11. apríla 2013

Spring makeup / Jarné líčenie


Ahojte, v poslednom čase, už dávam zemité farby do pozadia a do popredia dávam jarné, farebné odtiene, rôznych farieb..Tak tomu bolo aj dnes, už bolo dosť zemitých farieb, no ešte som sa celkom neodhodlala pracovať čisto s farebnými odtieňmi, aby som to neprehnala a tak som celé líčenie očí skombinoval aby nepôsobilo príliš farebne...Celé líčenie som oživila dolnou zelenou linkou, ktorá dala tomu šmrnc.:o)Samozrejme nemusí to ostať len pri zelených odtieňoch , určite by sa hodili aj iné farby, o tom to predsa je nie :o) Fotky som tentoraz robila bez blesku, takže farby sú celkom totožné s reálnou farbou :o) Určite budem robiť viac jarných líčení, kedže má veľmi baví kombinovať farbičky :o) Ja dúfam teda, že sa Vám toto líčenie páči a budem rada za každý názor na toto líčenie :o) Ak máte nejakú peknú kombináciu farieb, ktorú by som mohla zrealizovať do budúceho líčenia, dajte mi vedieť do komentárov :o) Prikladám aj použité produkty, no bohužiaľ nemám fotky celej tváre..


Postup líčenia očí:
Začala som klasicky a to aplikáciou podkladovej bázy a dokreslila som si obočie. Prvý tieň išiel pod obočie a do vnútorného kútika odtieň Bottycall (Naked 2), do ohybu oka som naniesla orandžový tieň(168 očných tieňov-paleta) ktorý som vytieňovala až k vnútornému kútiku oka.Na celé pohyblivé viečko som naniesla pigment od Zoevy.Na spodné viečko som naniesla zelenkastý tieň, ktorý som po hornej linke naniesla dole pozdĺž nej. No a potom už len klieštiky na riasy a špirála..Veľmi jednoduchý, jarný look :)

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR

Rimmel Fix & Perfect Pro Primer
Max Factor Pan Stik (12)
  Dermacol Invisible fixing powder
Fleur de Santé Soft Peach lícenka
Miss Sporty bronzér Oh tan so fine


OBOČIE

Essence set na obočie
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

Podkladový očný tieň Avon
Paleta 168 očných tieňov
Urban Decay Naked 2
Zoeva Pure Glam pigment (Cafe Royal)
Zoeva cream eyeliner (odtieň Screen Queen)
Diego Dalla Palma Prima Visione špirála

PERY
Rimmel London Kate Moss 05


ŠTETCE

Sada štetcov VERY CROC Zoeva
Sada štetcov Eye Definition Zoeva
Príjemný deň prajem :o)

18 komentárov:

  1. S tou zelenou linkou dole je to moc pěkné :))

    Zvu tě na svojí GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html BUDU RÁDA KDYŽ SE ZÚČASTNÍŠ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné nádherné :) jsi hrozná šikula

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný tón farieb, podľa mňa tie farby ladia dokonale!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. So selenou si to vážne vychytala! :) Vyzerá to super, pre mňa možno trošku tmavšie na jar, ale aj také musí byť :) Veľmi pekné líčenie, nabudúce by som si prosila niečo pastelové, je jedno aká farba, chcela by som vidieť aj svetlé líčenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne, oranžová so zelenou vyzerá super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Spíš mi ty barvy evokují podzim. Nechceš zkusit opravdu jarní pastelové? Něco lehčího, světlejšího, prostě jarní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ke to pekne ale skor jesene

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak veeelemi milujem tvoje licenia.....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pekne ti to sedí k očiam, ale ten odtieň oranžovej ma úplne dostáva. Presne tak si predstavujem najkrajšiu oranžovú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je nádherné :) Hezky ti to ladí s očima a myslím, že ti to musím moc slušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na mňa trošku viac odlišných farieb, ja sa hrám skorej s odtieňmi, ale toto mi príde celkom také rozprávkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tá zelená pod okom je krásna..veľmi zaujímavý odtieň

    OdpovedaťOdstrániť