24. mája 2013

Kozmetický TAG

Ahojte, dneska si dáme taký odpočinkový článok a to TAG, mám ich v zálohe ešte dosť alebo teda je veľa TAG-ov, ktoré ma zaujali, ale nechcem aby tu bol každý druhý deň tag, takže občas sa tu objaví aj takýto typ článku :) Dneska je Kozmetický TAG, ktorý ma celkom zaujal, tak som sa ho rozhodla spraviť, otázky som prevzala od Zusky. Niektoré otázky som vynechala, aby som skrátila článok, alebo sa mi nepozdávali a objavia sa v iných tagoch. Ak ste už tento TAG robili, kľudne mi pripojte do komentára link na Váš článok, rada si prečítam, taktiež ak máte nejaký zaujímavý typ, ktorý by som mohla spraviť :)


Ako často si čistíš pleť?
Ako kedy, niekedy tri krát za deň alebo dva krát.Vždy ráno a večer si pleť vyčistím a doprajem jej hydrátaciu, hydratačným krémom.

Aký máš typ pleti?
Konečne mám normálnu pleť a som s ňou dokonca spokojná, akné nemám, mastnú pleť taktiež, neobjavujú sa mi na pleti ani šupinky a extra citlivú ju taktiež nemám, sem tam sa mi objavia vyrážky ale za pár dní aj zmiznú. Snažím sa o pleť dostatočne starať, ešte pred rokom a pol som práve naspokojnešia nebola, pleť som mala aknóznu, líca som mala začervenenané, dokonca so začervenými miestami na tvári som trpela donedávna, ale už to ustúpilo, čo som veľmi rada :)

 Čo momentálne používaš na čistenie / odličovanie pleti?
 Momentálne, teda už 9 mesiacov každý deň sa odličujem Biodermou micerálnou vodou, ktorá je pre mňa najlepšia, som veľmi rada že som ju vyskúšala a už ju nepustím, o vymenení neuvažujem, pretože nemám nato dôvod. Predtým som používala na odličovanie čistiace pleťové mlieko od Nivey, no teraz by mi nevyhovovalo, klasika Clear&Clear som tiež mala veľmi dávno, no vôbec mi to nevyhovovalo takže teraz už používam to, čo mi vyhovuje. Iné značky na čistenie vlastne ani nepoužívam, úplne si vystačím s micerálkou, po odlíčení nepoužívam nič iné. Žiadne drogérkové pleťové produkty u mňa nenájdete.

Aké značky pleťovej kozmetiky používaš?
Bioderma

Používaš peeling?
Mám doma iba jeden a to od Biodermy z rady Sébium, plánujem ho vymeniť nie preto že by mi nevyhovoval, ale chcem vyskúšať aj nejaký iný peeling, neviem či úplne inej značky alebo to bude znova Bioderma :) Musím sa priznať, že peeling nepoužívam pravidelne, skôr vtedy, keď mi udrie do očí a mám čas sa "babrať" s peelingom, keďže má táto činnosť nebaví..

Aký pleťový krém používaš?
Používam ich viac, je to taká moja stálica, na ktorú si "potrpím" čo som niekedy zanedbávala, najradšej mám od Biodermy, ktoré mi veľmi vyhovujú, môj obľúbený Hydrabio Légere, ktorý mi momentálne už došiel, takže teraz na leto si kúpim nejaký iný, a cez zimu sa vrátim znova k nemu, potom mám Atoderm Nutrittive, ktorý mi vyhovuje konzistenciou, no taktiež na leto budem potrebovať iný, ale teraz mi ešte veľmi vyhovuje.Cez teplejšie obdobie, rada používam napr. Bioderma AKN, Pore Refiner.

Máš pehy?
Nie, nemám.

Používaš očný krém?
Očný krém nepoužívam žiadny, niekedy keď sa výrazne nalíčim a odličujem sa dlhšie ako zvyknem, tak očné okolie mám dosť citlivé, tak použijem hydratačný krém vo väčšou množstve, máte nejaký obľúbený očný krém, ktorý by ste mi doporučili?

Aký make-up momentálne používaš?
Momentálne mi celkom vyhovuje Rimmel Match Perfection, ktorý používam, aj keď určite by sa našiel lepší, cez zimu mi veľmi vyhovoval Max Factor Pan Stik, ktorý som používala ako makeup, nie len ako korektor, a na leto sa chystám kúpiť si BB krém Skin 79 Hot Pink a konečne využijem aj BB krém od Biodermy.

Aký máš farebný tón pleti?
Farebné tóny pleti nejako neriešim a úprimne sa v tom ani nevyznám veľmi, myslím že niesom práve veľmi svetlý typ pleti, skôr taký stredný tón,záleží to taktiež od ročného obdobia, no nikdy som si nekúpila najsvetlejší odtieň make-upu.

Čo si myslíš o umelých riasach?
Mám taký neutrálny názor na ne, zopár krát som ich mala, ale keďže doteraz nemám kvalitné lepidlo, ktoré si plánujem kúpiť už dlho, tak som zatiaľ nie veľmi dobrá pri ich aplikácii,myslím si že oveľa lepšie sú buď trsy, ktoré vyzerajú prirodzenejšie, ale pre tie, ktoré majú svoje riasy kratučké(ako ja:D) tak sú super, napr. na rôzne slávnosti, stužková, ples a podobne..:D


Akú značku riasenky používaš?
Moja obľúbená je od Maybelline Colossal Volum´ Express Mascara, ktorá je úplne super pre moje krátke riasy, riasy dostanú prirodzený vzhľad, nezlepuje, pekne zvýrazni, predĺži a dodá im objem, ale zas rada obmieňam riasenky, dlho nevydržím pri jednej, teraz mám asi 10 otvorených a rozpouživaných, takže musím zvoliť nejakú inú metódu nato. Inak používam napr. Miss Sporty, Max Factor, Gosh, Diego Della Palma a podobne.

Používaš podkladovú bázu?
Používam pravidelne, či už pod makeup alebo pod tiene, nedám na podklad dopustiť, začalo som asi pri Pore Refiner od Biodermy, hlavne teda na leto je fajn, cez zimu určite nie, pretože potom mám po tvári samé šupinky, favorita pod očné tiene mám podkladovú bázu od Zoevy, ktorú mám už druhý krát a zas si budem musie kúpiť novú do zásoby, veľmi dobrá je aj od Avonu, pod make-up mám od Gosh, Nip+Fab a Rimmel London.

Aký korektor používaš?
Používam svoj obľúbený makeup-korektor od Max Factor Pan Stik, ktorý sa stal môj najobľúbenejší, skvelo kryje, drží a odtieň mi veľmi vyhovuje, recenziu na blogu ste už mohli postrehnúť dávnejšie. Niekedy použijem aj paletu korektorov od Catrice Catrice Allround Concealer, ktorá obsahuje aj ružový a zelený korektor, takže je multifunkčná, a vyhovuje mi či už krycou schopnosťou alebo konzistenciou.


Čo všetko používaš pri každodennom líčení? 
Micerálku, krém, podklad pod makeup, makeup, púder, lícenku alebo bronzér, rozjasňovač to je všetko na tvár, ale niekedy buď niečo vynechám a podobne, podľa toho, načo všetko mám náladu. Na oči podklad, tiene, sem tam linku ale to málokedy, riasenku, tiene na obočie, gél na obočie a samozrejme štetce na tvár a na očný make-up.

Máš skúsenosti s minerálnym make-upom?
Nie, zatiaľ nemám žiadnu skúsenosť.

Používaš dorgérkový make-up?
Jedine drogérkový make-up,zatiaľ som iný ani nemala a ani ma to nejako neláka, alebo lepšie povedané nepotrpím si na drahší make-up, myslím, že niektoré drogérkové make-upy sa približujú alebo vyrovnajú aj oveľa drahším make-upom.

Uvažovala si už niekedy nad kozmetickým kurzom?
Určite. Po dokončení štúdia, to aj plánujem :o)

Myslíš si, že vyzeráš dobre bez make-upu?
Podľa mňa, každá z nás vyzerá dobre bez make-upu(niekedy lepšie bez neho ako s ním.:D), ja sa dokonca ešte aj lepšie cítim, nemusím sa báť že keď si prejdem po očiach, že sa mi rozmaže linka alebo budem mať špirálu až na lícach, nehanbím sa vyjsť von bez make-upu, do školy chodím stále len tak, doma taktiež, skôr sa líčim len keď mám viac času, alebo na blog a podobne, ja si radšej pospím ako si privstať a namaľovať sa..:D Skôr obdivujem tie dievčatá, keď idem po ulici a sú bez make-upu ako sním a domaľované. Obzvlášť cez leto sa nerada líčim a chodím radšej bez make-upu.:)

Tak nečakala som že to bude až tak dlhý TAG, tak dúfam, že si to niekto aj prečítal a dostal sa až na koniec, veľmi ma bavil,tak dúfam, že aj Vás :o) Možno ste sa zas dozvedeli niečo viac o mne.:)
Majte sa pekne ! :)

6 komentárov:

  1. Tak tento tag ma veľmi bavil :) Je naozaj dosť dlhý, možno by som to ako článok zvládla, ako video pochybujem, keďže už iba ten posledný tag mi malo problém uložiť pre dĺžku :D Používaše toho teda naozaj hodne, aj som sa celkom dočítala to čo som čakala a mám ďalšiu motiváciu prečo sa o jedenástej večer keď som napoly prispatá zobudiť a ísť sa odlíčiť - ak to nie je o drahších produktoch, tak snáď pravidelné čistenie a starostlivosť pomôže aj mne :)
    Veľmi rada by som ti dala nejaký tip na ďalší tag, no nič ma konkrétne nenapadá z kozmetickej oblasti, okrem toho beauty tagu, ktorý som naposledy robila :D Ten bol tiež zaujímavý, a dozvedela by som sa aj ďalšie veci o tebe :)
    Inak by som tiež chcela prejsť na micelárku od Biodermy, no myslím, že doma by ma zavraždili a moje pozostatky schovali pred svetom :D S maminou sme doma dokopy 4 baby a keď si predstavím akou rýchlosťou by sa to minulo. Fú. :) Veľmi pekný článok!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto bol zaujimvy članok ja malokedy niečo prečitam pozeram len obrazky ale toto som prečitala všetko :D ja tiež nerada nosim make up jedine nakechlim oči a je to :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyborne spracovanie! A dakujem za tip :) ked budem mat cas rada by som tento tag spracovala aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bioderma je celkovo dosť rozšírená, ako tak pozerám. :) :) ale aj ja ju mám veľmi rada.

    budem rada, ak si prečítaš článok o novinke od Philipsu, ktorá je už v týchto dňoch na SK trhu. :) Možno sa bude niekedy hodiť. :)

    http://www.sweetladylollipop.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvelý tag!Všimla som si že máš veľmi rada Biodermu xD
    Mne príde dosť drahá,ale ak je taká účinná,ako ju všetci popisujú, asi si aj na ňu nájdem nejaké financie :D
    Páčia sa mi hlavne posledné otázky, alebo skôr tvoje odpovede. Ja sa tiež veľmi nemaľujem, a vôbec mi nevadí ísť do školy absolútne nenamaľovaná. Úplne aj bez riasenky... A rovnako mám radšej prirodzené dievča, ktoré sa za seba nehanbí,ako také ktoré má tonu mejkapu....

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekný tag. Ja používám očný krém od mary kay. Takže ti možem odporúčiť ten:) Písala som o ňom tu: http://danylovelife.blogspot.cz/2013/05/spotrebovane.html .

    OdpovedaťOdstrániť