3. apríla 2013

Gosh Trio Eyeshadow recenzia

Ahojte, dnešná recenzia bude o trošku farebnejšia a to vďaka Gosh - Trio Eye Shadow, ktoré sú naozaj farebné a určite vhodné na prelom jari a leta, no týmto nevravím, že sa dajú skombinovať aj s hnedými odtieňmi a vznikni určite pekné, decentné líčenie...Kto už nejaký ten čas sleduje môj blog tak určite vie, že farieb sa nebojím a rada experimentujem, no a s týmito farbičkami sa to v pohode dá :o) Pre tých, ktorý majú radšej jemnejšie odtiene, tak Gosh má aj takéto trio eyeshadow.

Kozmetika Gosh sa dá kúpiť v parfumeriách Fann alebo cez e-shop Fann..Tieto trio očné tiene stoja normálne 10 €, no Gosh má celkom často rôzne akcie, kedy sa dá výhodne nakúpiť :o)
Tiene sú krásne pigmentované, farby sú pestré, ako som už spomenula úplne vhodné na leto, majú zaujímavú ľahkú, krémovú konzistenciu, vďaka ktorej sa na viečko ľahko nanášajú a dobre rozotierajú..Čo ma potešilo je to že tiene neprašia, takže pri nanášaní mi našťastie neopadavali pod viečko.Podklad pod očné tiene, nanášam stále a nikdy nenášam tiene bez podkladu, takže neviem ako samostatné tiene držia po celom dni na viečku, ak niekto to má zistené, ozvite sa :)

Tiene ste mohli už vidieť v akcii napríklad TU, TU.
Hmotnosť tieňov je 2 g. Ako som pozerala, tak Gosh má aj matné tiene, tieto čo mám ja sú skôr s jemnučkými trblietkami, do budúcna by som si rada kúpila aj nejaké matné hnedé tiene od Gosh, ktoré mi v zbierke trošku chýbajú..Balenie sa mi veľmi páči,dobre sa drží a je pomerne tenké, možno niekomu nebude pripadať až tak praktické a to kvôli tomu, že tieto trio tiene neobsahujú žiadny aplikátor, takže na cestovanie by ste si museli ešte pribaliť štetec..No čo ma milo prekvapilo je otváranie, pomocou "tlačítka" s nápisom Gosh, ktoré treba najprv stlačiť aby ste to otvorili, mne to vyhovuje, no nemusí to všetkým, že..:)
Ja mám dva odtiene týchto trio očných tieňov a to TR 20 Tropic Fever a TR 23 Pink Sunset..


 
 Tak čo, aké sú vaše skúsenosti s Gosh tieňmi ? :o) Môj názor je taký, že sa podľa mňa určite oplatia kúpiť, hlavne ako som spomínala, keď má Gosh nejaké akcie, sú naozaj rôzne odtiene, majú aj Quattro Eye Shadow, kde sú štyri odtiene, ja mám dve také paletky, takže aj tie Vám čoskoro predstavím..:)Budem rada za každý komentár, príjemný deň !

13 komentárov:

  1. Tuhle značku jsem bohužel ještě nevyzkoušela ! :(

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná recenzia :) Oboje mám a tie Pink Sunset by som teraz tuším mala vytiahnuť, na jar budú super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkná recenze... s touto značkou nemám vůbec zkušenosti, ale stíny vapadají moc pěkně... hezká pigmentace... jen bych asi zrovna tyhle odstíny nevyužila...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gosh milujem:) podla mňa jedna naj značka, čo sa týka farieb a kvality :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sama je nemám, ale vypadají lákavě

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tieto tiene som ešte nepoužívala, a v týchto farbách by som použila jedine tú druhú "paletku" :) Aj keď ja som celkovo skôr na tmavé ako hnedá atď.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Peknee ale ja by som ich casto nevyuzila asi...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné jarné farbičky ;) akurát že presne teraz sa nedá povedať že je jar :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tiene majú nádhernú pigmentáciu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páči sa mi hlavne Tropic fever. Mala som jedno tri tieňov GOSH pred pár rokmi a minula som ho celé úplne do tla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Gosh je moja veľmi obľúbená kozmetika. A s tými tieňmi súhlasím, sú super pigmentované :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tie druhé, teplé farby, sú rozhodne môj favorit. Aj keď som už mala tiene od Goshu, ktoré mi nevyhovovali - pigmentáciou, farba nanesená na očiach vyzerala dosť rozdielne.

    OdpovedaťOdstrániť