14. mája 2013

Denné líčenie s Avon

Ahojte kočky :o)
V dnešnom líčení som sa snažila použiť čo najviac produktov od Avonu, napadlo ma to vďaka novej paletke a gélovej ceruzke, že by to bolo celkom zaujímave :o) Líčenie by som skôr zvolila na denné nosenie, no na večer je taktiež super :) Paletka má krásne odtiene, veľmi sa mi páčia, pigmentácia je taktiež slušná a výdrž pomocou podkladového očného tieňa od Avonu bola skvelá, tiene držali až do odlíčenia :o) Inak teda neviem ako ste na tom vy, ale Avon a celkovo tieto katalógové značky nezvyknem kupovať pravidelne a ani ich nejako neobľubujem, katalóg si rada prelistujem, no a keď ma niečo veľmi zaujme tak si to objednám, väčšinou sú tie produkty v akciovej cene :) S gélovou ceruzkou som veľmi spokojná, po celý deň držala na viečku, nestratila na pigmentácii, mám čierny, a je to naozaj čierno-čierna, skvelá gélová, som s ňou veľmi spokojná a rozmýšľam, že si dokúpim ešte nejaké odtiene :o) No nebudem to predlžovať už, dúfam, že sa Vám líčenie páči a budem rada ak mi napíšete svoj názor na Avon ? :o)


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Hydratačný krém Hydrabio Légere Bioderma
Rimmel Fix & Perfect Pro Primer
Vichy BB krém
Max Factor Pan Stik (12)
Dermacol Invisible fixing powder
 Avon True Color oditeň Russet (lícenka)
Avon guličkovy bronzer
Rozjasňovač Essence limitka Twilight Breaking dawn II

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

Podkladový očný tieň Avon
Avon paleta True Color odtieň Pink Sadnes 
Avon gélova ceruzka SuperShock (Black)
Gosh Catchy Eyes mascara

PERY
 Avon odtieň loving lilac 

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter set
 Na záver aj jedna čiernobiela :)

26 komentárov:

  1. Licenie a fotky krasne ako vzdy :) Mas strasne mily a taky uprimny usmev :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásne líčenie a veľmi sa ti hodí. A avon? Tak ten má pár naozaj dobrých vecí. Aj keď moc z neho nekupujem rada si listujem katalóg:D
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si strašne roztomilá :)) krásne ličenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsi proste nadherna. A liceni se mi moc libi

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super, do hneda moje obľúbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bože, tak toto je naozaj vydarené! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto líčenie ti veľmi pristane!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. páči sa mi to velmi a tebe sa to naozaj hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tohle je skvělý :) a strašně ti to sluší! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekné pekné...aj pery aj oči:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. licenie je vyraznejsie apson na foto to tak vyzera.. paci sa mi.. aj ja mam podklad z Avonu a som spokojna :) dokonca ma prekvapil... ja si niekedy nieco objednam, ale nepravidelne.. hlavne vonavky mam odtial.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Jéžiši to je krása :-) nečekala bych, že stíny od Avonu toto dokážou.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Super líčenie+ máš krásny úsmev:)
    Pozývam ťa na moju prvú giveaway. Budem rada, ak sa zúčastníš. :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/05/giveawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásné :) ostatně jako vždy :)) jsi šikovná

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc povedené! Na mně je to teda už skoro večerní, ale super :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Jeeej tak toto sa ti fakt podarilo! Krásne výrazné ale predsa vhodné na denné nosenie! Krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Uplne perfektna si velmi ti taketo liceniesekne a o odtieni ruzu ani nehovorim!!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nádherné líčenie. Veľmi ti to pristane, hlavne k očiam. Tiež mám pár týchto 4 paletiek od Avonu doma a osobne ich mám veľmi rada :))

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Super tie tiene vyzerajú, ani by som nepovedala, že od Avonu budú tak dobre pigmentované. Na tú ceruzku počujem všade samé chvály, musím ju už aj ja vyskúšať :) A si krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ďakujem všetkým za krásne komentáre :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. líčenie krásne, si veľmi sympatická, taká zlatá :) jediná jedna maličkosť, čo mne trošku vadí, je trblietavý tieň pod obočím...ja by som pod obočko dala bez trblietok, robí to úplne iný efekt :) ale to len môj názor :) inak je to krásne a aj rúž ti veľmi svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Krásně nalíčené oči ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  23. mám presne tú istú lícenku aj tie tiene z Avonu :D ako si inak bolo spokojná s tou lícenkou?

    OdpovedaťOdstrániť