21. apríla 2013

MOTD 21.4.2013

Ahojte, tento  líčiaci post som neplánovala spraviť, no keďže som bola včera na sesternicinej 18-ke tak som sa samozrejme aj trošku skrášlila a mala som čas to aj odfotiť, tak ma napadlo, prečo sa s Vami o to nepodeliť :o) Už dlhšie som plánovala spraviť líčenie do strieborná a šedých odtieňov a keďže som si kúpila od Essence Stay all day krásny strieborný tieň tak som ho hneď aj využila. Slúžil mi skôr ako podklad pod tiene, ale aj samostatne je veľmi pekný :o) Ako môžte vidieť z fotiek, tak líčenie je výrazné, čo mám veľmi rada, samostatná fotka oka je fotená po 6 hodinách od nalíčenia a tiene sa ani nepohli. Keby som mala ešte o trošku viac času tak by som Vám vyfotila aj outfit ale žiaľ, to mi už nevyšlo..Tak dúfam, že sa Vám toto výraznejšie líčenie páči. Príjemnú nedeľu prajem ! :o)


POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Hydratačný krém Hydrabio Légere Bioderma
NIP+FAB Sheer Make-up Fix
Rimmel London Match Perfection 103 True Ivory
Dermacol Invisible fixing powder
Miss Sporty bronzér Oh tan so fine
Fleur de Santé Soft Peach lícenka
Rozjasňovač Essence limitka Twilight Breaking dawn II

OBOČIE

Essence Eyebrow Stylish Set
Alverde gél na obočie (01 Blond)

OČI

  Urban Decay Naked 2(odtiene: Bootycall,Verve,Pistol)
Essence black eyeliner in pen
Gosh Catchy Eyes Mascara

PERY



Rimmel London Kate Moss 03
Essence Stay with me 01 Me&My Icecream

ŠTETCE

Real Techniques Core Collection
 Real Techniques Starter set 
Sada štetcov Eye Definition Zoeva
 

20 komentárov:

  1. Líčení je krásné a moc ti sluší ;) hrozně se mi na tobě líbí barva těch rtíku :) vážně skvělé ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. já se vždycky na tvoje posty s líčením tak těším :)) a nikdy nezklameš, vždycky překvapíš něčím krásným

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super, je to krááásné :)) To líčení se mi hrozně moc líbí... Jediné co bych udělala jinak, je obočí u vnitřního koutku, radši to mám dokulata než hranaté :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty si tak strašne krásna, pristane ti snáď každé jedno líčenie :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jé, ty jsi kráska a líčení ti moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné, to se ti povedlo a krásná barva rtů :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne, toto ti úplne svedčí! A pekná kombinácia výrazných očí a nude pier :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné líčení, moc ti to sluší! <33

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekné :) a máš fakt krásne pery :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ďakujem všetkým, som rada že sa Vám líčenie páči :o)

    OdpovedaťOdstrániť