5. apríla 2013

NIP+FAB Sheer Make-up Fix recenzia

Ahojte, momentálne na líčenia nemám práve najviac času a tak si dáme toto piatočné ráno znova recenziu.. Pred nejakým časom ma oslovila kozmetická značka NIPFAB ohľadom spolupráce, ja som túto značku veľmi nepoznala, len z Ladyboxu, v ktorom bolo vo vzorke telové maslo a to sa mi veľmi páčilo a bola som s ním veľmi spokojná, no a tak som si prezrela ich e-shop, ktorý sa mi tiež zapáčil, je priehľadný a pekne spracovaný, čo sa týka podmienok spolupráci tak som si mohla vybrať produkt, ktorý som chcela, okrem takích, ktorí už si vybrali iné blogerky na zrecenzovanie, čo je podľa mňa super, lepšie ako by mali dvadsiati zrecenzovať jeden produkt, takže toto ma veľmi potešilo, inak pre tích, ktorí by si chceli niečo objednať od tejto značky na e-shope, tak máte hneď 10 % zľavu na nákup po zadaní kódu: "PATTY123"
Keďže sa mi veľmi zapáčilo to telové maslo z Ladyboxu od nich, tak som si chcela najprv vybrať to na zrecenzovanie, no pri prezeraní iných produktov som sa dostala k produktu, ktorý nesie názov Sheer Make-up Fix, ktorý som si teda nakoniec aj vybrala, keďže som čítala veľa pozitívnych recenzii.. a teraz Vám rozpíšem všetko o ňom, moje skúsenosti a dojmy počas testovania..:o)

"Senzačný viacúčelový gél. Táto unikátna formula ihneď tónuje pleť + textúru pleti, zatiaľ čo redukuje výskyt vrások.
 Sheer Make-Up Fix obsahuje Osilift®, ktorý kultivuje povrch kože okamžitým vyhladením a udržuje make-up na pokožke po celý deň.
 Noste Sheer Make-Up Fix samostatne pre prirodzený + tónovací efekt, alebo ako podkladový make-up."
 
 
Sheer make-up fix (makeup+ vyhladzovač pleti) mi prišiel dobre zabalený v krabičke, ktorá je kvalitná, s modrými detailmi, v zadu je o produkte napísane aj po slovensky.Konkrétny produkt, je v tube, takže musíte si produkt vytláčať z nej, keď tam toho bude naozaj málo, to bude asi problém trošku..Balenie produktu je 40 ml a na e-shope stojí 18,49 €. Na obale sa píše že slúži teda ako vyhladzovač pleti, redukuje výskyt vrások, čo aj teda neviem nejak posúdiť, ihneď tónuje pleť+ textúru pleti, dá sa používať ako podklad po makeup, čo udržuje make-up na pokožke po celý deň..Ja ho používam teda stále pod make-up alebo ho nanesiem hocikedy, keď mám pleť vyčistenú a nejdem naniesť make-up, celkovo som našla jeho využite ako dobrý podklad pod makeup. V tomto smere mi veľmi vyhovuje na tvári, pleť ihneď krásne vyhladí, povedala by som že aj zmatní a pripraví pleť na make-up. Nie je nutné použiť aj krém pod tento podklad, no keď ma napadne tak použijem aj ten, ale nič sa nestane, keď ho nenanesiete. Určite sa nedá vymeniť za make-up, začervenané miesta mi to neprekrylo ani nič podobné, ale to by som od tohto produktu ani nechcela, mne vyhovuje úplne ako podklad pod make-up, po aplikácií make-upu na tento podklad sa mi našťastie neobjavia žiadne šupinky, ani nič podobné.
Konzistencia je gélová,  dobre sa na tvári rozotiera, netreba dlho čakať pokým sa vstrebe do pokožky, netreba to preháňať s nejakým veľkým množstvom pri aplikácii, stačí fakt málo, nanášam ho klasicky prstami ako krém.Čo mi teda vôbec nevyhovuje( a to teda ja mám rada keď produkt pekne vonia) je vôňa tohto produktu, ktorá je veľmi svieža, citrusová a príde mi veľmi ale veľmi ostrá, čo ja mám inak rada citrusové vône tak aj toto je pre mňa priveľa a bije mi to do hlavy, to považujem za nevýhodu tohto produktu, pri aplikácii sa snažím cez to preniesť a rýchlo ho aplikovať, no niektorým to teda môže robiť veľký problém, neviem ako je to u ostatných produktov tejto značky, musím si popozerať recenzie :o)
Celkovo mi tento produkt vyhovuje, našla som teda jeho využitie ako podklad pod make-up, tu funguje skvelo, pleť pekne vyhladí, no vďaka tej vôňe a vyššej ceny by som do neho asi nešla, ak tieto dve nevýhody niekomu nevadia,tak nevidím problém, prečo do neho nezainvestovať.:o)
 
Na záver ak by niekoho zaujímalo zloženie..
Sheer Make-Up Fix obsahuje:
 • Osilift® bojuje proti vyskytujúcim sa vráskam
 • Kyselina hyalurónová hydratuje + zaobľuje
• Gransil redukuje výskyt vrások

Aké sú vaše skúsenosti s kozmetikou NIP+FAB ? :o)

9 komentárov:

  1. :) Aj môj gélik vonia tak zvláštne...vôbec mi to však nevadí,lebo pri umývaní to ani necítim, iba keď si k tomu pričuchnem. Myslela som, že sú to tie jablčné kyseliny, ktoré môj gél obsahuje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja to cítim už ked to len otvorím, ale tak dá sa nato zvyknuť časom :)

      Odstrániť
  2. S touto značkou jsem se ještě nesetkala, ale podle tvé recenze vůbec nevypadá zle. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam samoopalovak a asi ho ak idemouzit lebo mam uz dost mojej bielej koze a kedze slniecko je nedohladne musim s tym nieco robit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samoopalovak som teda ešte nikdy nevyskušala :) ja si radšej počkám na slniečko :)

      Odstrániť
  4. Vyzerá to naozaj zaujímavo... A ako dlho si ho používala, po nejakom čase sa šupinky taktiež neobjavili? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. cca mesiac ale nepravidelne :) žiadne šupinky sa neobjavili :)

      Odstrániť
  5. ja momentálne používam vyhladzovač pleti od tej istej značky a musím povedať že je výborný! recenzia tu: http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2013/04/must-have.html

    určite ani tento tvoj v ničom nezaostáva :) Pekná recenzia ako vždy ;)


    OdpovedaťOdstrániť