28. apríla 2013

Moja staroslivosť o vlasy / Schwarzkopf recenzia

 

Keď mi v maili pristál email od spoločnosti vlasovej kozmetiky Schwarzkopf ohľadom spolupráci, hneď ma napadla jedna vec, či budem schopná napísať recenziu, pretože ja a moje vlasy a vlastne produkty určené na vlasovú starostlivosť niesme kamarátky a nikdy sme ani neboli..Moje vlasy sú síce dlhé, ale také aké by som chcela aby boli- husté a kučeravé , samozrejme nie sú.No za ten čas, som si zvykla. Moja staroslivosť o vlasy je úplne najednoduchšia, spočíva len v umytí šampónom. Niekedy mám také chvíľke, kedy by som na vlasy všetko pokúpila a konečne sa o ne začala starostlivejšie starať a nezanedábať ich, no to ma drží len pár dní a potom ma to prestane baviť, u mňa by ste žiadne olejčeky, balzámy, spreje a podobné produkty na vlasy nevideli.Vlasy si umývam každý druhý deň, pretože mi posledný čas začali strašne mastniť a ja rozmýšľam čím to je ? Asi by som si mala niečo naštudovať. V Londýne som si kúpila Aussie 3 minute miracle, no samozrejme že mi nevydrží navždy takže sa mi zminul, ešte že sa dostala táto značka do naších drogérií, juchú ! Vlasy si nezvyknem žehliť, kulmovať,gélovať, lakovať, tupírovať, fénovať a proste také činností čo by im ešte viac uškodilo, keď viem aké sú bez života. Keď si ich zmyjem tak ich hneď usučím uterákom a buď dám do drdola na noc alebo voľné rozpustené, takže na nich po umytí nič nedávam, čo je pravdepodobne problém tiež.Keďže som bola u kaderníčky asi naposledny pred 3 rokmi a vtedy mi ich dala do postupna, tak ich mám rôznej dĺžky a mám rozštiepané končeky, teraz by som bola najradšej keby boli všetky rovnakej dĺžky, musím sa priznať, že som už viac krát rozmýľala že si ich ostríham na krátko, no neviem..:) Doma mám jedinú masku na vlasy od Loreál, hrozný balzámo-šampón od Baley a rôzne šampóny, to je asi všetko z mojej vlasovej kozmetiky..Ak teda nerátam už nižšie zrecenzované produkty od firmy Schwarzkopf. Pred niekoľkými mesiacmi som si kúpila hrebeň Tangle Teezer, ktorý som už dávnejšie chcela a neľutujem. Po niekoľkých nevydarených návštevách u kaderníčky som si začala(alebo snažim sa) každý mesiac strihať si konce vlasov po 1 cm, aj keď niekedy zabudnem, ako teraz a zobrala som cca 3,5 cm, nejaká lepšia profesionálnejšia kaderníčka by mi určite pomohla a poradila, no nepoznám žiadnu takú, takže som to takto prevzala na seba.
To je asi všetko čo by som na úvod, povedala k mojím vlasom a ich starostlivosti, vyšši máte fotku mojich vlasov hneď po umytí, síce to bolo fotené bez blesku takže to nie je najlepšie vidieť..
No prejdem k druhej časti dnešného článku a to je recenzia na produkty ktoré som dostala od spoločnosti Schwarzkopf, som veľmi rada, že ma oslovili, keďže moje vlasy dostali aspoň takto viac starostlivosti, samu by ma nenapadlo si ich kúpiť, takže ďakujem ! :o) Poskytli mi 3 produkty, ktoré si môžte zakúpiť bežne  v drogérií. Konkrétne šampón, regeneračný expres balzám a sérum na vlasy, všetky tieto produkty sú určené proti lámavosti vlasov.
Ako prvý produkt som hneď vyskúšala šampón pre namáhavé a lamajúce vlasy, ktorý obsahuje tekutý keratín. Má poskytovať vlasom intezívnu starostlivosť a posilňovať vlasovú štruktúru. Ja som so šampónom veľmi spokojná, príjemne vonia (neviem tú vôňu opísať..:D), má krémovú redšiu konzistenciu, ktorá je jemne do zlatista, ako ja obaly výrobkov z tejto rady. Vlasy mám po ňom jemnejšie, vlasy sa mi pred testovaním veľmi nelámali, takže to nemôžem veľmi ohodnotiť, ale sú silnejšie, šampón dobre pení, s tým som problém nemala.Nie sú zaťažené,dobre sa rozčesávajú, takže som s ním spokojná, používam ho každý druhý deň už asi mesiac a pol a ešte kúštek mám, naozaj netreba veľké množstvo, vďaka dobrej penivosti. Okrém iného obsahuje aj ošetrujúci olejový elixír. Určite odporúčam, komu sa lámu vlasy, o účinkoch nepochybujem !


Keď si vlasy zmyjem šampónom, tak nasleduje tento produkt-regeneračný expres balzám, ktorý je na lepšie a ľahšie rozčesávanie a taktiež proti lamávosti a menšej lamávosti vlasov. Má sa nanášať na vlhké alebo suché vlasy, pred použitím dobre petrepať a nastriekať do vlasov. S týmto balzámom som asi najspokojnešia z celého testovania, aj keď zamilovala som sa do všetkého..:) Je fakt skvelý, veľmi mi pomáha pri rozčesavaní, používam ho vždy po umytí vlasov, alebo hocikedy pred česaním, keď ho mám samozrejme pri sebe.Inak má vlastností také isté ako vyššie spomenutý šampón.Zatiaľ ho mám ešte dosť a to ho používam tak ako šampón cca mesiac a pol.Takže som veľmi veľmi spokojná :o) Je neoplachovateľný a rýchlo sa do vlasov vstrebe.Balenie je 200 ml.Vonia takisto bombasticky ako šampón, takže mu nemám čo vytknúť a vrelo odporúčam, nielen pre lámavé vlasy ale aj ako skvelého pomocníka pri rozčesavání.:o)


Posledný produkt je priam čisté zlato, ale nie, no neposôbí na Vás tak ? :o) Ide o sérum pre lamajúce vlasy, používam ho po aplikácii balzáma, takže je v poradí posledný, je takisto neoplachateľný, treba ho poriadne pretrepat pred aplikáciou, a vtedy sa krásne trbliece, niekedy si ho iba tak pre seba "trepe" aby som videla tie krásne trblietky, snažila som sa to nižšie aj zdokumentovať.Vlasy sú po ňom jemné, vonia taktiež krásne ako predchádzajúce výrobky. 
Ak Vás niečo zaujíma, čo som nespomenula, kľudne sa spýtajte budem rada ak mi dáte napríklad aj nejaké tipy, alebo napíšete aká je tá vaša starostlivosť o vlasy a či existuje nejaký vlasový produkt na ktorý nedáte dopustiť :o)


17 komentárov:

  1. moc pěkný článek :) to sérum vypadá úžasně! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten posledný sprej vyzerá skvelo! určite sa po ňom popozerám lebo Gliss Kur milujem :)) pekná recenzia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám taky od Gliss Kur nějaký sprej na vlasy, na konečky a je super ;) a kondicionér ve spreji mám taky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež mám Gliss Kur, ale ten modrý. Tento máme doma, tuším to donieslo dvojča domov a ešte je to zabalené :D Po tejto recenzii si na výrobky však brúsim zuby! :D Alebo vlasy. Tiež mi ten regeneračný balzam vydržal o niečo dlhšie než šampón :) Vlasy mám lámavé dosť, o vypadávaní ani nehovorím, hotová katastrofa a na končeky mám už spomínanú modrú radu, ktorá mi dosť pomohla :) Teraz skúšam kokosový olej, ktorý robí zázraky, ale toto rozhodne vyskúšam. A to sérum je úžasné, moc sa mi páčia trblietky :3 :D !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tú modrú sadu musím vyskušať :) A aky konkrétne máš kokosový olej ? Plánujem si ho aj ja kupiť :) Som naň veľmi zvedavá :)

      Odstrániť
  5. Máš úžasné vlasy <33 Závidím ti ich a ak mám pravdu povedať tiež sa o vlasy nejako extra nestarám:/
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jedna z mála čo mi závidi vlasy ale naozaj nemáš prečo :)

      Odstrániť
  6. od gliss kur mám červenú radu-šampon a masku,nádherne voňajú,aj ked je to rada na farbené vlasy,a ja si ich farbím tak raz za 3.mes.používam ich dennodenne.Ale už som videla recenzie na tú radu,čo máš ty a musím ju veru vyskúšať:)vlasy mám postupne ostrihané,najdlhšie siahajú vzadu po podprsenku,nelámu sa,ale moj sen je ich mať zdravo lesklé..sestra hovorí,že sú lesklé,ale ja si to nemyslím.no inak som odbočila dosť od témy :D:D len som tým chcela povedať,že si túto radu kúpim,ked dopoužívam všetko,čo som nazbierala,čiže tak o 100 rokov haha :D a máš krásne vlasy..ja už mám aj šediny :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich mám lesko mastné..:D :D určite potom napíš ako si s nou spokojná :) ja už teraz rozmýšlam čo si kúpim keď toto zminiem :) a ďakujem, aj ked si to nemyslím..a to sa ti možno len zdá..:D

      Odstrániť
  7. uff, úplne zlé zloženie, ak používaš stále šampóny so sulfátmi, silikónmi atď, ani sa nečudujem, že sa ti začali viac mastiť a štiepia sa ti končeky. ja odkedy si na toto dávam pozor, umývam vlasy každý 4-5. deň (predtým už na druhý deň to bolo strašné), vlasy mám zdravé, krásne lesklé a prestali mi padať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidno že sa v tom vôbec nevyznám, dakujem za upozornenie a pomoc..možem vedieť aký šampón si si ty kupila ? :)

      Odstrániť
  8. Neznášam silikóny...Takže nad kúpou ani len neuvažujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja zase taketo blbosticky na vlasy velmi mozem a v poslednej dobe sa mi teda riadne kopi a a aj tieto tvoje vyzeraju super!:) takze mam dalsieho chrobaka v hlave

    OdpovedaťOdstrániť
  10. You have such a good sense of style.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gliss Kur je moje stálice. Po několika měsících s pokusy se šampony bez silikonů jsem se vrátila právě ke Gliss Kuru a už jej z rukou nedám:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ten balzam mám a pekne vonia :)
    pozývam ťa na moju GA kde možeš vyhrať vyrobky balea i essence
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/04/prva-giveaway-na-uvitanou.html

    OdpovedaťOdstrániť
  13. na to zlaté by som sa vedela pozerať hodiny:D oni vedia ako upútať niektorých ľudí :D

    OdpovedaťOdstrániť