2. mája 2013

Ako sa stalo tmavomodré líčenie na tmavozelené :)

Ahojte, dnes to nebude žiadne jarné ani letné líčenie, ale určite nejaké spravím v najbližšej dobe, toto líčenie nebolo plánované na blog, ale na fotenie, no keďže sa mi nepáčili fotky bez okuliarí kde by ste toto líčenie videli, tak som sa rozhodla ho asi po šiestich hodinách, keď som už bola doma odfotiť a spraviť líčiaci príspevok :) Líčenie očí mi zabralo asi 15 minút, je to úplne jednoduché, výrazné líčenie..Chcela som aby bolo do modra, dokonca som nanášala aj taký tmavomodrý tieň no vôbec neviem ako som sa dostala k tmavozelenej, haha :) No nevadí, to len tak mimochodom..Rúž som mala najprv neutrálny, nude od Rimmelu 03 myslím no keď som nasadila okuliare tak som si dala 06 myslím od Rimmelu z kolekcie Kate Moss :) Na líčenie očí som použila paletu Naked 2 od UD a ten pôvodne tmavomodrý tieň z quattro paletky(Q 50 Rain Forest) od Gosh..Mala by som začať fotiť aj použité produkty, lebo keď píšem článok o niečo neskôr už si tie produkty žiaľ nepamätám a nie to ešte odtiene použitých produktov, takže tento článok berte s rezervou :) Ak Vás niečo zaujíma ohľadom líčenia tak kľudne mi napíšte :)
Príjemný, usmievavý deň želám :)

22 komentárov:

  1. Jsem asi barvoslepá, ale mně to přijde vyloženě hnědé :D je to moc povedenééé! :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne líčenie, strašne ti ide k očiam :) Modrú som tam nejako nespozorovala teda, ale takto je to myslím lepšie :) Si strašne šikovná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :)no aspon niesom sama :)

      Odstrániť
  3. Krásné líčení!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takéto líčenie sa mi veľmi páči a tvojim očkám mimoriadne pristane!

    Rada by som ťa pozvala k sebe na giveaway :)
    http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veru ako už napísala Zuzanka, veľmi sa ti toto líčenie hodí k očiam :) super

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky se mi kolikrát stane, že se mi vytvoří úplně jiná barva, než jsem chtěla :) Každopádně tohle je vážně povedené a jak už tady bylo řečeno, krásně se ti hodí k očím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je to vtedy fakt zaujimave :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  7. krásne, pekne ti zvýrazňuje oči.^^

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tohle ti jde fakt skvěle k barvě očí, fakt krásná barva, líbí se mi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že sa páči :)

      Odstrániť