19. apríla 2013

Zoeva 317 Wing Liner Brush a Pure Glam Pigment Cafe Royal recenzia

Ahojte, vďaka spolupráci so Zoevou som mala tú možnosť otestovať jeden z vynovených štetcov od nich, o nových štetcoch som Vám písala už dávno, v tomto článku, keď tak..Mne sa vynovené štetce veľmi zapáčili a samozrejme by som ich brala všetkými desiatimi..:o)
Najviac ma zaujali štetce na tvár, k tomu Zoeva má veľmi slušné vzhľadom na kvalitu produktov takže kto hľadá kvalitné a lacné štetce určite siahnite práve po niektorých Zoeváckych, majú aj rôzne sady štetcov. Ja som dostala na testovanie štetec na linky, konkrétne 317 WING LINER, ktorý je vhodný na výraznú,klasickú linku, dá sa sním spraviť precízna, dokonalá linka hlavne vďaka jeho tvaru, ktorý je zkosený, je vhodný na krémové a gélové konzistencie liniek, má aj iné použitie, napríklad na vytvarovanie obočia tieňom :o)
Vlákna sú nylonové, vegánske, jeho dĺžka je 16 cm, takže je celkom dlhý. Štetec mi prišiel zabalený v malej taštičke, ktorá je "pogumovaná" a milo ma prekvapila, nie je to nič také, čo by sa hneď pokazilo, určite ju využijem niekedy na niečo, na taštičke je logo Zoevy a zo zadu je presný popis štetca, ktorý sa v nej nachádaza, čo je taktiež super :o) Štetinky nepichajú, sú jemné, držia pevno pokope, po umytí sú také isté..
Na rukoveti je logo Zoeva a takisto aj názov konkrétneho štetca, dobre naberá gélovú a krémovu linku, ja som takýto tvar štetca na linky nemala, takže to bolo niečo nové pre mňa, na obočie používam podobný( o trošku menší štetec) a nemôžem si ho vynachváliť :o) Inak rukoveť je pevná, dobre sa drží.


Cena štetca na e-shope je 5,20 €. So štetcom som spokojná, som rada že som mohla vyskúšať aj takýto tvar štetca na linky, aj keď by som bola radšej keby som dostala nejaký štetec na tvár alebo na tiene, potešil ma aj tento :o)
Spolu so štetcom som dostala aj minerálny pigment, ktorý som teda v balíčku nečakala a veľmi ma potešil, lebo už dlhšie som po týchto pigmentoch a tých krásnych odtieňoch túžila, som rada že už jeden mám !! Samozrejme dúfam, že to nie je posledný, najradšej by som brala všetky odtiene :o) Majú na výber naozaj veľa odtieňov, od neutrálnych, po jemné farebné až k tým výraznejším a tmavším..
bez blesku
s bleskom
Cena je 4,50 €..Ja som dostala odtieň kávovo-hnedý, ktorý je vhodný aj na výraznejšie líčenie ale kľudne sa dá použiť aj pri jemnejšou, je skvelý do ohybu oka ale aj ako tieň na pohyblivom viečku, názov má Cafe Royal, čo ho pekne vystihuje :o) Pri aplikácii stačí naozaj málo, osvedčilo sa mi aj nanášanie na mokro, ale tiež vklepkávanim tieňu, určite nie prstom, keďže som bola od toho celá špinavá a nevyhovovalo mi to. Je sypký a výborne pigmentovaný,z fotky môžte vidieť že obsahuje maličké trblietky, ktoré ale pri výslednom líčení nie sú vidno, pigment ste mohli vidieť v akcii v tomto líčiacom poste !
Má jemnú, príjemnú, ľahkú textúru a je vyrobená z čistých, minerálnych pigmentov..Treba dávať menší pozor pri otváraní pigmentu, stačí trošku nepozornosti a máte tieň všade kde nechcete, čo sa mi pravidelne stáva..:D Rozhodne odporúčam kúpu tohto minerálneho pigmentu, je fakt krásny a skvelý, určite stojí za vyskúšanie ! Vlastníte nejaký odtieň ? :o)
Príjemný deň želám :o)

10 komentárov:

  1. Uuu taketo odtiene zboznujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vypadá moc hezky... chtěka bych od zoevy vyzkoušet štětce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pigment je krásny, aj keď hnedú na seba moc nepoužívam, ale čo som kukala na zoevácku stránku, tie farby sú neuveriteľné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. štetce má Zoeva veľmi kvalitné :)) super!
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pigment vyzerá super. A musím pochváliť aj krasne hodinky :))
    DanyLoveLife

    OdpovedaťOdstrániť
  6. zrovna včera jsme psalal recenzi na blending brush a podkladovou bázi Zoeva! :-) jsme moc spokojená! :-)
    GA o Tangle Teezer

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Štetec vyzerá krásne, ten môj od číňanov teda nemá vôbec tak jemné precízne štetinky a po umytí mu zopár ide preč (odstrihávam o 106 :D), ale kreslí sa s ním slušne no :) Z toho pigmentu som nadšená tiež, vždy keď som na Zoeva stránke tak po nich kukám a vymýšlam argument pre našich že prečo asi by som to tak veľmi potrebovala k životu :D Je super, že máš s nimi spoluprácu! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne tiene :)

    PS: Príď a zapoj sa do mojej veľkej jarnej giveaway o balíček kozmetiky a ďalších drobností:
    http://sueandcolours.blogspot.sk/2013/04/jarna-giveaway-4.html

    S pozdravom Zuzana Stanko, prajem krásny deň
    http://sueandcolours.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Víc než stíny mě zaujali tvoje krásné hodinky :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť