10. mája 2013

Denné jemné jarné líčenie

Ahojte :o) Dneska som si pre Vás prichystala konečne trošku jarnejšie líčenie, aj keď pre mnohích tak pôsobiť nemusí...:) Líčenie je veľmi jednoduché, nalíčiť sa mi trvalo veľmi krátko, nabudúce mám v pláne spraviť oveľa viac farebné líčenie, len ešte neviem aké mám zvoliť farebné kombinácie :) Tentokrát som však zvolila výraznejšie pery, na očí som použila jedine mono tiene, žiadnu paletku ani podobne :) Tri mono tiene úplne tie najlacnejšie a jeden, ktorý je cenovo niekde inde a to mono tieň od MAC,mám iba jeden, pretože som bola fakt zvedavá aký je od tak známej značky a chcela som mať v zbierke aj taký drahší kúsok :) Kúpu neľutujem, odtieň je veľmi pekný a zaujimavý a super pigmentovaný.. teraz som ho však naniesla iba jemne :) Fotky sú fotené bez blesku, takže tie tiene vyzerajú naozaj krajšie :) Teda až na tú poslednú fotku, tá je s bleskom, ale stále to nie je ono :)

Postup líčenia očí je veľmi jednoduchý. Ako prvé som naniesla na celé viečko podkladový očný tieň od Avonu. Biely trblietavý tieň(Essence 01 Chill Out) pod obočie a do vnútorného kútika oka na rozjasnenie. Celé viečko som potiahla jemným ružovkastým tieňom(Catrice spectaculART Pure Chrome), ktorý sa mi veľmi zapáčil a neviem prečo som ho doteraz ani nepužívala..Do ohybu oka na oživenie očí som naniesla ružovo-fialkovastý tieň(MAC Trax) s jemnými zlato-ružovými trblietkami, ktorý som poriadne rozblednila až smerom k obočiu :) Obočie som si jemne vykreslila tieňmi na obočie od Essence, aby líčenie nepôsobilo už výraznejšie som linku vynechala a naniesla len špirálu (Gosh Catchy Eyes).

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

Hydratačný krém Hydrabio Légere Bioderma
Rimmel Fix & Perfect Pro Primer
Max Factor Pan Stik (12)
Dermacol Invisible fixing powder
Fleur de Santé Soft Peach lícenka
 Rozjasňovač Essence limitka Twilight Breaking dawn II

OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

 Podkladový očný tieň Avon
Essence 01 Chill Out
 Catrice C04 Artfully Lustrous (limitovaná kolekcia spectaculART Pure Chrome )
MAC Trax
Essence Eyebrow set
  Gosh Catchy Eyes  mascara

PERY
F&F Lip crayon - Cha Cha Orange

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
Real Techniques Starter set
Prajem Vám príjemný piatok :)

39 komentárov:

  1. tak tady jsi krásně nalíčená! :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné líčení!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super... moc krásné :) líbí se mi barva rtěnky! :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líčenie sa mi veľmi páči, tiež teraz väčšinou nosím výraznejšie pery, takže mne to jarné líčenie vystihlo super :) Navyše tá farba je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne sa to v poslednom čase páči ovela viac ako výrazne oči :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  5. Jeej ake krásne fotky:) tvoj úsmev je normálne nákazlivý:))
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasne denni liceni, mpc ti to slusi, ted jsem akorat nasla tvuj blog
    mimochodem zvu te ke mne na blog na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásné líčení, vyzkouším :) moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Opravdu Ti to moc sluší, krásně uvolněné... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Povedené ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pristane ti to velmi :) cela ziaris na foto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Celé je to veľmi pekné, ale najviac sa mi páči na tebe takto jemne upravené obočie, to ti veľmi svedčí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, to som ho mala nafarbené, len mi už vybledlo tak som ho jemnučko prešla tienmi :)

      Odstrániť
  12. Patty ty jsi tak krásná!! Fakt, moc ti to sluší ať se namaluješ jakkoliv :)
    Jo a máš nejkrásnější rty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ... Ty si take usmievave sniecko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Takéto líčenie ti velmi svedčí :) A aký je ten rúž od F&F?? Vyzerá super :)

    Pozývam ťa na svoju Giveaway :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne, toto je ruž v ceruzke a je super, sice som ho vyhrala v nejakej suťaži, ale som spokojná, super pigmentácia, celkom dobrá vydrž, nevysušuje, na F&F super, len som čítala že sa nedá ostruhať, tak tomu trochu nechápem, pretože je zachvílu zminutý, Plum Foolery o nom písala tak kukni tam :)

      Odstrániť
  15. vyzeráš super, najviac ti to pristane, keď si takáto prirodzená a skvelý rúž!

    OdpovedaťOdstrániť
  16. takéto jemné líčewnia sa mi páčia najviac:)
    GIVEAWAY u mna

    OdpovedaťOdstrániť