1. apríla 2013

Easter Makeup / Veľkonočné líčenie

Ahojte, prajem Vám krásny, dúfam, že nie veľmi mokrý Veľkonočný pondelok. Rozhodla som sa, keď už je tá Veľká Noc spraviť aj veľkonočné líčenie, keďže mňa takéto farebné, tematické líčenie bavia asi najviac a rada sa pri tom vyhrám a vybláznim.Hádam, je každému jasné, že toto líčenie nie je na bežné a každodenné líčenie, je to len taká inšpirácia týmto sviatkom , nič viac-nič menej. Ako môžte vidieť, použila som viacero farieb, dokonca som použila aj modrú špirálu, čo teda nejak veľmi z fotiek nejde rozoznať. Obočie som tentokrát veľmi nedokresľovala, kedže som chcela viac upozorniť na líčenie očí a nie na obočie.. Celý postup tohto "crazy" líčenia je jednoduchý, treba mať len pestrú škálu farbičiek a potom to je už len na vašej fantázií :o) Pery som tentokrát, nechala bez "farby", líčka som jemne zvýraznila lícenkou do ružova, ak takú nemáte tak kľudne môžte použiť ružový očný tieň :o) 

POUŽITÉ PRODUKTY

TVÁR


Hydratačný krém Hydrabio Légere Bioderma
Rimmel Fix & Perfect Pro Primer
Dermacol makeup cover (221)
  Dermacol Invisible fixing powder
  NYC mozaiková lícenka

OBOČIE

 Essence Eyebrow Stylish Set

OČI

 Podkladová báza pod tiene Zoeva
Paleta 168 očných tieňov (no name)
Linka vo fixke Essence
Max Factor Xperience Volumising Macara (Blue)

ŠTETCE

Sada štetcov VERY CROC Zoeva
Sada štetcov Eye Definition Zoeva
Dúfam že sa Vám aj takéto bláznivé, ultrafarebné líčenie páčilo a budem rada, keď mi napíšete ako oslavujete Veľkú Noc a ako trávite dnešný deň ? :o)

26 komentárov:

  1. Dnešní den trávím v klidu s rodiči, ale večer mě na koleji čeká přítel a nejspíše bude koupačka... a já si marně myslela, že když budu v Čechách koupačka se mi letos vyhne, ale ono ne... :D :)

    Líčení je velmi pěkné, barvené, tak doufejme že s ní přivoláš jaro, protože u nás napadlo 30 cm nového sněhu a to na jaro moc nevypadá... :)
    Veselé Velikonoce....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sranda musí byť :) No mohla by som ho privolať, ale obávam sa že to nepomáha..ďakujem :)

      Odstrániť
  2. to je rozkošné, kdyby tam nebyly ty malůvky, klidně bych jej nosila i normálně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja by som to zas na deň nenosila asi ani bez toho, asi jedine tak, že by som si nechala tu žltú a modrú na viečku :)

      Odstrániť
  3. Mne sa to moc páči, aj keď na Veľkú noc by som sa asi nelíčila - koniec koncov vždy, vždy, vždy schytám vodu do ksichtu! :D Páčilo by sa mi to aj bez tých velkonočných prvkov, tie farby sú krásne rozblendené! Inak nechcela by si niekedy aj natočiť video s nejakým líčením? :) Si strašne šikovná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to ani nie je líčenie na veĺku noc, skor inšpirovane Veľkou nocou a všetkemu čo k nej patrí.:) a dakujem krásne, som rada že sa ti tento môj "úlet" páči :) inak no neviem, ale slubujem že o tom silno budem rozmýšlať a možno niekedy niečím takýmto prekvapím :)

      Odstrániť
  4. Páni, tak to je úžasný!
    Užij si Velikonoce ;P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To viečko je krásne nalíčené, pekné jemné farby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé líčení! BArvy miluju, takže tohle se mi hrozně líbí!
    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) som rada že sme dve, ktore miluju farbyy :)

      Odstrániť
  7. podarené, aspon takto bola velká noc :D :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je to hezké, ale neměla bych na to nervy a navíc, asi bych s tím ale nikde nevyšla, spíš jen takhle na doma:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, zas tak naročné to nebolo a ako som pisala v članku, je to len inšpirovane ličenie, nikde som nenapisala, že som tak niekde išla a behala v tom :)

      Odstrániť
  9. Krásné:) Nemusely by tam být ani ty vajíčka už jenom ty stíny jsou krásný!:) A jsi dobrá že jsi na to měla trpělivost já bych to nezvládla:D
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) niekedy strácam nervy pri takýchto líčeniach, ale toto bolo v pohode :)

      Odstrániť