8. mája 2013

KEEP CALM & BE FOREVER YOUNG

Ahojte !

Dnešný článok sa bude týkať stránky shirtinator.sk, o ktorej som Vám už podrobnejšie písala TU ! Tričko mi prišlo tri dni po vytvorení objednávky, takže to bolo fakt rýchlo, nečakala som že v piatok ho už budem mať :) S objednávkou nebol žiadny problém, komunikácia je taktiež na jednotku :) Prišlo dobre, bezpečne zabalené spolu s tričkom prišla maličká brožúrka, kde je návod ako tričko prať, no to žiaľ vyfotené nemám, hádam mi to odpustíte :) Tričko je kvalitné, vybrala som si veľkosť L čo je pre mňa ale veľké, takže je také voľnejšie, čo ale mne vôbec nevadí, pretože sa v ňom lepšie cítim a je veľmi pohodlné, tenké, trošku presvitá, na leto ideálne :) Dnes len "bezhlavové" fotky :)
Čo poviete ? :)

19 komentárov:

  1. Mě se víc líbí ty hodinky a kalhoty :DD Ale jako není špatný .. :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné tričko :) moc ti sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Juuj. skoda, ze je take priesvitne...chcela som si odtial objednavat tricko, ale takto..hmm..neviem :/ no mozno sa k tomu dokopem :)

    Tina z Make up Addict

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ale podla mna ostatné také priesvitné niesu, je tam veľa typov tričiek, u iních kočiek čo tiež majú tričko z tejto stránky nebolo priesvitné :)

      Odstrániť
  4. Krasne je to tricko :) Mas uzasne nohavice a hodinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Že je skvelé a tie legíny alebo nohavice su tiež pekné ;)

    Pozývam ťa na svoju GA ;)
    TheLittleBlackStar

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekná aplikácia len škoda žeje také moc priesvitné:/
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Přítel si nechal také dělat tričko s vlastním potiskem a taky bylo tak pěkné, jako Tvoje :)) Super!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je moc pěkné, také by se mi líbilo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. najlepší textík a tričko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě by hodně vadilo mít průsvitný tričko..://A ten potisk..On je dokonalý,ale příjde mi to moc malé a takové oříznuté?Nebo jak to říct..:/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. skvelý obrázok, galaxy je super, ale tiež nemám rada priesvitné tričká.:))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. myslím že ti sedí pěkně, kdyby bylo o číslo menší, nevypadalo by to pěkně

    OdpovedaťOdstrániť