7. apríla 2013

Čo mám nové v kozmetickom svete? / Novinky marec 2013

Ahojte !
Dnešný článok sa bude týkať mojích nových kozmetických produktov, ktoré sa mi nazbierali v mesiaci marec :o) Inak som začala silno uvažovať o tom, že by som takéto články robila častejšie, kedže sam mi osobne dobre píšu tieto typi článkov a rada ich čítam aj na iných blogoch a ktomu v tomto článku, ktorý bol venovaný výročiu blogu a v ktorom teda prebieha aj stále giveaway, veľa z Vás mi napísalo že by chcelo viac takýchto článkov, takže no uvidíme..Musím povedať, že keď som si pekne rozložila všetky tie veci, ktoré mám nové na posteľ tak som bola pomerne prekvapená koľko sa mi toho nazbieralo :o) Je síce pravda, teda že minimum veci som si kúpila ja, a 95% som buď dostala na zrecenzovanie alebo ako darčeky :o) No nebudem to predlžovať a rovno sa do toho pustím, skôr Vám prinesiem teraz menší náhľad tých produktov, recenzie určite budú na všetko, ak Vám nejaký produkt oslovil a chceli by ste si ňom čo najskôr prečítať, tak mi kľudne napíšte do komentára :o) Možno už niektoré produkty ste videli na FB stránke blogu, tak nebudú pre Vám prekvapením :o)

Pred nejakým časom ma oslovila značka Schwarzkopf a uznala som túto ponuku za vhodnú a úprimne som sa tešila na testovanie produktov na vlasy, keďže som príliš lenivá sa starať o vlasy inak ako zmyť si ich a občas naniesť masku, ale o tom neskôr už teda v samostatnej recenzií, tieto produkty by mali byť novinkou :o)
Pošťastilo sa mi a vyhrala som v jeden giveaway skvelé vecičky od značky F&F(Tesco) a gél na obočie od Essence, za ktoré som rada, pretože ja by som sa asi ku kúpe nedotlačila, som ale milo prekvapená z produktov, no neviem či mám napísať aj na toto recenziu, chceli by ste ?
Určite ste si v DM-ke dávnejšie všimli limitku od Essence Hugs&Kisses, mňa teda zaujali hlavne lip tint, ale obidva odtiene boli posledné a použité, tak som sa nakoniec na to vykašľala a spomenula som si,že celkom si chválili na blogoch aj lip scrub(peeling na pery) tak som si nakoniec vzala jedine tento produkt a neľutujem, som spokojná :o) Inak na FB som sa Vás pýtala či mi viete doporučiť nejaké tekuté farebné/glitrované linky, no odporučili ste mi tie od Gosh, ale keďže som sa k nim nedostala, tak som si nakoniec v 101-tke vzala túto striebornú metalickú linku od Miss Sporty, ktorú som teda na oku ešte neskúšala, len som "swatchla" na ruku :D
Špirálu od Gosh Catchy Eyes som chcela vyskúšať odkedy s ňou Gosh prišiel na trh, no a konečne ju mám a smelo testujem, určite na ňu chcem aj recenziu napísať, mám už v zbierke dve Gosh špirály a tou prvou som teda veľmi spokojná nebola..
So špirálou som dostala rovno aj paletu 22 očných tieňov od Gosh, recenziu na dve triá očných tieňov od Gosh ste si mohli už prečítať TU, s touto paletou som taktiež spokojná, teda nepotrebovala som ju, ani som o ňu nejak nežiadala, no dostala som ju, tak prečo nie :o) Miesto som jej v zbierke našla snažím sa teda využívať všetky moje palety, ktorých teda nie je najmenej..:o) Je veľmi vhodná aj na cestovanie, tým že je pomerne malá a šikovná s veľkým zrkadlo, ak by ste chceli recenziu na ňu tak mi napíšte :)
O novinkách, ktoré uviedla Bioderma na trh som vám už písala v tomto informatívnom článku, ide o produkty z rady Sébium, takže pre problematickú, zmiešanú až mastnú pleť..ja práve nemám takúto pleť, ale tiež mam svoje dni a pleť mám horšiu takže to občas použijem, no poctivo to bude testovať sestra, ktorá trpí akné takže výsledok by mal byť jasný, či to pomôže alebo nie..
Halloween momentálne nie je a nejaký čas si naň ešte počkáme, keď bol práve ten čas tak som si plánovala kúpiť umelú krv, tekutý latex a proste vytvoriť nejaké halloweenské líčenie, no znova mi to samozrejme nevyšlo, ale konečne už mám umelú krv( Kryolan), ešte ďalšie vecičky a môžem sa chystať na Halloween aj keď ešte mám času, že :)
Tento produkt bol prekvapením, pretože je to prvý a (hádam nie posledný) produkt od americkej drogériovej značky Revlon, ktorá má niekoľko produktov, ktoré sú v kozmetickej "brandži" veľmi populárne a chváliteľné, určite si chcem kúpiť napríklad aj lip butter, hádam sa k nákupu dostanem :o) Ja som ako darček(znova:)) a je to konkrétne malá paletka štyroch krémových tieňov, ktoré sú vhodné používať ako linky ale aj normálne tiene, celý názov je Illuminance All-over Palette v odtieni Passion Fusion, ešte som ju nepoužila no čoskoro na ňu príde čas a uvidíte ju v nejakom líčení :o) Nečakám od toho niečo extra, kedže to je drogériová značka, no myslím že tam sú tie produkty na inej úrovni ako u nás drogériové značky..Cena je myslím okolo 6 €..Vlastníte niečo od Revlonu ?
Noo, sme pomaly teda na konci článku asi s najobľúbenejšími vecami za tento mesiac a určite budú aj niekoľko ďalších mesiacov..:o) Sú to štetce Real Techniques, ktoré teda určite všetci dobré poznáme že ? Asi nie je nikto taký, ktorý počuje ten názov po prvý krát, dostala som dve sady a to sadu na tvár Core Collection a sadu na oči Starter Set, moje prvé dojmy a pocity? zamilovanosť a sú užasnéé !! :o) Určite odporúčam, keby ste si rozrátali na jeden štetec, tak myslím, že nie je o čom premýšľať, sú neskutočné hebké, hladké, jemné..no a ďalej uvidíte v recenzií, ktoré teda neviem kedy bude, asi až keď ich poriadne otestujem :o) Teraz si musím dať pauzu so štetcami a svoju zbierku na nejakú dobu uzatváram so stavom-37 štetcov, juchúú, aký je Váš stav, pochváľte sa :o)
Budem rada, keď mi napíšete čím ste si vy naposledy spravili radosť :o) Prajem Vám všetkým príjemnú nedeľu ! :)

12 komentárov:

  1. Ta rtěnka bude vypadat na rtech určitě skvěle, ty štětce bych také potřebovala. Já jsem si udělala včera radost botkami z daichmannu))) Asi si je pak hodím na blog tak jestli tě zajímají jak vypadají, můžeš mě sledovat :P
    A také tě žádám o vyplnění mého testu :) >

    > http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Udělej na všechno recenze :) a hlavně se těším na ty přípravky na vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Patty, všetko by som prijala:D A naposledy mi urobil radosť BB od Lorealu, prišiel keď som už fakt ani nedúfala, že ho ešte pošlú a mojej pleti veľmi vyhovuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty štětce Ti závidím :) já do nich tolik peněz dát nemůžu, chjo

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Výrobky od GK jsem obdivovala v drogerii už před pár dny a mám na ně zálusk. Doufám, že se budeme moct těšit na recenze ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. v f and f som si chcela kúpiť nejaký ten rúž a tak, v tých výpredajoch, ale u nás je to tak prehrabané, porozbaľované až nechutné :D hneď som odolala

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Njaviac sa asi tesim na gliss kur recenziu pretoze tie produkty som si v poslednych mesiach velmi oblubila!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Keď budem mať niekedy príležitosť kúpiť si niečo od Revlonu, vykúpim všetko! Je toneskutočne dobrá kozmetika. Od Colorstay a Nearly Naked make-upu, cez laky až po samozrejem Lip Butters a vlastne všetko :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten odtieň FaF rúžu vyzerá krásne, u nás ich kozmetiku ani nedostať :( Potešila by ma detailnejšia recenzia na paletku a štetce

    OdpovedaťOdstrániť
  10. wau tak tomu sa povie vianočná nádielka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Šampon Oil Elixir od Gliss Kuru mám a jsem moc spokojená

    OdpovedaťOdstrániť