15. apríla 2013

TAG: This or That ?

Ahojte, už dlhšie som sa chystala spraviť nejaký zaujímavý TAG no a teraz sa mi momentálne zapačili tri, takže sa do všetkých postupne pustiť, teraz tu mám prvý, ktorý nesie názov This or That ?! Veľmi sa mi zapáčil, je to pre mňa to vyplňovanie také na odreagovanie, takže sa pritom skvele zabavím a dúfam že aj vy pri čítaní tohto článku :o) Našla som otázky skôr iba na kozmetiku, ale na jednom zahraničnom blogu som našla ešte viac otázok a kedže ma odpovedanie baví, tak som sa rozhodla zodpovedať teda na viac otázok..No ja sa teda dotoho rovno pustím :o)

MAKEUP

Farba na líčka alebo bronzér?

Momentálne viac obľubujem bronzér a bez lícenky sa v pohode zaobídem, takže bronzér.

Lesk na pery alebo rúž?
Jednoznačne rúž, s leskom sa veľmi nekamarátime a niesom zvyknutá naň, zato rúž obľubujem veľmi !

Očná linka alebo maskara?
Maskara, neviem si predstaviť že by som mala linku bez špirály, veď to do seba ani nezapadá, ale inak chodím von a normálne bežne aj bez špirály.

Make-up alebo korektor?
Niekedy makeup niekedy korektor, podľa toho akú mám pleť, momentálne vyhráva make-up aj keď ho nepotrebujem a skôr ho používam keď niekde idem alebo podobne, inak chodím "naked"..:o)

Neutrálne alebo farebné očné tiene?
Neutrálne výraznejšie hnedé odtiene, farebné som mala rada skôr cez leto teraz ich nevyhľadávam...

Štetce alebo špongie?
Jednoznačne štetce !!!


NECHTY

Dlhé alebo krátke?
Ja mám krátke nechty, ale viac sa mi páčia také prirodzené dlhšie nechty :o)

Umelé alebo prírodné?

Pri mojích nechtoch jedine umelé.

Bledé alebo tmavé?
Tmavé

Kvietkované alebo nekvietkované?
Kvietkovanéé :o)


MÓDA

Džínsy alebo tepláky?
Jednoznačne v teplákoch, v nich sa cítim najpohodlnejšie, rifle iba keď musím.

Dlhý rukáv alebo krátky?
Ani jedno, skôr normálne tielka, ale keď si musím vybrať tak asi dlhý rukáv..

Šaty alebo sukne?
Hmm, asi šaty :o)

Žabky alebo sandále? 
50 na 50, ale vyhravajú žabky

Šatky alebo klobúky?
Šatky

Náhrdelníky alebo náramky?
Hm to neviem, najviac náušnice a hneď potom asi náramky.:o)

Opätky alebo nízke topánky?
Ha, podľa príležitosti, ale idem na pohodlnosť takže nízke, je to tak vyrovnané no..

Bunda alebo mikina?
Mikina


VLASY

Vlnité alebo rovné?
Vlnité, pekné kučeravé, len škoda že ja mám rovné, zákon schválnosti..:D

Vypnuté nahor alebo spustené dole?
Rozpustené

Drdol alebo cop?
Asi cop

Dlhé alebo krátke?
Dlhšie :o)

Bledé alebo tmavé?
Tmavšie sa mi páčia viac

Rovná ofina alebo ofina nabok?
Rovná ofina asi nie,skôr nabok :o)

Sponky alebo motýľové spony.
Sponky, jednoznačne !!

Lak alebo gél na vlasy?

Určite lak, gél nie nie nie !


NÁHODNÉ

Dážď alebo slnko?
Slniečko 

Leto alebo zima?
Milionkrát leto !!!

Jar alebo jeseň?
Mám v podstate rada obidvoje, ale skôr jar, tá je bližšie k letu :o)

Čokoláda alebo vanilka?

Čokoláda ! 

No a sme nakonci, bolo to celkom rýchle, keďže som ani veľmi neváhala, dúfam, že to niekoho pobavilo a spravíte tento TAG aj vy, ak ste ho už robili, kľudne mi hoďte do komentára odkaz na článok, rada si prečítam, preto nebudem ani nikoho označovať, každý nech sa označí, kto chce :o)

9 komentárov:

  1. Čo sa týka náhodných - úplne si sa trafila, máme ich spoločné :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc pěkně zpracovaný TAG, vždycky si moc ráda takhle počtu. Spoustu věcí máme zajedno :):*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vo veľa otázkach sme sa zhodli :)) leto a čokoláda najviac :)

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný tag :) Aj ja mám rada kvietkované nechtíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fajne sa čítalo, teším sa aj na zvyšné tagy :) a na väčšinu otázok by som odpovedala rovnako

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký tag, takový hezky uspořádaný :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No tento tag sa mi páči asi ho spravím aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Máme dost společných věcí:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť