26. apríla 2013

Shirtinator.sk

Ahojte, konečne je vonku krásne počasie a to sa bohužiaľ odráža aj od mojej aktivity na blogu, nemám čas pre Vás pripravovať články, potrebovala by som aby deň mal ešte dvojnásobne viac hodín ako má.Do môjho voľného času som teraz pridala chudnutie, behávanie a iné aktivity a na blog si spomeniem až večer o desiatej, kedy už ani nevidím, som unavená a zaspím do minúty, takže to fakt nejde. Konečne ide víkend a ja posnažím nejaké články popripravovať, giveaway vyhodnotím v nedeľu, lebo som si nestihla ani komentáre prečítať. Tiež mávate také dni, keď ich máte preplnené a na blog nie je čas ?

No prejdem k dnešnému článku, ktorý chcem venovať stránke shirtinator.sk Na viacerích blogoch som o nej počula a hlavne teda o ich akcii pre blogera, ktorá stále prebieha. Ide o slovensk e-shop,ktorí posiela produkty aj do Českej republiky. Môžte si tam vytvoriť svoje vlastné originálne tričko, s vlastnou potlačou na tričko..Stránka je veľmi pekná, priehľadná, takže by sa tam mal každý pekne zorientovať. Majú niekoľko typov tričiek  na výber, ale aj mikiny, šaty, sukne, spodné prádlo a podobne..To je tá výhoda,že si každý môže vybrať to čo sa jemu páči. Veľmi ľahko sa dá objednať svoje vysnívané tričko, teda dobre sa mi pracovalo na stránke.Objednávka bola úplne jednoduchá a nevyskytol sa žiadny problém. Potlač alebo svoj vlastný motív si môžte vytvoriť alebo stiahnuť z internetu, ja som si vybrala vesmírnu potlač s nápisom "Keep calm & be forever young " Veľmi sa mi ten nápis zapáčil, môžte si vybrať tričko farby takej aká sa Vám páči, keď vkladáte svoju potlač na tričko môžte ju umiestniť kde chcete, a pri vkladaní  Vám ukáže kvalitu obrázku, aby ste to nemali nekvalitné, čo dúfam, že nebudem mať :o)
Môže to byť skvelý darček pre blízkych, priateľa, kamarátku a podobne, mňa by takýto originálny darček veľmi potešil :) Môžte si spraviť tričko s vlastnou fotkou čo je super ! Ak máte blog určite neváhajte a využite túto akciu, ja sa na to svoje tričko už veľmi teším a určite Vám o ňom napíšem, keď mi príde :)

Ak by ste všakže nemali fantáziu na výtvoru svojho trička, môžte si vybrať z mnoho motívou a potlačí na tričká :) Určite mi napíšte či ste si už svoje tričko objednali alebo či ste využili túto akciu pre blogerky ako ja :) Budem sa tešiť na vaše komentáre a samozrejme na tričko :)
Užite si zvyšok slnečného piatku :)

4 komentáre:

  1. super stránka, o akci pro blogera jsem už něco
    slyšela a vypadá to zajímavě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som tiež objednávala "tričko pre blogera" :)
    možeš sa kuknuť u m§a na blogu ak by si chcela :)
    inak tvoje tričko sa podarilo :)

    eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super akciu vymysleli :D
    parádne tričko si vytvorila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja ho mám :) ale ešte som sa nedostala k tomu, aby som ho aj vyfotila :D

    OdpovedaťOdstrániť