + Pozývam Ťa k sebe na giveaway ! :) ↓
      http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

      Odstrániť
    2. ďakujem krásne aj za pozvanie :)

      Odstrániť
  9. Krasne tieniky ale ten ruz sa mi paci este viaaac krasny je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máš strašně krásné namalované oči. Tohle by mi trvalo asi tak hodinu a ještě by to nevypadalo tak úžasně :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne ale není to až tak zložité :))

      Odstrániť
  11. Chci líčit tak pěkně jako ty! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. oooo ten rúž je krásny :) a tieniky sa ti strašne hodia :)) a veľmi pekný kombinácia :) super linka :) krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) no tá linka to je len tak na zvýraznenie oka, nič moc..:D

      Odstrániť
  13. jee ty jsi krasna!!moc hezke liceni a libi se mi ta ruzova na rtech
    rada bych te ke mne na blog pozvala na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Po tom teda musím taky mrknout !:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. S tým výrazným rúžom je to úplne super kombinácia!

    OdpovedaťOdstrániť